Roadrunner Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #17081 Skrevet 19. februar 2021 Daria skrev (1 time siden): Det var jo et tilbud der, uavhengig av om ordinærprisen hadde vært lavere andre steder Nettopp! Og det var jo flyplass-/reisesjokolade som man sjelden eller aldri spiser på en hverdag hjemme
Roadrunner Skrevet 23. februar 2021 Forfatter #17082 Skrevet 23. februar 2021 Rolig og fin helg, som gjerne kunne vart litt lengre. Fredag var jeg en tur hos foreldre, god mat og skravlings var hyggelig. Hjem igjen på kvelden og landet godt under dyna. Resten av helgen? Ikke så mye å fortelle om... Fikk fylt kjøleskapet litt på lørdagen, og det ble også en stor bukett ranunkler med hjem. De er så fine! Ranunkler og peoner Så kort sesong, men så stas når de først er her. Resten av lørdagen ble tilbragt hjemme, med litt strikking, god mat, tv-tid og pusling i heimen. Og søndagen fortsatte i stor grad i samme tralten. Ble en par timer i frisk luft, litt huslige sysler og mye avslapning. Er visst ikke overflod av virketrang for tida
Roadrunner Skrevet 23. februar 2021 Forfatter #17083 Skrevet 23. februar 2021 I dag er dagen! Dagen hvor jeg kjører til jobb med et smil fordi himmelen har alle regnbuens farger, og soloppgangen viser seg i bakspeilet. Det er lyst og vakkert, og man kan ikke unngå å bli glad Det skal sies at jeg starter litt senere på jobb nå enn jeg gjorde i forrige jobben, og jeg har litt lengre vei til jobb. Men uansett, i dag var det en glede å sitte i bilen og se omgivelsene bade i lyset fra soloppgangen. Så får man heller prøve å unngå å tenke på pandemi, smitte og ytterligere nedstengninger... Fokuserer på i dag!
Roadrunner Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #17084 Skrevet 25. februar 2021 Det var visst bare et par timer tirsdag morgen hvor vi så lyset , etterpå har det vært et tungt skydekke og mye tåke som har dominert. Men i dag truer meteorologene med at det skal lysne igjen og langtidsvarselet er riktig så lovende Er jo så man rent får vårfornemmelser!
Daria Skrevet 25. februar 2021 #17085 Skrevet 25. februar 2021 Her er det grått, men det påstås at sola skal dukke opp omtrent i det vm-langrennet er over - det passer jo usedvanlig godt med mine turplaner
Roadrunner Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #17086 Skrevet 1. mars 2021 God mandag! Første mars = første dag i første vårmåned. Vinteren er offisielt over Helgen har vært fin, men veldig rolig. Vært ute litt i frisk luft, gjort litt i heimen, sløvet på sofaen og generelt tatt det ganske rolig. Føler har gått i en slags limbo lenge nå (det gjelder vel kanskje de fleste, det siste året har vært... interessant... ), og vet nesten ikke helt hvordan jeg skal komme ut av det. Lite virketrang og initiativ - blir fort til at man bare sitter der i halvkoma Prøver få å til litt sosiale gåturer denne uka, kjenner jeg trenger å se litt folk.
Daria Skrevet 1. mars 2021 #17087 Skrevet 1. mars 2021 Det begynner definitivt å minne om vår her - sol og litt varme og snøklokker Så mye sosialt blir det vel ikke framover - det var jo greit jeg fikk gjort unna litt forrige uke, før de strammet inn igjen...
Roadrunner Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #17088 Skrevet 1. mars 2021 Nei, sosialt liv vet man knapt hva er. Men tenker det kan være kjekt å få til en gåtur eller to, er jo meldt fint vær. Og litt skravling i frisk luft bør gjøre godt på flere måter. Får se hva det blir til, tar litt dag for dag og time for time for tida.
Roadrunner Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #17089 Skrevet 2. mars 2021 Noen ganger tar bindestreken helt overhånd
Daria Skrevet 2. mars 2021 #17090 Skrevet 2. mars 2021 Hva i all verden er en koro-naut? Og hvem (hva?) har den brutt med? Eller brukket? Eller...? Ah! Plutselig skjønte jeg det Men jeg hadde - i relativt fullt alvor - skrevet setningene over og var klar ti å poste innlegget før lyset gikk opp for meg
Roadrunner Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #17091 Skrevet 2. mars 2021 Daria skrev (22 minutter siden): Hva i all verden er en koro-naut? Og hvem (hva?) har den brutt med? Eller brukket? Eller...? Ah! Plutselig skjønte jeg det Men jeg hadde - i relativt fullt alvor - skrevet setningene over og var klar ti å poste innlegget før lyset gikk opp for meg Omtrent samme reaksjonen jeg hadde da jeg leste det første gangen.
Daria Skrevet 2. mars 2021 #17092 Skrevet 2. mars 2021 Jeg vred hjernen og lurte hardt på hva det var jeg ikke skjønte
Roadrunner Skrevet 3. mars 2021 Forfatter #17093 Skrevet 3. mars 2021 Nærmer seg lunsjtid, og fuggel'n er som vanlig trøttesen sånn midt i uka. Gikk i ett fra jeg kom inn døra på kontoret i dag, men nå ser det ut til å ha roet seg litt. Føler jeg lukter fjøs allerede, sånn er det når man er svett i luggen nærmest før frokost. Men har vel fortjent lønna denne uka da. Ellers ikke stort å fortelle om, det skjer jo ikke overveldende mye for tida. Fikk gått en tur med venninne etter jobb i går - gjorde godt! Skikkelig venninneskravling og litt kvalitetstid i finværet.
Daria Skrevet 3. mars 2021 #17094 Skrevet 3. mars 2021 Fjøs? 🐄 Noe du ikke har fortalt om den nye jobben...?
Roadrunner Skrevet 3. mars 2021 Forfatter #17095 Skrevet 3. mars 2021 Daria skrev (2 timer siden): Fjøs? 🐄 Noe du ikke har fortalt om den nye jobben...?
Roadrunner Skrevet 3. mars 2021 Forfatter #17097 Skrevet 3. mars 2021 Består fjøs av naut? Jeg forsøkte vel egentlig bare å skildre hva kroppslukten kunne ligne etter på ha krabbet på gulv og båret utstyr første del av dagen. DER kom fjøset inn. Kyr og naut kom fra din side...
Daria Skrevet 3. mars 2021 #17098 Skrevet 3. mars 2021 Fjøs er så vidt meg bekjent fulle av naut, så det var en helt naturlig konklusjon...
Roadrunner Skrevet 3. mars 2021 Forfatter #17099 Skrevet 3. mars 2021 Daria skrev (1 time siden): Fjøs er så vidt meg bekjent fulle av naut, så det var en helt naturlig konklusjon... Når du sier det så har jeg vel hørt det, men ikke helt prosessert det... Det er så mange andre naut rundt i verden, som ikke har fire bein og hale
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå