Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regnjakke og frysemegihjel her. :fryser:

Ingen får meg ut mer i dag. Sofa, varm drikke og tv resten av dagen.

Håper det kommer linker til aktuelle sofaer etterhvert. Som du vet er Sauen nysjerrig. :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Foreløpig et par varianter jeg vurderer:

Vivente fra Hjellegjerde (Bohus)

Verona (Living/Skeidar)

De som har vært best å sitte i så langt jeg har testet, ikke for harde, ikke for myke, høy nok rygg med god støtte, mulighet for tilpasning/bygging av moduler etc. Men stadig i tenkeboksen... Ønsker noe enkelt, stilrent og greit, trolig i en slags mellomgrå farge (ikke for mørk, men heller ikke helt lys). Så på Verona igjen i går, i en gråfarge som så ganske fin ut. Men får svinge innom Bohus igjen og sjekke angående Vivente og priser.

Ikke av de billigste sofaene, men heller ikke de dyreste. Så håper at ved valg av et bra stoff, så vil jeg kunne ha sofa i mange år. :jepp:

Skrevet

Fine begge de to der. :jepp:

Skrevet (endret)

:ler:

Leste artikkelen på toppen her om "slanten på flyet"

Og i faktaboksen til høyre, står en oversikt over hva som er JA og NEI-produkter. Jeg siterer:

NEI

(Må være under 100 ml og legges i pose gjennom sikkerhetskontrollen)

Kosmetikk:

Tannpasta, hudkrem, vaselin, deo roll-on, flytende såpe, sjampo, balsam, hårspray, -gele, -voks, –skum

Mat:

Bakverk med fyll, grøt, pudding, gele, mos, krem, saus, yoghurt, iskrem, syltetøy, sjokoladepålegg, kaviar, prim, muggost, Philadelphia-ost, knuste egg og eggerøre.

Er det bare jeg som ser for meg "bakverk med fyll" i en 100ml klar beholder (fortrinnsvis en av disse kosmetikkflaskene fra HM...)? Perfekt serveringsstørrelse? :ler:

Og er det mange som reiser på tur med knuste egg? :klo:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Det er jo ikke sikkert eggene var knuste da de ble pakket ned... :ler:

Skrevet

Det er jo ikke sikkert eggene var knuste da de ble pakket ned... :ler:

Sant.

Og da kommer neste problem:

Feks 4 egg "utover" (ikke lengre uknuste). Hvordan vet du at de er innafor 100 ml-grensen? :klo:

Skrevet

Hvis de er knust nede i veska/bagen vil de jo trekke inn i alt som er av stoff - ergo er de ikke lenger flytende og problemet er løst :opplyser:

Skrevet

Hvis ikke da alt stoffet blir betegnet som flytende og man ikke får med seg noe? :klo:

Skrevet

Nope - et vått stoff er pr def ikke flytende. Er ganske overbevist om at jeg får alle realfagslærerne til å være enig med meg i det...

Skrevet

Jo, sant det :jepp:

Men da får jeg bare holde på bildet av bløtekaka på en 100ml "shampoflaske" da :nigo:

Skrevet (endret)

Det høres ut som altfor lite kake :fnise: *matvrak*

Endret av Daria
Skrevet

Lurer på om det er tryggest å ta toget jeg. Der får jeg ha med så mye kake og egg jeg bare vil (ikke at jeg ser for meg at jeg som lett blir reisesyk kommer til å spise bløtkake eller rå egg mens jeg er på reise)...

Skrevet

Hvis du tenker på turen hitover, Sauen, så kan jeg informere om at vi både har bakerier med god kake OG mulighet til å få kjøpt egg :opplyser:

:fnise:

Skrevet

Hvis du tenker på turen hitover, Sauen, så kan jeg informere om at vi både har bakerier med god kake OG mulighet til å få kjøpt egg :opplyser:

:fnise:

*puster lettet ut, og lar være å pakke egg og kake i bagasjen* :fnise:

Skrevet

Fredag! Oooo herlige ukedag! Blir litt småhektisk helg, med møte etter jobb i dag, så grillings hos mine foreldre i kveld, og så videre i familieselskap i morgen. Skulle vært fest med jobb i kveld, men moroa ble avlyst. Kjipt...

Foreløpig overskyet - men det går seg kanskje til etterhvert? :klo:

Nevnte jeg at det er fredag? :bolledeig:

Skrevet

Fredag? :klo: Nei, det har jeg ikke hørt noe om...

Skrevet

Mandag og småtrøtt fuggel...

Fremdeles :sol: og finvær, så skulle gjerne vært ute og kost meg. Men men!

En tur hos mine foreldre i helga, truffet familie og slappet av. Fikk gått en tur på hjemlige trakter i går, gjorde godt for ryggen.

Skrevet

:natti:

Møe trøtt fuggel i dag...
Og tung i toppen, litt variende hodepine og ikke helt i toppform.

Men satser på rusletur med venninne etter jobb i dag, før litt pusling hjemme. Og kanskje prøve å få tak i litt flere kasser? :klo:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan er formen i dag? Ingen hodepine håper jeg. :kose:

Skrevet

Har du sett at de har flyttekasser på Europris? Tror de begynner på 10 kr stk. Jeg har ikke prøvd de da, så kan ikke gå god for kvaliteten. Jeg husker bare hvor godt det var med skikkelige flyttekasser når vi flyttet. Lett å bære og lett og lagre.(Ikke at man lagrer flyttekassene så lenge før man pakker de ut da... :plystre: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...