Daria Skrevet 9. april 2014 #11761 Skrevet 9. april 2014 Du vil ikke date noen på en veranda på disse kanter, kan jeg forsikre - nå har i det minste snøen måttet vike for regn igjen... Mr Nesbø har jeg planer om litt kvalitetstid med i påsken, men her dates det svært lite eksklusivt - har lånt med meg tre bøker i dag (den fjerde jeg også hadde tenkt å ta med var det en lærer som hadde lånt ), i tillegg til de to jeg allerede holder på med og den som venter på posten
Roadrunner Skrevet 9. april 2014 Forfatter #11762 Skrevet 9. april 2014 Ble ikke så mye verandakos her heller, litt skyer dukket opp innimellom og da ble det småkaldt gitt. Men sløv ettermiddag? Gjett om! Vaskemaskinen er startet, ellers ikke gjort for mye. Trøtt og godt med en rolig ettermiddag.
Roadrunner Skrevet 9. april 2014 Forfatter #11763 Skrevet 9. april 2014 Har vel sjelden følt meg mer økonomisk (og generelt oppegående?) enn den siste timen... Oh my!
Roadrunner Skrevet 10. april 2014 Forfatter #11765 Skrevet 10. april 2014 (endret) Sett Luksusfellen igjen nå? Jepp! Og episoden i går var rett og slett episk! Da økonomene kommenterer at faren er i ferd med å gå personlig konkurs fordi han har gitt så mye penger til dattera (vi snakker 100.000 - 200.000 i året!), og spør dattera om hun ikke har dårlig samvittighet... Joda, hun har det. Ja, hvorfor tar hun imot penger da? Sitat: Jeg liker å ha penger! Og så klarte hun å velte ene avtalen med kreditorene fordi hun mens økonomene forsøkte å få ordnet avtale, forsøkte å kjøpe nye skisko med kredittkort fra dette selskapet. Hallgeir holdt på å ramle i gulvet. Jammen, HVORFOR kjøpe nye skisko (var snakk om nærmere 5000 kroner) på kreditt i den situasjonen du er i nå? TRENGTE du de? Neeeeei, hun tenkte seg ikke om, og hun følte seg alltid litt bedre etter å ha handlet litt. Oooo herlige økonomiske sans... Og sunne fornuft... Men det er torsdag, en dag nærmere helg! Bedriftsidrett i ettermiddag, og frisørtime i morgen. Endret 10. april 2014 av Roadrunner
Daria Skrevet 10. april 2014 #11766 Skrevet 10. april 2014 Men når far åpenbart ikke har noe begrep om fornuftig økonomi, er det vel ikke så lett for dattera å lære heller - de fleste av oss får jo med oss litt kunnskaper om sånt hjemmefra.
Skravla Skrevet 10. april 2014 #11767 Skrevet 10. april 2014 (endret) Snart helg! Snart påskeferie! Konsert i kveld, musikal i morgen, massasje på lørdag, pakking på søndag og off we go! Endret 10. april 2014 av Skravla
Daria Skrevet 10. april 2014 #11768 Skrevet 10. april 2014 Men er det ikke litt slemt å gni det inn hos RR, som ikke har ferie før neste torsdag...?
Skravla Skrevet 10. april 2014 #11769 Skrevet 10. april 2014 Hun hadde ferie her i mars mens jeg jobbet.... så stadig meldinger om det.
Sauen Shaun Skrevet 10. april 2014 #11771 Skrevet 10. april 2014 Jeg pleier ikke å se luksusfellen, for jeg synes det bare gjør vondt å se folk rote det til slik for seg. Men spørs om jeg ikke må se denne episoden søndag... God formiddag.
Roadrunner Skrevet 10. april 2014 Forfatter #11772 Skrevet 10. april 2014 Men når far åpenbart ikke har noe begrep om fornuftig økonomi, er det vel ikke så lett for dattera å lære heller - de fleste av oss får jo med oss litt kunnskaper om sånt hjemmefra. Jo, utgangspunktet var nok ikke det beste. Faren virket ganske naiv og godtroende, og syntes nok selv han var veldig snill, mens han i grunn sydde puter under armene på jenta, og gjorde det hele bare verre. Snart helg! Snart påskeferie! Konsert i kveld, musikal i morgen, massasje på lørdag, pakking på søndag og off we go! Høres rett og slett helt knall ut! Men er det ikke litt slemt å gni det inn hos RR, som ikke har ferie før neste torsdag...? Det er litt slemt... Men er dere vel unt!
Roadrunner Skrevet 10. april 2014 Forfatter #11773 Skrevet 10. april 2014 Tror også du må se den, Sauen. Hun var virkelig et fenomen...
Daria Skrevet 11. april 2014 #11775 Skrevet 11. april 2014 Og snart (snarere for noen enn for andre, men det nærmer seg uansett) ferie!
Roadrunner Skrevet 11. april 2014 Forfatter #11777 Skrevet 11. april 2014 Hvilken dag er det i dag? Var det fredag du sa, Sauen? Er du sikker? Fredag? I dag? Det er F R E D A G ! ! ! Fuggel'n er trøtt, ganske så tett i trynet igjen og skrekkelig klar for helg! Ingen store planer for helga, skal slappe av (to solide treningsøkter har visst ikke gjort stort for å bedre formen i alle fall... ) og pusle litt i heimen (får besøk påskehelga, og helga etter, så er greit å få heimen i nogenlunde stand innen den tid). Men først:
Sauen Shaun Skrevet 11. april 2014 #11778 Skrevet 11. april 2014 Pusse litt i heimen sa du? Det skulle man kanskje gjort... *tar på tøfler så hybelmammutene ikke kan bite meg i tærne*
Daria Skrevet 11. april 2014 #11779 Skrevet 11. april 2014 Fuggel'n er trøtt, ganske så tett i trynet igjen og skrekkelig klar for helg! Ingen store planer for helga, skal slappe av (to solide treningsøkter har visst ikke gjort stort for å bedre formen i alle fall... ) og pusle litt i heimen (får besøk påskehelga, og helga etter, så er greit å få heimen i nogenlunde stand innen den tid).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå