Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Maten ble god, gjestene spurte etter oppskriften og fuggel'n spiste rester i går. Ingen grunn til å klage da :nigo: Men måtte flire litt da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaklehone:

S T Ø L . . . :daane:

Har et par armer og skuldre som er i ferd med å gå helt ut av drift, dette kan bli interessant.Bare 14 timer siden trening, og allerede merkes det godt. Og ny styrketime er booket i morgen :sjenert: Her er det bare å kjøre på! *leter etter nummeret til hjelpemiddelsentralen*

Ellers ser regnet ut til å ha reist sin vei, det er store sjanser for blå himmel og :sol: i dag :bolledeig: Og de kommende dagene! Endelig skal det kanskje tørke litt her? Vært myyye regn etter den fantastiske sommeren...

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen. Hvordan er det med armene i dag? Skrivefør?

Skrevet

God morgen!

Fuggel'n er skrivefør, er verre med visse andre aktiviteter (en hel sjau å få dusjet i morges...). Men jeg er ikke noe verre enn jeg var i går, så da er det bare å bite tennene sammen og forberede seg på en ny økt i ettermiddag.

Veldig koselig ettermiddag i går, med gode venner, god mat og masse skravlings. Herlig! :strix:

Skrevet

Lykke til med dagens trening. :duskedame:

Og sånne ettermiddager med mat og skravlings gjør godt. :bolledeig:

Skrevet

:veslejenta:

Truffet av treningstoget igjen, kroppen er mør. Luksusfellen nå og rolig kveld i sofakroken.

Skrevet

Du skal passe deg for toget - det er meningen at du skal være i det, ikke bli truffet av det... :tog:

Skrevet

Du skal passe deg for toget - det er meningen at du skal være i det, ikke bli truffet av det... :tog:

Vi fra distriktene er ikke så kjent med å ta tog, så da er det fort gjort å gå på en smell...
Skrevet

Derfor skal du lytte til erfarne togfarere :opplyser:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Hvordan er det mulig å bli så inn i granskauen trøtt? Jeg sover jo på natta, men skulle virkelig ikke tro det basert på formen i dag... Etter trening, mat og dusj i går kantet jeg i sofaen og fikk sett Luksusfellen. Men holdt på å sovne flere ganger, øynene klarte ikke å holde seg åpne. Tuslet i seng, leste et par sider i boka og tror jeg nærmest svimte av etterpå. Våknet litt før vekkerklokka, men var ikke våken-våken, bare delvis bevisst. Og vrak da klokka ringte. Trenger helg...

Ingen treningsplaner i dag, men kanskje en rusletur senere. Tar det som det kommer :jepp:

:sol: ute - er så deilig! :bolledeig:

Skrevet

Er ikke lenge til det blir helg nå. :opplyser:

Skrevet

:veslejenta:

En times rusletur med god venninne gjorde godt i kveldinga. Nå er sofaen inntatt for litt sløvinga før leggetid. Veldig glad det er fredag i morgen! Og i morgen skal gjesteseng hentes :hoppe: Kanskje ta en tur på IKEA og få kjøpt gardinstang også da? :klo:

Skrevet

God morgen!

Ny dag, :sol: og fremdeles vraktrøtt fuggel. Ikke vært uka dette gitt. Savner senga! Men, det er *trommevirvel* FREDAG! :bolledeig:

Skrevet

Trøtt jeg også.

Bor hos søsteren min for tiden og hun har fri fredager. Vanligvis våkner hun ekstremt tidlig, men i dag sto jeg opp først gitt.

Men jeg har tenkt å stikke fra jobb så fort jeg får sjansen og senest kl 14. :hoppe:

Skrevet

Jeg hadde også plan om å gå tidlig i dag. Men så fikk jeg beskjed om at gjestesenga hadde kommet og at den måtte hentes innen få dager. Fått låne varebil på jobb, og fått med meg kollega som skal hjelpe med litt bæring. Så da blir det vel full dag i dag også, og så drar vi rett til Bohus etterpå.

Hvordan går det i heimen, Skravla? God fremgang? Ser det bra ut?

Skrevet

Jeg hadde også plan om å gå tidlig i dag. Men så fikk jeg beskjed om at gjestesenga hadde kommet og at den måtte hentes innen få dager. Fått låne varebil på jobb, og fått med meg kollega som skal hjelpe med litt bæring. Så da blir det vel full dag i dag også, og så drar vi rett til Bohus etterpå.

Hvordan går det i heimen, Skravla? God fremgang? Ser det bra ut?

Byggemøte forrige uke viste et bombet hjem.... håper det ser bedre ut på neste møte. Så vidt jeg vet går at bra. De skal gi meg beskjed om noe skjer og så lenge jeg ikke hører noe regner jeg med at alt er bra. :fnise:

Ellers blir det bra til slutt.... regner jeg med.

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

Mårnings! :kaffekopp:

Eller, det er vel snart formiddag? :klo: En time til lunsj i alle fall... *teller ned*

Byggemøte forrige uke viste et bombet hjem.... håper det ser bedre ut på neste møte. Så vidt jeg vet går at bra. De skal gi meg beskjed om noe skjer og så lenge jeg ikke hører noe regner jeg med at alt er bra. :fnise:

Ellers blir det bra til slutt.... regner jeg med.

Når skal de være ferdige?

Regner med at det blir knallbra til slutt! Klar for før- og etterbilder på bloggen :jepp:

Skrevet

FREDAG! I dag føler jeg at jeg trenger det mer enn ellers, kaos og ekstrajobbing på tredje uken her. :Gjesp:

Ha en fin helg når den kommer :)

Skrevet (endret)

- Og det er disse små reglene vi ser overalt i samfunnet i dag. Små skilt er plassert på bussen, på kjøpesenteret eller på kino med formaninger om at du ikke skal røyke, spise is, reis deg for eldre og gravide og lignende.

Selvfølgelig leser jeg dette rett frem... :plystre:

Når man først leser om litt skikk og bruk.

Endret av Roadrunner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...