Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

God torsdag! :kaffekopp:

En stor finansiell merkedag i dag, boliglånet (eneste lånet) er ett siffer kortere :strix:
Når det allikevel ikke blir noe reising eller konsertaktivitet å snakke om, så kan man jo bruke midlene på litt andre ting en periode. Og masse 9-tall etter hverandre kan være riktig så vakkert :jepp:

Ellers er planen en gåtur med venninne etter jobb i dag, og så gjøre litt i heimen. Det er jo fredag i morgen, og store planer om hjemmekontor (trenger å få konsentrert meg litt om et par oppgaver). Tror det blir bra! 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et siffer fra eller til kan utgjøre en stor forskjell - bare spør alle butikksjefer som prissetter varer til 99,90...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (30 minutter siden):

Et siffer fra eller til kan utgjøre en stor forskjell - bare spør alle butikksjefer som prissetter varer til 99,90...

Du sier noe... Lurer på om jeg hadde reagert om det i stedet kostet 100 kroner? Blir jeg faktisk "lurt" av de 10 ørene, eller er det bare noe handelsnæringen tror? En nærbutikk har reklamert med smågodt til kr 10, jeg har faktisk lagt merke til plakaten da jeg kjørte forbi, og var fornøyd med at det ikke stod 9,90... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mandag og tilbake på kontoret etter en dag på hjemmekontor på fredagen. Ikke feil med en dag på hjemmekontor, men helt greit med en tur på kontoret også. Gjør som ledelsen sier :opplyser:

Har blitt litt turer i frisk luft i helgen, ellers ikke stort å skrive hjem om. Skjer jo ingenting... :sukk:Begynner å bli redd for at dette skal bli for normalt og for "komfortabelt", slik at man fortsetter i eremitt-modus også etter at samfunnet begynner å normalisere seg. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (5 timer siden):

Begynner å bli redd for at dette skal bli for normalt og for "komfortabelt", slik at man fortsetter i eremitt-modus også etter at samfunnet begynner å normalisere seg. :klo:

Hva er galt med eremittmodus? :klo: 

 

Hilsen Introvert

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (4 timer siden):

Hva er galt med eremittmodus? :klo: 

 

Hilsen Introvert

Nei, du sier noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slækk uke så langt, 
Mandagen ble avsluttet med solid hodepine etter jobb, og dermed slække timer på sofaen i påvente av leggetid. Sov ganske godt natt til tirsdag, og var litt mer virkende i går. Men ble allikevel en ganske så sløv ettermiddag på sofaen, med take-away middag og Exit på skjermen. Fikk lekt litt med strykejernet da, men ellers ikke så mye å skryte av :sjenert: I dag er planen å få unna noen få ærend (har jo ikke vært på noe annet enn matbutikk på det jeg kan huske, og nå er det noen ting jeg må få ordnet i andre butikker), ellers ikke de store aktivitetene på gang. Og sånn går nå dagene... 

Slo meg at om to dager er det ett år siden Erna Solberg stod alvorstynget på talerstolen og sa: 

Sitat

 I dag kommer den norske regjeringen med de sterkeste og mest inngripende tiltakene vi har hatt i Norge i fredstid.

Ett år i unntak. Og vi er ikke i mål enda... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sno:

Trøsten får være at kalenderen viser mars, så snøfallet blir uansett en kortvarig affære. 
Men jeg liker ikke! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F R E D A G ! ! !

Synes ukene stort sett består av mandager og fredager jeg... Og har vært i nye jobben i 10 uker nå - kan det stemme? :klo:
Tar turen til mine foreldre i ettermiddag - gleder meg! Godt mat og avslapning, og kanskje en klem eller tre. Er jo eneste klemmene jeg får/gir for tida. Nærkontakter er viktig! 

Ellers litt trøtt (what else is new?), og veldig glad for at ruskeværet fra onsdag/torsdag ble av det kortvarige slaget. Er meldt litt nedbør i morgen også, men krysser fingrene for at det blir av det fuktige slaget og ikke av den hvite typen. 

Men først må det gjøres unna litt jobb! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå håper jeg vi er ferdige med den hvite nedbøren for denne sesongen. :jepp:  Jeg er lei av å gå i skogen med vintersko på... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tjobing! :kaffekopp:

Mandag morgen, og skikkelig trøtt fuggel i dag. Sovnet altfor sent i går, og har ikke sovet kjempegodt. Og våknet en time før vekkerklokka ringte, med litt slumring/småsoving frem til vekkerklokka ga lyd fra seg. Blir ikke sene kvelden i kveld :opplyser:  Tar på å bli gammel... 

Veldig rolig dag i går, med en liten luftetur på drøye timen, ellers kakebaking og hjemmetid. Ikke stort å skrive hjem om. Noen koselige telefonsamtaler gjorde godt, og også mange, hyggelige meldinger. Ett år til neste gang! Siste innspurt av feiring i dag, med kake som serveres til gode kollegaer. Satser på at den faller i smak :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan melde om at kaka gjorde suksess i går! :opplyser:
Mye skryt, og litt "kjeft" fordi de mente jeg la lista unødvendig høyt. :nigo: 
Moro med kake som er enkel å lage, men som ser veldig fancy ut! 

Ellers var tanken en luftetur etter jobb, men det ble med tanken. Virketrangen er virkelig ikke mye å skryte av om dagen. :sukk: Så for å sikre meg litt bevegelse og frisk luft i dag, har jeg avtalt rusletur med tidligere kollega. Blir koselig! Har til og med husket litt mer turvennlige klær. 

Arbeidsdagen tilbringes i Excel og Word, for å forberede og utarbeide søknad om investering. Mange ting man må tenke på, og mye som må med i regnestykket, slik at bestyrelsen kan ta en avgjørelse. 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Midtuke og stuptrøtt fuggel. Ble altfor sent i går, men jeg var faktisk litt sosial (på god avstand), og det gjorde så godt med litt skravlings og sosial omgang! Vel verdt en sen kveld, og en trøtt midtukedag. :natti:

Ingen planer etter jobb i dag, så kanskje man skulle få handlet litt og muligens gjort litt huslige sysler? Kjenner jeg meg selv rett, så kommer virketrangen (eller rettere sagt mangelen på virketrang) til å gjøre sitt for å stikke kjepper i hjulene for alle gode intensjoner. :plystre:

Får finne tilbake til investeringsforslaget mitt, og grave meg ned i tall og prosjektdokumentasjon. Får forhåpentligvis de siste tallene på fredag, og da blir det nok litt møteaktivitet neste uke for å få presentert galskapen. Spennende tider! 

:kaffekopp: (pøser på med virtuell styrkedrikk i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Ingen planer etter jobb i dag, så kanskje man skulle få handlet litt og muligens gjort litt huslige sysler? Kjenner jeg meg selv rett, så kommer virketrangen (eller rettere sagt mangelen på virketrang) til å gjøre sitt for å stikke kjepper i hjulene for alle gode intensjoner. :plystre:

Apropos gode intensjoner  - hvordan går det med fysioøvelsene dine? Eller er det best å ikke spørre...? :ler:

Investeringsforslag og prosjektdokumentasjon - ord langt utenfor min komfortsone og interessesfære... Er dette nye og spennende (evnt skumle) utfordringer,  eller er det mye likt den gamle jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...