Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våknet rett over kl 06 av skikkelig bygevær - regn og torden. Regnet har gitt seg, men det tordner litt i det fjerne fremdeles. Mistenker at strandhåndkleet og ei fillerye som henger på verandaen er veldig våte...

Besøk i formiddag og mulig nytt besøk i ettermiddag. Og nedvask av gamle boligen i morgen. :husarbeid:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:natti:

Merker at det ble lite søvn i natt, våknet nok altfor tidlig... *trøtt*

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: Litt koffein hjelper kanskje...

Skrevet

Takk, Sauen!

Alt hjelper :jepp:

Skrevet (endret)

Internet :hoppendeglad:

TV :bolledeig:

Har ikke fått noen kabel, men fant en vi mente kunne funke og det stemte :nigo: Klar for litt filmkvelder i sommer :jepp:

Synd du reiste hjem denne uka, Sauen, til uka hadde det gått med litt besøk her. Begynner å ligne noe her :jepp: Venter på ny sofa og ferdigstillelse av skap/hyller i boden, samt å få gjesteseng på plass... Men det kommer seg! Nedvask av gamle leiligheten i morgen - lader opp... :natti:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Godt du har fått det viktigste på plass :jepp:

Skrevet

Internet :hoppendeglad:

TV :bolledeig:

Har ikke fått noen kabel, men fant en vi mente kunne funke og det stemte :nigo: Klar for litt filmkvelder i sommer :jepp:

Synd du reiste hjem denne uka, Sauen, til uka hadde det gått med litt besøk her. Begynner å ligne noe her :jepp: Venter på ny sofa og ferdigstillelse av skap/hyller i boden, samt å få gjesteseng på plass... Men det kommer seg! Nedvask av gamle leiligheten i morgen - lader opp... :natti:

Ja, jeg reiste hjem litt for tidlig. Hadde vært veldig kos å besøke deg i ny-kåken. Men jeg kommer tilbake. Enten med flyttelass eller på ferie. *grubler fremdeles*

Men så herlig at du har TV og Internett igjen. Man vet ikke hvor avhengig man er, før man står der uten...

Lykke til med vaskinga i dag. Håper det ikke blir for varmt for dere. :klem:

Skrevet

Temperaturen ser ut til å ha normalisert seg litt her nå, etter tordenvær i går morges og ny runde i natt i 3-tiden. Så satser på at det blir en grei økt med nedvask! Vi blir 3 stk, så satser på at det går unna :jepp:

Koste meg med film i går kveld, slappet av og kom i seng rundt midnatt. Deilig med ferie - legge meg litt senere enn 21:30... :sjenert:

Skrevet

:veslejenta:

Litt sløvings i sola i dag, en bytur,traff gode venner, en sving innom gamle leiligheten for å gjøre siste finish på vaskingen og til slutt en rusletur med venninne i kveld. Slett ingen dum onsdag! Venninnebesøk i morgen før mat og konsert. Gleder meg!

:natti:

Skrevet

Litt grønn ang. den konserten altså..... :jolie:

Skrevet

Den middelaldrende boybandartisten din spiller visst i Trondheim i kveld. Jeg fikk spørsmål fra ei venninne om å bli med på konserten. Men takket nei pga den forestående flyttinga. Jeg har nok ikke råd til sånne utskeielser nå... Men jeg skulle gjerne vært på konsert med ham og Silya... :sukk:

Men jeg får se om det ikke blir noen konserter i din by når jeg har kommet i orden på nytt sted. :hoppe:

Skrevet

Var en knall kveld i går! Litt små tekniske problemer og litt regn, men alt gikk seg til og det ble magisk stemning. :hoppe:

Nå er jeg i gamle leiligheten en siste gang, overtakelse om 10 min... Litt trist og vemodig, men også godt og lettelse. :trist::bolledeig:

Besøk av bestisen senere, blir godt!

Skrevet

:veslejenta:

Kjempekoselig kveld med bestisen i går, skravlet og koste oss. Deilig middag i byen og solid kvalitetstid. I dag har jeg hatt et lite besøk av nevø, niese, søsken og foreldre - veldig koselig.

Nå har jeg landet litt i sofaen, etter en teknisk jobb med å konfigurere nettverket, avklare litt dill med kundeservicen til Canal Digital (for ørtende gang de siste par ukene) og spist litt. Regner med rolig kveld, burde få gjort litt husarbeid her, men vurderer å utsette til i morgen. Sette meg i ettermiddagssola med ei bok kanskje? Eller bli i sofaen?

Ei ferieuke igjen - ikke veldig klar for hverdag altså.... Eller? Rutiner er vel ikke helt feil dessverre. Få trening og kosthold på rett kjøl igjen - nok en gang.

Fin helg hos dere?

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en fin søndag. :klem:

Skrevet

Jasså, du driver og lar deg avfotografere sammen med (strengt tatt ikke lenger så veldig) unge, kjekke menn? :fnise:

Skrevet

Jasså, du driver og lar deg avfotografere sammen med (strengt tatt ikke lenger så veldig) unge, kjekke menn? :fnise:

De spurte så pent... :nigo:

:engel:

:sexy:

:lur:

Skrevet

:bond:

Kjøpt nytt stueteppe i dag, og fikk sms i ettermiddag om at sofaen har kommet :bolledeig:

Avtalt levering på onsdag, så nå håper jeg at jeg får solgt min gamle og at jeg får den nye greit på plass. Gleder meg! Blir litt mer "ferdig" her da :nigo:

Besøk av mams i morgen, klar for rusletur i byen og koselige timer. Kanskje finne senga tidlig i dag? :klo:

Bør kanskje begynne å snu døgnet litt tilbake også? :sjenert:

Skrevet

Døøgnsnuing er bortkastet......

Kos med bysleng sammen med mamma da. Hilse henne så masse.

Har en søster med familie på dine trakter. De har noen dager i dyreparken i disse dager.

Skrevet

Vi får vel se bilder etterhvert? *nysgjerrig* Hvis ikke vet du ar vi står på døra uten forvarsel... :ler:

De spurte så pent... :nigo:

Du er så enkel å overtale? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...