Daria Skrevet 2. mai 2014 #11861 Skrevet 2. mai 2014 Det begynner å likne en reiseplan, ja? Da passet jo fredagsmusikken i boken min bra...
Sauen Shaun Skrevet 3. mai 2014 #11862 Skrevet 3. mai 2014 God morgen. Så trekkfuglen begynner å legge planer ja. God tur.
Jerle Skrevet 4. mai 2014 #11863 Skrevet 4. mai 2014 Som den trekkfuglen du er... Jeg lå i sofaen i går og sløva, så fikk jeg en idé om bursdagsgave til mannen. Vips et par timer etter er Romatur bestilt til 23. mai, barnevakt er booket og jeg skulle liksom holde dette hemmelig i 3 uker. Der strøk jeg på første forsøk.
Roadrunner Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #11864 Skrevet 4. mai 2014 Trøtt fuggel etter intens helg... Kakebaking, familieselskap, sosialt, malejobbing, jobb-jobbing og god mat. Sengetid nå, prøve å få noen gode timer søvn før ny uke.
Roadrunner Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #11865 Skrevet 5. mai 2014 Kjente vel antydningene allerede på lørdag, men tenkte at jeg sikkert bare var trøtt og sliten. I går kjente jeg at jeg ikke var så veldig sosialt, og at jeg egentlig hadde mer enn nok med meg selv. Og i dag vet jeg veldig godt årsaken, for her er det nok et solid lass hormoner på plass. Lenge siden de har vært så tilstede og intense som nå, og jeg liker IKKE Har bare lyst til å komme meg hjem, legge meg på sofaen under pledd og vente til dagen går over. Okrker ikke denne dagen rett og slett, orker ikke meg selv. Noe herk! Ikke lyst til å trene, ikke lyst til å gå tur, i alle fall ikke lyst til dugnad i boretteslaget, og ikke lyst til å være sosial. Ikke lyst til noe rett og slett... Sånn, da har jeg fått ut litt, og får rette blikket opp igjen og fortsette her.
Roadrunner Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #11867 Skrevet 5. mai 2014 Joggebuksa og sofaen inntatt. Blir her i kveld, forskansa meg i heimen. Det beste for samfunnet/omgivelsene og det beste for meg...
Skravla Skrevet 5. mai 2014 #11868 Skrevet 5. mai 2014 Kjenner at dette er en fordel med å bli eldre/gammel.... tiden med hormonhevete er forbi. Ja det kommer sikkert andre typer helvete, men den tid osv.... Kos deg under pleddet du.
Roadrunner Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #11869 Skrevet 5. mai 2014 Her er det ikke forbi med sånt, det er det ingen tvil om. Men heldigvis har ikke mine foreldre merket noe i går, men jeg har uansett beklaget... Følte meg litt som en furten sopp i går, og hadde mer enn nok med meg selv. Ikke gjort annet enn å tømme oppvaskmaskinen i ettermiddag (og hatt tidenes dårligste kosthold), og skal snart finne senga. Trøtt... Måtte tirsdagen bli bedre
Sauen Shaun Skrevet 6. mai 2014 #11870 Skrevet 6. mai 2014 God morgen. Håper tirsdagen er bedre enn mandagen var.
Roadrunner Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #11872 Skrevet 6. mai 2014 Tirsdagen er heldigvis bedre! Nå kunne det vel ikke bli så mye verre enn i går (og søndag) uansett, så måtte snu. Men fungerer nesten i dag - og det er ikke verst! Dagen har gått fort, og vips er det tid for hjemreise og snart spinning. Vi oppgraderer litt på flyplanene til vinteren, og kanskje diskutere litt hotell til kvelden? Mulig jeg må innom reiseselskapet igjen etter jobb i morgen? Ivrige? Vi? På reise? Neppe....
Roadrunner Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #11874 Skrevet 7. mai 2014 Midtuke, og prøver å klargjøre skrotten for to solide møtedager. Mulig det må til litt overtid mot slutten av uka?
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2014 #11875 Skrevet 7. mai 2014 Morn-morn. Overtid i slutten av uka høres umiddelbart litt kjipt ut. Men hvis det medfører ekstra penger, så kan det jo være en positiv ting - særlig med tanke på en reisekasse som må bygges opp.
Roadrunner Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #11876 Skrevet 7. mai 2014 Litt ekstra penger hadde ikke vært feil, men mulig overtid på fredag frister ikke så veldig. I dag passer dårlig, men kanskje jeg kan få ordnet det til i morgen i stedet? Vurdere å skippe bedriftisdretten for å slippe å jobbe fredagskveld kan være en plan rett og slett...
Roadrunner Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #11877 Skrevet 8. mai 2014 Trøtt fuggel kom litt sent i seng i går. Men veldig koselig med en prat hos en god venninne! Fikk vasket en stor maskin klær før jeg måtte dra, og tror kanskje det blir mer husarbeid i dag. Trengs virkelig! Så bedriftsidretten utgår nok i dag, andre ting må prioriteres. Mulig det må jobbes litt i helgen, men det får jeg eventuelt bare ta. *tenker penger* Men prøver å gjøre litt innimellom møtet nå, ikke alt som er like relevant for meg.
Daria Skrevet 8. mai 2014 #11878 Skrevet 8. mai 2014 Husarbeid er et Sisyfos-prosjekt. ikke før er skittentøyskurven tom og all oppvasken tatt, så gror det fram mer. Og rotet bare oppstår spontant av seg selv, det er jeg sikker på...
Roadrunner Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #11879 Skrevet 8. mai 2014 Så sant. Noen roter hos meg... Det er ikke meg, jeg er jo ikke så mye hjemme, og når jeg er hjemme så sitter jeg stille i sofaen og slapper av.
Daria Skrevet 8. mai 2014 #11880 Skrevet 8. mai 2014 Ikke sant? Her skjer mystiske ting når jeg ikke følger med...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå