Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sovet ganske godt i natt, heldigvis. Er litt armer og bein for tida, så lander liksom ikke helt. Hjemme og snur nå, spist litt og pakket med treningstøy. Avsted om 30 min, visning først så rett på trening. :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Halvveis i uka, fuggel'n henger med foreløpig og tar det som det kommer. Mulig planene i ettermiddag blir utsatt, kanskje benytte sjansen til klesvask og støvsuging da? :klo:

Visning gikk fint i går, det var ikke altfor mye folk, og ingenting har skjedd ennå. Så da senker jeg skuldrene litt og avventer hva som evt skjer (og tilbakemelding fra banken kan jo være kjekt å ha...). Men lysten er stor... :sjenert:

God spinningøkt i går, hjem til telefonprat og mat (sulten gitt!), og til slutt kantet i senga. Et par møter på jobb i dag, og kanskje besøk i ettermiddag, og vips går vel onsdagen unna tenker jeg. Ut og spise i morgen etter jobb, før kulturelt på kvelden - blir koselig! :hoppe: Og så nærmer det seg jo helg :nigo:

Skrevet

Her er det styremøte i kveld. Men var kulturell i går og skal være i morgen så jeg får vel dekket behovet denne uken også.

Skrevet

Håper dine lyster blir tilfredstilt. :klem:

Skrevet

Mårnings!

Gråvær ute og fuggel'n litt uggen i formen inne. Harmonerer med gråværet i alle fall... Ble en tung dag i går, og en særdeles sløv ettermiddag på sofaen. Opprinnnelige planer ble kansellert, og fuggel'n satt fast i :veslejenta: noen timer. Jaja, noen dager er vel kanskje det det beste.

I dag står det middag og kulturelt på planen, og i morgen skal jeg på jentekveld. Føler det har gått i ett denne uka, så ettermiddagen i går var nok kjærkommen.

Men nå - gjøre litt kanskje? :klo:

Skrevet

*hvisker f-ordet* :fnise:

Du, dette kulturelle du bedrev i går - det hadde ikke tilfeldigvis sammenheng med denne velkledde trioen av skjønnsyngende herremenn som befant seg på dine trakter i går...?

Skrevet

*hvisker f-ordet* :fnise:

Du, dette kulturelle du bedrev i går - det hadde ikke tilfeldigvis sammenheng med denne velkledde trioen av skjønnsyngende herremenn som befant seg på dine trakter i går...?

:plystre:

Hvordan kunne du tenke i de baner? :klo:

Kaputt...

For ei uke! Og snart visitt her før avsted på sosialt i kveld. Og jeg er i ferd med å sovne...

:natti:

Skrevet

Nei altså, det var jo bare et skudd i blinde... :fnise: Det var en fin kveld, antar jeg? Enkelte er litt furtne over at de ikke legger noe jubileumsshow til noenlunde sentrale strøk... :jolie:

Skrevet

Fin kveld, men savnet faktisk mer av disse herremennene og ikke så mye med bare orkesteret. Var vel fort de første 40 min kun med orkesteret og også etter pausen startet det med kun orkester :sukk: Men mye fin musikk! Og fikk absolutt min dose latter :fnise:

Skrevet

:natti:

Kaputt fuggel har sendt oppdatering på PM og må stelle seg litt før jentekveld.

Fredag! :hoppe:

Skrevet

Kos deg med jentene i kveld. :hoppe:

Skrevet

Lørdagsmorgen. :kaffekopp:

Håper Fuggel'n får en deilig lørdag. Håper du får tid til å ta vare på deg selv. :klem:

Skrevet

Knall kveld i går og rolig start på dagen i dag. Akkurat spist frokost og skal snart stelle meg litt og ta turen ut. Tenkte jeg skulle slå sammen litt ærend, og inkludere en rusletur i finværet. Endelig :sol: igjen! Ingen store planer, men må gjøre rent og ellers slappe av litt. Trengs!

Skrevet

Fin kveld, men savnet faktisk mer av disse herremennene og ikke så mye med bare orkesteret. Var vel fort de første 40 min kun med orkesteret og også etter pausen startet det med kun orkester :sukk: Men mye fin musikk! Og fikk absolutt min dose latter :fnise:

Jammen, det blir jo helt feil. Det er jo ikke orkesteret man kommer for å se...

Skrevet

Jammen, det blir jo helt feil. Det er jo ikke orkesteret man kommer for å se...

Jeg vet! :murvegg:

Lurte en stund på om de hadde mistet flyet... Det gutta presterte på scenen var knall, men skulle vært MYE mer! :opplyser:

Skrevet

God formiddag!

Gått tregt her i dag... Men nå er frokost spist og vaskemaskinen jobber.

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Mandag igjen, ny uke og nye muligheter.

Litt trøtt fuggel etter litt urolig søvn, men ellers fungerende. :sol: ute og endel å gjøre inne. Usikker på om jeg skal ta fri fredagen denne uka eller ei. I utgangspunktet satt meg opp på fri fordi jeg skulle reise til indre østland, men nå utgår den turen og jeg er litt i tvil om fri eller ei. Får se litt når det nærmer seg tenker jeg. Må jobbe litt søndagen, så... *gruble*

En avtale i ettermiddag, før ruslings eller trening.

Skrevet

Lykke til med en spennende uke. :klem:

Håper på gode nyheter etterhvert. Du må holde oss oppdatert på utviklingen i den spennende saken. ;)

Skrevet

Tusen takk, Sauen!

Er spennende tider, og litt intens periode. Men satser på at det ordner seg for snille fugler :ler: Gode nyheter hadde vært utrolig moro! Men ingen action å melde om ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...