Sauen Shaun Skrevet 26. oktober 2014 #12401 Skrevet 26. oktober 2014 God morgen. Håper Fuggel'n får en finfin søndag.
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #12402 Skrevet 27. oktober 2014 Mårnings! Ble en fin søndag, stille og rolig. Ble litt pusling hjemme, en fin gåtur i vindfullt høstvær, og mye sofasløving. Deilig med en ekstra time i går, og tror faktisk jeg er litt mer utsovet enn vanlig på mandag. Tross forstyrrelser fra vinden og en tur på do i natt. Uggen mage i morges, og ikke helt sikker på hvordan den kommer til å arte seg utover dagen, men jeg er på jobb og tar det som det kommer. Blir det for gale så får jeg heller stikke hjemover.
Sauen Shaun Skrevet 27. oktober 2014 #12403 Skrevet 27. oktober 2014 Håper magen oppfører seg pent utover dagen.
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #12404 Skrevet 27. oktober 2014 Har klart å få i meg et knekkebrød, og foreløpig ser det ut til å gå greit. Men stikker på do så fort behovet melder seg, og er også litt småkvalm innimellom. Kjiper'n rett og slett!
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #12405 Skrevet 27. oktober 2014 Fuggel'n har evakuert hjem og landet på sofaen. Jobb-pc'n er med og er tilgjengelig, men var godt å kunne slappe av i joggebukse. Håper bare kvalmen gir seg litt etterhvert også, så blir det nok bra. Aner ikke om det er noe jeg har spist eller om det er noe annet, men blir liksom ikke skikkelig syk - bare uggen i magen, litt toaletturer og periodevis kvalm. Kjipt! Trening utgår - så får bare forberede meg på en lang ettermiddag på sofaen...
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2014 #12407 Skrevet 28. oktober 2014 God morgen. Hvordan går det med deg?
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #12408 Skrevet 28. oktober 2014 Mårnings! Litt småruskete fremdeles, men heldigvis bedre enn i går Tilbake på jobb, og satser på at dagen skal gå bra. Ny varmepumpe blir montert hjemme i dag, og ei venninne kommer på middag etter jobb. Bør bli en bra tirsdag! Spiste to knekkebrød i morges, og ser ut til å ha gått ganske greit. Litt "press" i hals/svelg, men tror det er noe luftgreier som henger igjen. Ordner seg nok for snille jenter, jeg MÅ jo bli frisk før helga!
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #12409 Skrevet 28. oktober 2014 "Blir du livredd når andre promper" - på nyhetslista over her. What?? NEI, jeg skal ikke klikke meg inn og lese artikkelen, men seriøst? At det ikke er trivelig å sitte andres promp, er en sak. Men livredd?
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2014 #12410 Skrevet 28. oktober 2014 Hjelpes... Redd for litt promping?
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #12411 Skrevet 28. oktober 2014 Hjelpes... Redd for litt promping? Ikke bare redd... LIVREDD
Roadrunner Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #12412 Skrevet 29. oktober 2014 Mårnings! Ny dag og halvveis i uka. Fuggel'n er klar for en solid treningsøkt i ettermiddag, og så spørs det om jeg ikke må hjem til vaskemaskin og oppvaskmaskin... I morgen blir det seminar hele dagen, og vips er det fredag igjen Kanskje ta med treningstøy i morgen, og svinge innom treningssenteret på vei hjem? Evt turtøy, så jeg kan ta ei runde etter seminar? Hmmmm... Kjempekoselig besøk av ei venninne i går, jeg laget middag, og det ble masse skravlings i et par timer før hun måtte hjemover og legge minsten. Gjør godt med litt kvalitestid en helt vanlig tirsdag! Ny varmepumpe var montert hjemme også, så nå satser jeg på at heimen skal være passe temperert i vinter. Heimen er klar for vinteren, bilen skal snart få på splitter nye vinterdekk før vinteren, så da gjenstår det bare å gjøre fuggel'n klar for vinteren. Tror ikke det er mulig...
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2014 #12413 Skrevet 29. oktober 2014 God morgen. Klargjøre Fuggel'n for vinter... Antar at det er omtrent like vanskelig som å klargjøre Sauen for vinteren... Men det er blå himmel her i dag. Det kan man glede seg over.
vimse Skrevet 30. oktober 2014 #12414 Skrevet 30. oktober 2014 Hvis det bare kunne komme masse snø og ikke slaps og is.. *fantaserer*
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #12415 Skrevet 30. oktober 2014 Hvis det bare kunne komme masse snø og ikke slaps og is.. *fantaserer* Drømmer om frost i bakken FØR noe nedbør, og så 15 cm snø og 5 minusgrader. NB! Dette gjelder fra 20. desember. Før den tid kan det gjerne være nok plussgrader til at frosten og glatta/slapsen holder seg unna. Masse snø finnes på fjellet
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #12416 Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Et styr i natt, så veldig glad jeg kunne sove en time lengre i dag siden det er seminardag. Våknet først rundt halv ett i natt, etter det jeg trodde var en skikkelig ekkel drøm. "Drømte" at jeg var skikkkelig svimel og uvel og kjempet meg til våken tilstand for å få slippe svimmelheten. Trodde jeg... Slår opp øynene og innser at rommet fremdeles snurrer. Skikkelig... Klarer etter litt tid å komme opp i sittende, og merker at svimmelheten blir mye bedre, men ikke helt borte. Rusler rolig på do, men merker at kvalmen har tatt tak etter svimlingen. Så frukten til kvelds kommer i retur, og ansiktsfargen til hun som møter meg i speilet er i beste fall blendahvit og kaldsvettende. Veldig sært! Finner ei bøtte som jeg tar med meg for å sette ved senga, og går rolig tilbake til soverommet. Setter meg på senga, legger meg rolig ned, og må bare sette meg opp igjen. Har det mye bedre når jeg sitter... Blir sittende på sengekanten ei god stund, før jeg forsøker å legge meg ned igjen. Endelig! Rommet har sluttet å snurre! Ligger helt stille på ryggen, med nattbordslampen på og kjenner på hvordan rommet holder seg i ro. Tok ei god stund før jeg turde å slå av lampa og legge meg over på siden for å sove videre. Sovet ganske greit resten av natta, men glad jeg kunne slumre litt lengre enn vanlig. Formen nå er ganske grei, tar det foreløpig rolig på matfronten og litt smårar i hodet (ikke så langt unna normalen med andre ord), men skal nok greit komme meg på seminar om jeg ikke blir noe verre i løpet av en times tid. Må innrømme det gikk endel tanker gjennom hodet i natt, men veldig glad svimlingen er veldig mye bedre (nesten borte). Urgh... Ellers, god treningsøkt i går, og så hjem til husarbeid (rent sengetøy, klesvask etc). Nå litt mascara på vippene og sjekking av jobb-epost før litt jobbing. Avreise om en liten time tenker jeg... Endret 30. oktober 2014 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 30. oktober 2014 #12417 Skrevet 30. oktober 2014 Æsj, for ei natt. Håper det går greit på seminar i dag.
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #12418 Skrevet 30. oktober 2014 Håper jeg også! Kjenner jeg ikke "stoler" helt på skrotten, litt avventende til formen i dag... Herk!
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #12419 Skrevet 30. oktober 2014 Litt susete i toppen og litt småsvimle runder innimellom, ellers har dagen gått ganske greit. Tatt det rolig i ettermiddag, blitt mye sofaen Håper på en bedre natt til natta, og en bra fredag i morgen. Jeg er jo bare LANGT over snittet klar for spahotell i helgen og vil ikke ha noen kjepper i hjulene her
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2014 #12420 Skrevet 31. oktober 2014 God morgen. Fredag og snart SPA for deg. Hvordan er formen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå