Sauen Shaun Skrevet 5. april 2014 #11761 Skrevet 5. april 2014 God morgen. Kos deg i bursdagsselskap i dag. Vi har alle våre preferanser... Jepp, og noen av oss er veldig glad i kriminelt gode dater. Her blir det en date med Mr.Nesbø Ruslet en liten tur ut med søpla og bort til butikken med plast, metall, glass og flaskepant. Godt for alt som er gjort Du hadde en kriminelt god date du også ja...
Roadrunner Skrevet 5. april 2014 Forfatter #11762 Skrevet 5. april 2014 Jepp, ingenting er som en kriminelt god date, gjerne på senga Planer om rydding og rengjøring her i dag, før bursdag senere (i nye bukser )
Roadrunner Skrevet 5. april 2014 Forfatter #11763 Skrevet 5. april 2014 Pause! Leiligheten er grundig støvsugd inkludert endevending av alle sofaputer. Ryggen protesterer så blir litt pause her nå, og kanskje en sen lunsj? Får se om det blir støvtørking etterpå, uansett er jeg godt fornøyd med dagens økt. Ryddet og puslet og blitt kvitt en haug hybelkaniner. Grei bruk av en regntung lørdag! (jepp, det spilles Springsteen... og a-ha... og bittelitt annet...)
Roadrunner Skrevet 5. april 2014 Forfatter #11764 Skrevet 5. april 2014 Fuggel'n har pussa fjøra og er klar for jentekveld med koselige damer
Roadrunner Skrevet 6. april 2014 Forfatter #11765 Skrevet 6. april 2014 Kjempekoselig kveld i går med god tapas, is, godis og skravlings. Sløv formiddag i dag, før litt sosialt og 3-retters middag. Utrolig god mat og utrolig mett fuggel! Ingen planer for kvelden, blir nok mer
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2014 #11766 Skrevet 7. april 2014 God morgen. Har du fått en behagelig start på uka? Eller har det vært en brå og brutal start?
Roadrunner Skrevet 7. april 2014 Forfatter #11767 Skrevet 7. april 2014 En grei start på dagen og uka, lader opp til litt møteaktivitet. Litt trøtt, men ellers fattet. Har ordnet ettermiddagens logistikkutfordring, så nå satser jeg på at alt går på skinner. Har litt bringe/hente/levere-jobb, og skal så rett på jentekveld. Tror det blir bra!
Daria Skrevet 7. april 2014 #11768 Skrevet 7. april 2014 Ny dag, ny jentekveld?Dert var da voldsomt til sosial aktivitet for tida
Roadrunner Skrevet 7. april 2014 Forfatter #11769 Skrevet 7. april 2014 Jupp, her er man sosial! Men etter kveldens sosiale samling tror jeg det roer seg igjen gitt. Intet stort i sikte da. Kanskje trene litt i morgen, prøve spinningskoa igjen?
Roadrunner Skrevet 8. april 2014 Forfatter #11770 Skrevet 8. april 2014 Vrakfuggel til tjeneste I seng kl 22 i går, våknet første gang 23:41. Lang natt... Våknet siste gang 05:15 - 30 min før vekkerklokka startet sitt spetakkel. Jeg er med andre ord: T R Ø T T ! Har booket spinning i ettermiddag, og har en tanke om yoga i morgen. Men vi får vel ta en ting av gangen. og i dag med andre ord...
Roadrunner Skrevet 8. april 2014 Forfatter #11772 Skrevet 8. april 2014 Ja, synes jeg ser... Henger mer sammen enn jeg hadde fryktet, så foreløpig går det faktisk ganske greit. Spent på hva som skjer etter at kroppen har fått lunsj og er mett og fornøyd *koma*
Jerle Skrevet 8. april 2014 #11773 Skrevet 8. april 2014 Høneblund på do? Det drømmer jeg ofte om. Har dog ikke prøvd det ut. Håper komaen ikke kom etter lunsj!
Roadrunner Skrevet 8. april 2014 Forfatter #11774 Skrevet 8. april 2014 Ikke helt koma, men begynner å kjenne det her nå...
Roadrunner Skrevet 9. april 2014 Forfatter #11775 Skrevet 9. april 2014 Midtuke! Det betyr at nedkjøringen mot helg så smått kan forberedes. Tung spinningøkt i går, men godt å være litt i gang igjen. Litt usikker på om det blir "hval-på-land"-time i dag, eller om det blir en tur i frisk luft - vi får se når ettermiddagen nærmer seg. Våknet litt i natt også, ser ut til at det rett og slett er en slik periode nå - smådårlig søvn rett og slett...
Daria Skrevet 9. april 2014 #11776 Skrevet 9. april 2014 Jeg tror jeg vet hvor den manglende søvnen din blir av - jeg har sovet litt for lenge to morgenen på rad. Sojjy...
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2014 #11777 Skrevet 9. april 2014 Det er ihvertfall ikke jeg som har tatt søvnen. Men mulig Daria har tatt min også. Jeg har også hatt et par netter hvor jeg har våknet flere ganger iløpet av natta...
Roadrunner Skrevet 9. april 2014 Forfatter #11778 Skrevet 9. april 2014 Kan jeg få søvnen min tilbake, Daria? Er så slitsomt å surre rundt trøtt og sliten... Og gi gjerne Sauen litt tilbake også Vurderer sterkt en tur i finværet i ettermiddag, i stedet for "hval-på-land". I verste fall vurderer jeg å skippe alt, og slappe av på verandaen litt, og lade opp til bedriftsidretten i morgen... Snart møtetid igjen
Daria Skrevet 9. april 2014 #11779 Skrevet 9. april 2014 Altså, vi snakker bare 40 min ekstra i dag, så jeg kan vel neppe ha stjålet fra dere begge...
Roadrunner Skrevet 9. april 2014 Forfatter #11780 Skrevet 9. april 2014 Jeg har avbooket timen i dag, og hvis været holder seg tror jeg rett og slett at det blir en liten date med Mr. Nesbø på verandaen. Lade opp til kveldes episode av Luksufellen (som jeg tror blir helt episk- MÅ sees! Silikonpupper på kreditt og nærmest ubegrensede midler fra faren...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå