Roadrunner Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #11721 Skrevet 26. mars 2014 Sovet dårlig igjen i natt, og har litt midtuke-vraktendenser i dag.. Litt småsliten i beina etter turen i går (lenge siden man har ruslet såpass lenge ja!), og hoster og surkler litt. Viktig å ta godt vare på forkjølelsen når den først har slått seg til Desperat behov for noe husarbeid i heimen nå, men det er liksom ingen som gidder...
Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2014 #11722 Skrevet 26. mars 2014 Det er behov for litt husarbeid i Fjøset også, men jeg tenker jeg tar meg en rusletur i finværet istedet. Blir vel superstress på fredag her... Jeg har visst invitert gjester da... Litt påfyll?
Roadrunner Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #11723 Skrevet 27. mars 2014 Jatakk, Sauen! Evakuerte hjem etter lunsj i dag, har et bihulesystem som gjør at hele ansiktet er sårt/ømt og lett hodepine. Så nå er det hjemmekontor fra sofaen, med pc'n på fanget, joggebukse og tøfler. Ingen trening, ingen bedriftsidrett og egentlig ingen planer i det hele tatt. Mye på burde-lista, men får se om jeg får vasket en maskin klær eller to og kanskje tørket over vasken på badet? Sløv torsdag... Men det er fredag i morgen! Håper formen er bedre i morgen, med en tur på jobb og at jeg orker litt etter jobb. Fuggel'n kommer sterkere tilbake! Over og ut fra sofakroken
Roadrunner Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #11724 Skrevet 27. mars 2014 4 rolige timer på sofaen har hjulpet ser det ut til. Ikke så mye press i hodet nå, har nok hjulpet å holde det så mye som mulig i ro. Fått jobbet litt, og nå er det klesvask og litt mat på gang. Enkel middag i dag, brødmat med kokt egg og kjøttpålegg. Vaske litt på badet etterpå? Ellers blir det møe sløving her tror jeg..
Skravla Skrevet 27. mars 2014 #11725 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har satt i gang en klesvask og spist middag etter at jeg kom hjem. Nå bør jeg vel ta turen i kjelleren etter kofferte sånn at jeg får startet pakkingen.
Roadrunner Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #11726 Skrevet 27. mars 2014 To maskiner klær vasket, badet er bittelitt renere nå enn tidligere og oppvaskmaskinen jobber. Går ikke så fort her, men litt er bedre enn ingenting. Legge bort litt rent tøy nå, og rydde i litt papirer tenker jeg. Holdt hodet (og bihuler/snutesystem) mye i ro i ettermiddag, og merker det gjør godt. Ergo ingen sprelske bevegelser her. Fuggel'n er klar for å bli frisk!
Roadrunner Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #11727 Skrevet 28. mars 2014 Back at work - og det er fredag! Ingen store planer for helga tror jeg, planen er rett og slett å prøve å bli frisk. Tok en solid dose Fenu-Max i går kveld, og krysser fingrene for at den bidrar til raskere friskmelding. Smaker godt gjør det i alle fall ikke, gulper timian og bukkehornsfrø i lange tider etterpå...
Sauen Shaun Skrevet 28. mars 2014 #11728 Skrevet 28. mars 2014 Vondt skal vondt fordrive heter det vel... Håper de illesmakende remediene tar knekken på basseluskene. God helg, kjære Fuggel'n.
Roadrunner Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #11730 Skrevet 28. mars 2014 *tygg* Vingum-frisk ånde ute! En liten tur på butikken etter jobb i dag, og vurderer en tur til byen enten i dag eller i morgen. Har et par ting jeg burde få ordnet...
Roadrunner Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #11731 Skrevet 31. mars 2014 Mårnings! Helgen kom og helgen gikk. Og vips var det mandag igjen Fredagen ble ganske hektisk på jobb og jeg jobbet litt ekstra før det endelig var helg. En byvims med ei venninne etter jobb, fikk ordnet diverse ærend og kantet etterhvert på sofaen og hadde sløv kveld videre. Lørdag ble det en liten byvims med ei venninne i en annen by, og en tur til mine foreldre på grillmiddag etterpå. Koselig! Sosial og fin lørdag rett og slett! Søndagen startet effektiv med sengetøyvask, litt klargjøring av utebordet og diverse, før jeg satte meg godt til rette i sola og leste. Deilig! Veldig sløv søndag sånn egentlig, men godt det også. Fremdeles mye som burde gjøres i heimen, men det går jo ingen vei... Burde vært på treningssenteret i dag, men mistenker at det i stedet blir rusletur i fint terreng. Er så deilig å være ute, og finner litt bakker så man får trimmet litt skikkelig også. Snev av støttemedlem for tida
Sauen Shaun Skrevet 31. mars 2014 #11732 Skrevet 31. mars 2014 Morn-morn (eller god formiddag er det vel for folk som jobber...) Det høres ut som du har hatt en fin helg, selv om den gikk litt for fort. Og det kan hende at skrotten din har godt av å være litt støttemedlem for tiden. Gåturer i frisk luft er litt snillere mot skrotten enn hardtrening på senteret når du stadig blir angrepet av basselusker. Jeg kommer forøvrig ikke nedover som planlagt i månedskiftet april/mai. Jeg er for syk til å legge ut på langtur enda. Så nå er neste håp at jeg blir frisk nok til å ta turen i juli når minstesøster skal feire 30-årsdag.
Roadrunner Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #11733 Skrevet 31. mars 2014 Det er ikke helt feil å begynne drømmingen/planleggingen mot neste vinters tur allerede, er det?
Roadrunner Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #11734 Skrevet 31. mars 2014 Morn-morn (eller god formiddag er det vel for folk som jobber...) Det høres ut som du har hatt en fin helg, selv om den gikk litt for fort. Og det kan hende at skrotten din har godt av å være litt støttemedlem for tiden. Gåturer i frisk luft er litt snillere mot skrotten enn hardtrening på senteret når du stadig blir angrepet av basselusker. Jeg kommer forøvrig ikke nedover som planlagt i månedskiftet april/mai. Jeg er for syk til å legge ut på langtur enda. Så nå er neste håp at jeg blir frisk nok til å ta turen i juli når minstesøster skal feire 30-årsdag. Selv om det hadde vært veldig koselig å sett deg om en måneds tid, så skjønner jeg veldig godt at du lar være den reisen. Noen ganger må man rett og slett ta hensyn til seg selv og de begrensningene som måtte være, selv om det er kjedelig og kanskje skuffer andre. Ta godt vare på deg selv, og lad opp til sommeren og ikke minst høstens tur!
Daria Skrevet 31. mars 2014 #11735 Skrevet 31. mars 2014 Det er ikke helt feil å begynne drømmingen/planleggingen mot neste vinters tur allerede, er det? For en som allerede har nyttårsplanene klare (og hadde det i november i fjor) og er i full gang med å planlegge kulturopplevelser fram til sommeren 2015 er problemstillingen litt uforståelig...
Jerle Skrevet 31. mars 2014 #11736 Skrevet 31. mars 2014 Det er ikke helt feil å begynne drømmingen/planleggingen mot neste vinters tur allerede, er det? Så aldeles ikke, jeg skal til London om et par uker, sommerferien er bestilt til juli og jeg driver for tiden å planlegger en tur midt i mellom de to nevnte, samt en vintertur i desember... Har ikke hørt noe om at det er rart.
Roadrunner Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #11737 Skrevet 31. mars 2014 Næh, er vel alltid tid for litt planlegging? Har tatt drømmingen til et nytt nivå og har inkludert Hawaii/Maui som et av alternativene. For mye å velge mellom!
Daria Skrevet 31. mars 2014 #11738 Skrevet 31. mars 2014 Ooh, en av bloggerne jeg følger var på Hawaii og Maui i februar og la stadig ut bilder og ferierapporter - fristende var jo bare fornavnet...
Roadrunner Skrevet 1. april 2014 Forfatter #11739 Skrevet 1. april 2014 Tar gjerne i mot hint om bilder og reiserapporter.... Mårnings! Ny dag, trøtt tirsdag, men med litt møteaktivitet og diverse dill så regner jeg med at dagen skal gå tålig greit. Skal treffe ei venninne i byen etter jobb, og satser på litt god mat og masse skravling. Blir koselig!
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2014 #11740 Skrevet 1. april 2014 God morgen. Her var det reiseplanlegging på gang ja... Synes det høres helt supert ut med langtidsplanlegging jeg... Sauen-globetrotter har sommerfugler i magen flere ganger om dagen nå tre og en halv måned før avreise til Kreta. Jeg har fullstendig panikk bare ved tanken på å legge ut på langtur alene, men gleder meg helt vilt også. Og allerede før jeg har kommet meg avgårde har tankene begynt å gå til ferien 2015...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå