Roadrunner Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #12361 Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Utemøbler tatt inn, men må kjøpe trekk eller presenning til bordet. Pakket masse kvist og tilhørende blader ned i 3 søppelsekker som jeg håper jeg rekker å få på søpla i morgen. Oppvaskmaskinen og vaskemaskinen har jobbet og fuggel'n vurderer å sitte fast i sofaen resten av kvelden. Husarbeid får kanskje vente? Endret 12. oktober 2014 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 13. oktober 2014 #12362 Skrevet 13. oktober 2014 God morgen. Høres ut som en svært så effektiv dag i går. Håper du fikk ladet skikkelig på kvelden. Foreløpig ser da været riktig så bra ut for dagen Ja, det ble faktisk bra i går. Og det ser riktig så bra ut nå også. Så slektningene dine er nok ferdig med vanninga for denne gang.
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #12363 Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Har da ikke noen slektninger som er glad i å vanne jeg? Vi er generelt glad i finvær skal jeg si deg Mandag, ny uke og faktisk ute i dag også. Ikke verst! Skulle gjerne vært ute og kost meg i finværet, men blir nok full fart i dag i stedet. Har lånt en liten varebil etter jobb for å få kjørt litt hageavfall på søpla, og så blir det rett på trening etterpå. I morgen ser det ut til at det blir standup-show, onsdag trening (og mulig sosialt), torsdag bedriftsidrett og sosialt/kino etterpå og vips er det helg igjen. Satser på en fredagskveld uten planer og tidlig i seng, før tidlig avreise østover på lørdag Spa-fuggel'n er klar! Endret 13. oktober 2014 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #12364 Skrevet 13. oktober 2014 Fuggel'n har trent litt men måtte kaste inn håndkleet på grunn av uggen form og hodepine Med andre ord har det ikke blitt gjort noe hjemme etter trening. Landa i sofaen og blitt der. Krysser fingrene for en bedre dag i morgen
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #12366 Skrevet 15. oktober 2014 Mandagskvelden forsvant på sofaen, men kom meg tidlig i seng og fungerte nogenlunde igjen i går. Jobb gikk greit, men ganske hektisk. Innom et par butikker på vei hjem og fikk i meg litt middag før det var tid for å komme seg avsted igjen. Litt morsom underholdning sammen med ei god venninne passet bra en tirsdag kveld Var ikke forberedt overhodet på hva som ventet oss, og ble glad da det viste seg å være kort mellom latterkulene. Herlig! Hjemme sent (til fuggel'n å være), og kjenner jeg er trøtt i dag Klar for trening etter jobb, før hjem til støvsuger og rydding. Det trengs... Spa-helg er utsatt to uker så får heller belage meg på helg hjemme og kanskje få gjort litt?
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #12367 Skrevet 15. oktober 2014 Mange gode tanker rundt hva som skulle gjøres i heimen etter trening i dag. Men onsdagstimen er virkelig helt RÅ tung, og fuggel'n kom hjem som et slakt. Fikk laget og spist litt mat, deiset ned på sofaen og brukte tid før jeg klarte å komme meg opp igjen. Oppvaskmaskinen jobber og senga frister med rent sengetøy, men ellers har det ikke blitt gjort stort gitt Støvsugeren står fremdeles fjellstøtt
Daria Skrevet 16. oktober 2014 #12368 Skrevet 16. oktober 2014 Så kjedelig med utsatt spa. Utsatt husarbeid har derimot aldri skadet noen - inntil man når det punktet at det bare MÅ gjøres... Kan forøvrig melde at her snør det tett...
Roadrunner Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #12369 Skrevet 16. oktober 2014 Det gjør hvafornoe? Veldig glad for at det ikke snør her, da tror jeg at jeg hadde brutt sammen i krampegråt... Er ikke klar! Men her er det nok plussgrader og så da skal jeg ikke klage.
Daria Skrevet 16. oktober 2014 #12370 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg kom av toget og trodde det regnet - til jeg så at det la seg som hvite stjerner på jakkeermet...
Skravla Skrevet 16. oktober 2014 #12371 Skrevet 16. oktober 2014 Ingen hvite stjerner på vestkanten i dag. Bare plaskvåte gjennomsiktige dråper.
Sauen Shaun Skrevet 16. oktober 2014 #12372 Skrevet 16. oktober 2014 Hadde det kommet snø her nå, så er det ikke bare Fuggel'n som hadde brutt sammen. Jeg er tross alt klimaflyktning, og da skal det ikke komme snø her før snøen har lagt seg der jeg flyttet fra. Sånn er det bare...
Roadrunner Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #12373 Skrevet 16. oktober 2014 Lunsjen unnagjort, og drøye to timer igjen av dagen. Grått og småkaldt ute ser det ut til, er i alle fall varmt og godt inne. Klar for litt bevegelse etter jobb i dag, før hjem til dusjen og rask middag. Så kommer bestisen bortover og vi stikker på kino senere. Gleder meg! Ja, også er det fredag i morgen!
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #12374 Skrevet 17. oktober 2014 Fredag! Fuggel'n er veeeeldig trøtt etter to sene (men veldig fine) kvelder denne uka. Ca ei mil tur etter jobb i går, og bra kinofilm på kvelden Fin torsdag! Men gnir meg i øynene i dag - verre enn en trøtt 2-åring. Stiv i beina, hoven i hendene og tunge øyelokk. Ingen tvil om at det blir tidlig senga i kveld gitt Meteorologene melder om masse regn i helga, så jeg mistenker at det blir innendørsaktiviteter, trolig på treningssenter og husarbeidsfronten. Trengs begge deler.. Og lade litt? Halvtime til lunsj..
Daria Skrevet 17. oktober 2014 #12375 Skrevet 17. oktober 2014 Helge-lading er en god ting Jeg har faktisk vært relativt tidlig i seng de siste to dagene - før 22 i går! Jeg legger meg gjerne tidligere når jeg har vært ute - da går jeg jo rett i seng når jeg kommer hjem, mens er jeg hjemme en kveld kan jeg kope på sofa til sene kvelden... Men altså - nå har du glemt litt info igjen
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #12376 Skrevet 17. oktober 2014 Helge-lading er en god ting Jeg har faktisk vært relativt tidlig i seng de siste to dagene - før 22 i går! Jeg legger meg gjerne tidligere når jeg har vært ute - da går jeg jo rett i seng når jeg kommer hjem, mens er jeg hjemme en kveld kan jeg kope på sofa til sene kvelden... Men altså - nå har du glemt litt info igjen Jeg? Glemt info? Har glemt hva jeg eventuelt har glemt...
Daria Skrevet 17. oktober 2014 #12377 Skrevet 17. oktober 2014 Du kan jo ikke si at du har vært på kino - og til og med at det var en bra film - uten å fortelle hva du har sett
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #12378 Skrevet 17. oktober 2014 Okei da! Er ikke så lett å huske alle sånne detaljer Så Gone Girl Litt annerledes thriller/drama, og jeg innså ganske raskt at jeg har lest boka filmen er basert på
Daria Skrevet 17. oktober 2014 #12379 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har lest en del om boka - det var en hit hos mange bokbloggerere - men jeg har hverken lest boka eller sett filmen...
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #12380 Skrevet 18. oktober 2014 Fuggel'n har testa ut vedovnen og det er godt og varmt i heimen kan du si... Herlig! Må visst få mer ved i hus... Ellers handlet litt i dag, støvsuget og vasket klær, samt gjort litt rent. Nå skal kvelden nytes fra sofaen Satser på treningsøkt i morgen, før avslappende søndag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå