Sauen Shaun Skrevet 1. oktober 2014 #12321 Skrevet 1. oktober 2014 Det synes jeg vi skal prøve å få til Hvordan går det i innspurten hos deg? Høres veldig bra ut. Og joda, jeg synes det går greit i innspurten her. Fryktelig sliten og føler ikke jeg har helt oversikten, men det er vel normalt tre dager før flyttelasset går... Har en del meldinger om ny adresse som må ut i dag. Også er det jo litt vasking å kose seg med...
Sauen Shaun Skrevet 1. oktober 2014 #12322 Skrevet 1. oktober 2014 Litt småpjusk fuggel i dag, stiv og støl og småforkjøla. Usikker angående trening i dag, men får ta dagen som den kommer tenker jeg og se hva som skjer. Kunne trengt økta i dag, men er nødt til å få gjort litt hjemme også. En skikkelig "burde-burde"-uke dette... Er par ord her som ikke hører helt sammen... Synes du skal droppe treninga jeg, og heller pusle litt hjemme.
Skravla Skrevet 1. oktober 2014 #12323 Skrevet 1. oktober 2014 Hodet dupper i vannskorpen på jobb. Og det blir vel sånn ut oktober i hvert fall. Hjemme er jeg bare utrolig skuffet over håndverkere og deres evne til å holde avtaler og informere.... la oss ikke snakke om det.
Roadrunner Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #12324 Skrevet 1. oktober 2014 Trening utgikk, fuggel'n har funnet joggebuksa og småpusler litt. Lagt sammen tøy, ryddet litt og satt diverse inn i oppvaskmaskinen. Bør nok gjøre litt smått til, men tar det litt etterhvert. Ikke syk, bare litt småpjusk
Sauen Shaun Skrevet 2. oktober 2014 #12325 Skrevet 2. oktober 2014 God morgen. Godt at du var fornuftig og tok det med ro i går. Hvordan er formen i dag?
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #12326 Skrevet 2. oktober 2014 God morgen Foreløpig litt lettere i toppen, og det er slett ikke dumt! Fremdeles veldig usikker på hva jeg gjør rundt avtalen i morgen kveld, men får tenke meg litt om og se i morgen. Fullt hus på lørdagen, så må ikke bruke opp skrotten i morgen kveld om formen ikke er topp... (jada, bittelitt vondt i viljen også...). tilbake ute i dag - foreløpig i alle fall. Ser ut til å være opphold før virkelig setter inn. Er det du som kommer nedover med Sauen?
Sauen Shaun Skrevet 2. oktober 2014 #12327 Skrevet 2. oktober 2014 Nei, jeg tar ikke med meg noe Vi har hatt en fantastisk fin høst så langt. Noen dager med regn innimellom, men ikke noe å klage over. Og i dag er det strålende her.
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #12328 Skrevet 2. oktober 2014 En times tid siden jeg kom hjem fra jobb, nok en lang dag denne uka. Men moro å gjøre noe annet enn det man pleier, og timene har i grunn gått ganske fort i dag. Men sliten skrott, og skal bli veldig godt å finne senga etter hvert. Trøsten får være at det er fredag i morgen! Julenissen er tidlig i gang i år, fuggel'n har fått hint om at julegave er på vei Okei, så bestilte jeg den selv, men moro allikevel! Satser på at det ligger nytt kompaktkamera i posten i morgen ettermiddag Overtidstimene får betale for moroa tenker jeg
Roadrunner Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #12330 Skrevet 3. oktober 2014 Fredagen er godt i gang, det er snart tid for helg og fuggel'n prøver å få gjort litt fornuftig innimellom her. Litt trøtt, og egentlig ganske sliten i dag kjenner jeg, og tung i hodet. Merkes nok at det har blitt litt jobbing denne uka, selv om jobbingen i seg selv egentlig har gått veldig greit og vært litt artig. Moro å gjøre noe annet! Mulig jeg jobber en kveld til uka også, hadde vært moro å få fullført det jeg har jobbet med disse to kveldene denne uka. Og ikke så mye som gjenstår Og litt ekstra i lommeboka er jo aldri feil... Snart lunsj - blir godt! Vært skikkelig sulten i dag...
Roadrunner Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #12331 Skrevet 3. oktober 2014 Å trykke Refresh omtrent 500 ganger ser ut til å fungere - hentekode er mottatt og pakken er klar
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #12332 Skrevet 4. oktober 2014 Bord er dekket, ingredienser handlet og fuggel'n tar dagen litt i etapper. Snart støvsuge og pusle litt, så dusje. Blir koselig med jentekveld
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #12333 Skrevet 4. oktober 2014 Sliten fuggel smiler fornøyd fra øre til øre! En kjempefin kveld med gode venner, god mat, masse skravling, godis og fått flotte gaver Rett og slett glad og takknemlig! Ryddet litt nå - klar for senga
Sauen Shaun Skrevet 5. oktober 2014 #12334 Skrevet 5. oktober 2014 God morgen. Snill nisse, gavmilde venner, latter og godis. Jeg er oppdatert og liker det jeg leser. Hæppi Fuggel liker jeg.
Roadrunner Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #12335 Skrevet 5. oktober 2014 En supersløv søndag nærmer seg sengetid. Ikke gjort stort i dag gitt, sittet litt fast i sofaen og bare sløvet. Men har fått sendt av sted en bookingforespørsel til et visst spa-hotell (hadde vært magisk!), og har en uggen mistanke om at varmepumpa ikke er helt frisk. Paps ville komme bort en ettermiddag for å rengjøre den skikkelig og se på den, før jeg evt ringer serviceverksted eller i "verste fall" må ny installeres. Akkurat det jeg hadde lyst til å bruke penger på i høst... Næh, viktig å booke en spa-tur før jeg vet mer, så kommer jeg meg bort et par dager og får slappet skikkelig av. Og bare to uker til! Er en liten usikkerhet knyttet til den helgen, men vi booker og krysser fingrene for at det går i orden. Ser ut til å bli en hektisk uke denne uka også, med overtidsjobbing mandag, til venninne etter jobb på tirsdag (og kanskje foreldrebesøk samtidig/etterpå), trening og besøk til kollega onsdag (alternativt borettslagsmøte - må se hvordan jeg kan stokke kabalen her), bedriftsidrett torsdag og vips er det vel helg igjen? Men først:
Daria Skrevet 5. oktober 2014 #12336 Skrevet 5. oktober 2014 Spa-helg hørtes jo trist ut... Du synes det var litt lenge siden sist?
Sauen Shaun Skrevet 6. oktober 2014 #12337 Skrevet 6. oktober 2014 God morgen. Jeg kan opplyse om at jeg så langt trives godt i Fuggelland. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg flyttet ned hit. Gleder meg til vi sees.
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #12338 Skrevet 6. oktober 2014 Mårnings! Trøtt fuggel våknet 05:10 i dag, drøye halvtimen før vekkerklokka skulle sparke dagen i gang. Slumret litt frem til det nærmet seg vekketid, og kom meg i dusjen. Men våken og opplagt? Næh... Det ER lenge siden spahelg nå! Kan jo ikke huske sist jeg var der! To år? Halvannet? To og et halvt? Er så absolutt på tide Så godt å høre at du trives i nytt fylke, Sauen! Blir koselig å se hvordan du har fått det! Begynner å komme greit i orden? Skjønte det ble en liten tur i nærmiljøet i dag for å finne litt dill og dall.
Sauen Shaun Skrevet 6. oktober 2014 #12339 Skrevet 6. oktober 2014 Så godt å høre at du trives i nytt fylke, Sauen! Blir koselig å se hvordan du har fått det! Begynner å komme greit i orden? Skjønte det ble en liten tur i nærmiljøet i dag for å finne litt dill og dall. Joda, jeg begynner å komme delvis i orden. Veldig mye igjen. Men det begynner å ligne et hjem her. En tur ut for å skaffe forskjellige ting er nødvendig. Aller mest håper jeg at bruktbutikken har bokhyller. Men jeg regner vel med at jeg på et eller annet vis må skaffe hjelp til en handletur på Ikea for å få tak i det...
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #12340 Skrevet 6. oktober 2014 Joda, jeg begynner å komme delvis i orden. Veldig mye igjen. Men det begynner å ligne et hjem her. En tur ut for å skaffe forskjellige ting er nødvendig. Aller mest håper jeg at bruktbutikken har bokhyller. Men jeg regner vel med at jeg på et eller annet vis må skaffe hjelp til en handletur på Ikea for å få tak i det... Får krysse fingrene for at du finner noe greit på en bruktbutikk, hvis ikke har jo heldigvis IKEA ganske fine priser Burde hatt ei bokhylle jeg også, har noen kasser med bøker som står i boden fremdeles. Men hvor? Og når? Og... Vi får se... Snart lunsj her, kjenner det skal bli godt! Og er klar for overtidsjobbing i dag Ikke hørt noe fra spa-hotellet enn, men ei venninne har luftet tanken på en London-tur til våren - fuggel'n er jo sjelden vanskelig å be Reiseplanene lover VELDIG bra for neste år altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå