Roadrunner Skrevet 4. august 2014 Forfatter #12121 Skrevet 4. august 2014 Vi får vel se bilder etterhvert? *nysgjerrig* Hvis ikke vet du ar vi står på døra uten forvarsel... Du er så enkel å overtale? Gi meg en sjanse til å få i hus en gjesteseng - så er det bare å komme Når tre sjarmerende herremenn stiller på bilde så skal ikke jeg være vrang...
Skravla Skrevet 4. august 2014 #12122 Skrevet 4. august 2014 Vi får vel se bilder etterhvert? *nysgjerrig* Hvis ikke vet du ar vi står på døra uten forvarsel... Du er så enkel å overtale? Selv med bilder så kan vi plutselig dukke opp. Fort gjort på twitter har jeg hørt.
Skravla Skrevet 4. august 2014 #12123 Skrevet 4. august 2014 Gi meg en sjanse til å få i hus en gjesteseng - så er det bare å komme Når tre sjarmerende herremenn stiller på bilde så skal ikke jeg være vrang... Jeg har nok med å hilse pent uten å le..... Vurderer å nevne på fb at jeg har billetter til julekonserten deres.
Roadrunner Skrevet 4. august 2014 Forfatter #12124 Skrevet 4. august 2014 Jeg har nok med å hilse pent uten å le..... Vurderer å nevne på fb at jeg har billetter til julekonserten deres. Har snart billetter til julekonserten deres jeg også Var bare så dum at jeg kontaktet alle damene på jobb for å se om noen ville være med... Og jeg har kommet ut av tellinga angående antall billetter Så må ta en opptelling neste uke og booke billetter
Daria Skrevet 4. august 2014 #12125 Skrevet 4. august 2014 Hva skjedde med hun som skulle finne sengen tidlig...? Julekonsert
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2014 #12126 Skrevet 5. august 2014 God morgen. Julekonserter ja... Det blir første gang på mange år at jeg ikke får med meg julekonserten til favorittene mine... Må nok sjekke hva som skjer før jul i Fuggelland. Må finne meg ihvertfall en annen konsert...
Roadrunner Skrevet 5. august 2014 Forfatter #12127 Skrevet 5. august 2014 God morgen. Julekonserter ja... Det blir første gang på mange år at jeg ikke får med meg julekonserten til favorittene mine... Må nok sjekke hva som skjer før jul i Fuggelland. Må finne meg ihvertfall en annen konsert... *host* Kan anbefale 3. Desember Vi er en gjeng fra jobb som skal, men du må gjerne bli med om du vil. Må i så fall ha svar senest midten av neste uke.
Roadrunner Skrevet 5. august 2014 Forfatter #12128 Skrevet 5. august 2014 Hva skjedde med hun som skulle finne sengen tidlig...? Julekonsert Jeg aner ikke hva som skjedde Plutselig så hadde klokka bare passert 23
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2014 #12129 Skrevet 5. august 2014 *host* Kan anbefale 3. Desember Vi er en gjeng fra jobb som skal, men du må gjerne bli med om du vil. Må i så fall ha svar senest midten av neste uke. Takker for tilbudet, og kanskje jeg slår til. Jeg må bare tenke litt på det. Må sjekke programmet og se om det er noe annet som frister mer. Jeg har nok ikke råd til mer enn en julekonsert i år.
Roadrunner Skrevet 5. august 2014 Forfatter #12130 Skrevet 5. august 2014 Ligger en del julekonserter ute allerede sauen, sikkert både i Domkirka i byen og Kilden (og evt mer i nærområdet ditt?). Men du er i alle fall hjertelig velkommen Mulig vi klarer å få grupperabatt (10%) fordi vi er en god gjeng allerede (både kollegaer og deres venner/menn/døtre osv). Trøtt fuggel etter en fin dag i byen med mams (skulle hilse så mye tilbake til Daria og Skravla). FIkk kjøpt meg to singleter og et par sko (gode! pumps! med litt hæl! ), fikk god lunsj og god middag, og masse skravlings. Koselig! Nå må det vannes blomster og ryddes litt, før senga (SKAL i seng før 23:30 i dag...). Håper jeg får kost meg litt i finværet i morgen - satser på hjelp til å få ned gammel sofa og på plass ny sofa, og så håper jeg at jeg rekker en rusletur i kveldinga med ei venninne til slutt. Bør bli bra onsdag? IKKE klar for ferieslutt
Daria Skrevet 5. august 2014 #12131 Skrevet 5. august 2014 Ligger en del julekonserter ute allerede sauen, sikkert både i Domkirka i byen og Kilden (og evt mer i nærområdet ditt?). Men du er i alle fall hjertelig velkommen Mulig vi klarer å få grupperabatt (10%) fordi vi er en god gjeng allerede (både kollegaer og deres venner/menn/døtre osv). Trøtt fuggel etter en fin dag i byen med mams (skulle hilse så mye tilbake til Daria og Skravla). FIkk kjøpt meg to singleter og et par sko (gode! pumps! med litt hæl! ), fikk god lunsj og god middag, og masse skravlings. Koselig!
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2014 #12132 Skrevet 6. august 2014 God morgen. Lykke til med prosjekt sofa i dag. Jeg har sett litt på programmet til Kilden, og det er ihvertfall en julekonsert der som frister veldig. Men jeg er ikke overbevist om at lommeboka er enig... Må tenke litt på det... Kanskje får jeg holde meg til lokale små arrangementer i år (skjer sikkert ett og annet i kirker og kulturhus i bygda jeg flytter til også)... Er litt redd for økonomien i forbindelse med flyttinga...
Roadrunner Skrevet 6. august 2014 Forfatter #12133 Skrevet 6. august 2014 Svett og sliten, men veldig fornøyd! Snart en tur på søpla og en rusletur med venninne - ellers rolig kveld i sofaen
Roadrunner Skrevet 11. august 2014 Forfatter #12134 Skrevet 11. august 2014 Hverdag igjen... Plutselig. Jaja, kom meg opp i morges, kom meg på jobb og har fått gjort litt her. Snart lunsj - skal bli godt! Har booket spinning i ettermiddag - her er ingen kjære mor... På tide å sette inn nytt støt!
Daria Skrevet 12. august 2014 #12135 Skrevet 12. august 2014 Hardt å være tilbake? Jeg er jo på tredje jobbuka nå, men har som kjent glidende overganger. Helt skikkelig hverdag blir det ikke før på mandag når elevene kommer.
Roadrunner Skrevet 12. august 2014 Forfatter #12136 Skrevet 12. august 2014 Jupp, er hardt å være tilbake... Men det går nå på et vis - man er bare trøtt. Veldig trøtt. Vært mye vær her i natt, med regn og torden, så blitt ganske stykkevis og delt søvnmessig. Kroppen er litt mør etter treninga i går, men ellers fungerer jeg sånn nogenlunde Satser på å få handlet litt mat i ettermiddag, og få gjort litt i heimen. Besøk i morgen, bedriftsidrett på torsdag og vips nærmer det seg helg igjen
Roadrunner Skrevet 12. august 2014 Forfatter #12137 Skrevet 12. august 2014 Rusleturen forrige onsdag gjorde vondt - kom hjem med to solide gnagsår (jepp, dustefuggel'n sjanset på å gå barbeint i joggeskoene - aldri mer!). Etter nesten ei uke med sårstell minst 2 ganger daglig, hadde det endelig stoppet å væske i går kveld. Så har vært uten bandasje/sårsalve siden da. Men siste to dagene har ankelen hovnet opp, er varm og øm. Altså, er ikke det skrekkelig unødvendig? Får hjem til sårstell og omtanke igjen (selv om jeg er i tvil om at det hjelper noe særlig mer), og så får jeg evt kontakte legekontoret om en dag eller to om det ikke bedrer seg. Joggesko med sokker på jobb i går, i dag går det i Ecco-sandaler uten å bruke hælstroppen, og uten sokker. Men hevelsen presser over kanten på sandalen uansett. Lekkert ja... (heldigvis langbukser).
Sauen Shaun Skrevet 12. august 2014 #12138 Skrevet 12. august 2014 Jeg synes du bør komme deg til lege så fort som mulig. Det der høres ikke bra ut. God bedring.
Daria Skrevet 12. august 2014 #12139 Skrevet 12. august 2014 Det høres jo unektelig litt betent ut...
Skravla Skrevet 12. august 2014 #12140 Skrevet 12. august 2014 Synes du skal ta deg en legetur. *overser vond og verkende finger som jeg knapt klarer å bruke* Lege??? Nei, det finnes ikke i Oslo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå