Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pusse litt i heimen sa du? Det skulle man kanskje gjort... :sjenert:

*tar på tøfler så hybelmammutene ikke kan bite meg i tærne*

Blir bare småpusling her også om det blir noe som helst.

I dag blir det frisørtime og handling, og så hjem til sofaen. Hersens bihuler!

:hoppe:

:lur:

Helga etter påske også sa du????

:nigo::hoppe:

Jaaaa...

Mener det var et eller annet den helga... :klo:

Næh, godt mulig jeg bare surrer... :plystre:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan er formen i dag? Tett i nebbet i dag også?

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Jepp, her meldes om tett nebb. :sukk: Unnagjort 10-12 nys så langt i dag, og prøver å åpne nok til å kunne puste gjennom nesa. Festlig...

Ingen store planer for dagen, men må i alle fall en tur til butikken. Og støvtørke litt kanskje?

:veslejenta:

Skrevet

God påske! Jeg våknet av at jeg nøs i dag. Når jeg litt senere prøvde å snakke til kidsa så kom det bare kråkelyder. Et godt tegn på at Londonturen nærmer seg. :roll:

Håper bihulene dine gir seg snart, mistenker faktisk at mitt problem ligger samme plass.

Skrevet

Håper nebbet er bedre i dag. :kose:

Og hvis du ikke har energi til noe annet, så er det et spennende sykkelritt på tv i dag. :opplyser:

Skrevet

Nebbet er omtrent som før, men har i det minste fått en times rusletur. Resten av dagen blir det nok rolig hjemme, litt pusling i heimen og sofatid samt jevnlig kleenex-bruk...

Skrevet

:kaffekopp:

Mandag - kort uke og småtrøtt fuggel. Passer bra med en 3-dagers uke da! :jepp: Blir liksom bare ukestart (mandag), midtuke (onsdag på en tirsdag er fint) og ukeslutt (fredag på en onsdag er enda bedre!). Knall! :hoppe:

Skrevet

Tenker tredagers uke gjør godt ja. Plutselig er hele arbeidsuka over, og du har påskeferie du også. :klem:

Skrevet

Tirsdag (og onsdag og torsdag) i dag jo! :hoppe: Siden det var mandag og ukestart i går, og det er onsdag, men ukeslutt (betyr fredagsfølelse) i morgen, så må det vel da være de tre andre dagene i dag? Dagen etter ukestart, midtuke og dagen før ukeslutt :klo: Jaja, uansett så nærmer det seg noen fridager! :bolledeig:

Ruslet en liten tur i går etter jobb, fikk støvsuget hjemme og tok det ellers ganske rolig. I dag skal jeg på besøk til ei venninne, men får vel prøve å få gått en liten tur først. Trening blir det visst dårlig med for tida... :sukk: Men prøver å trøste meg med at alt er bedre enn ingenting, og at finvær og frisk luft må nytes!

Litt trøtt, småtett i nebbet (litt bedre, puster stort sett med nesa nå...) og et lite snev av hodepine i bakgrunnen. Morgenen kort oppsummert. :jepp:

Skrevet

Ja, litt frisk luft og bevegelse er mye bedre enn ingen trening. :jepp:

Skrevet

Lunsjen ble inntatt ute i friluft, utrolig deilig!

Tror det blir en rask tur hjem etter jobb i dag, spise litt mat og skifte litt, og så ta turen ut igjen. Skal besøke ei venninne i kveld, men kan jo sitte ute frem til da? Og med litt bevegelse og litt nesa mot sola bør det bli bra tror jeg. Må bare planlegge litt, sånn at jeg evt tar med det jeg skal ha med i kveld, samt nok tøy, så jeg slipper å kjøre veien innom hjemme igjen. Hmmm...

Skrevet

Onsdag og fredag på samme dag - herlig! :bolledeig:

Ble en fin ettermiddag i går, den gikk bare så altfor fort...

Spiste restemiddag hjemme, og skiftet litt før jeg dro ut på tur i finfint turterreng. Ruslet rundt og kikket på kjente og ukjente stier, og fant etterhvert en benk i sola og slappet av. Dro rett til ei venninne etterpå, og hadde koselig skravlings. Hjem og rett og seng - trøtt fuggel...

Men det er "fredag" i dag! :strix:

Skrevet

Håper onsdagfredagen går veldig fort, slik at du også får påskeferie. :klemmer:

Skrevet

Det håper jeg også, Sauen!

Rydder litt og får unna endel som har samlet seg opp (færre folk på jobb betyr gjerne litt roligere dager på "masefronten"), og vurderer om jeg kanskje skal prøve å gå en liten time før i dag. Får se utover dagen rett og slett. Ikke noe vits i å avspasere bare for å avspasere heller, da kan jeg heller spare litt timer :jepp:

Skrevet

Håper du storkoser deg på påskeferie.

Skrevet

Mårnings!

Jepp, skal ikke klage jeg altså! :nigo:

Blodsukkeret er stabilt høyt og det har vært veldig koselig så langt. Satser på rolig dag i solveggen i dag, og retur til heimen i kveld. Får besøk fra lørdag til søndag så da er det kjekt å være hjemme liksom... :fnise:

Skrevet

Næsj, er det så nøye å være hjemme når man får besøk? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...