Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her blir det middag på kafe i dag også så jeg vet ikke helt hva det blir til middag jeg. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ofrer deg stadig for hovedstadens etablissementer? :fnise: Svenskene spiser semlor med mandelmassa og grädde i dag, fikk jeg høre på twitter - Önskar jag kunde posta en till dig, de är underbara! Det hadde vært posten sin, det :sikle:

Skrevet

Her blir det middag på kafe i dag også så jeg vet ikke helt hva det blir til middag jeg. :fnise:

Høres ut som slitsomme middager gitt :rolleyes:

Nyt!

Du ofrer deg stadig for hovedstadens etablissementer? :fnise: Svenskene spiser semlor med mandelmassa og grädde i dag, fikk jeg høre på twitter - Önskar jag kunde posta en till dig, de är underbara! Det hadde vært posten sin, det :sikle:

Ikke sikker på om vekta hadde vært så glad i posting av mat...

Tenk deg besøket i kakebloggene! :daane:

Skrevet

Filler'n at jeg ikke leste her før jeg gikk innom butikken. Nå fikk jeg kjempelyst på pannekaker. Men rekker ikke bussen hjem hvis jeg går inn igjen for å kjøpe melk. Det får bli pannekakedag en annen dag. :jepp:

Og NAV ordner seg det. Er egentlig bare en bagatell, men mye styr for å få det i orden. :sukk:

Skrevet

Det er et slit, men noen må gjøre det.

Semlor hadde de på Samson på søndag, men det måtte jeg droppe for jeg skulle rett til lunsj.

Skrevet

Sånn apropos slit og offer og sånt? :fnise:

Skrevet

Sånn apropos slit og offer og sånt? :fnise:

Jepp. Det var et stort offer. Men jeg tok igjen i går med is til dessert.

Skrevet

:veslejenta:

Fuggel'n virker ikke...

Fant ut at jeg kan vaske klær nærmere helga. Støvsugeren har jeg oversett og sofaen holder meg igjen. Trøtt og slækk... Tømt oppvaskmaskinen og spilt litt WF mot Sauen. Effektiv tirsdag. :ironi:

Skrive pakkeliste kanskje? :klo:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan virker Fuggel'n i dag? Er ikke noe rart om du blir trøtt og slækk. Jeg blir ihvertfall alltid det når jeg går på penicillin. Du har jo både basselusker og kjemikalier som jobber i skrotten. Og det koster krefter det. Men forhåpentligvis er du snart frisk som en Fuggel igjen. :kose:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Fuggel'n virker sånn nogenlunde på jobb, men ser ut til at kruttet svis av i løpet av de timene gitt. Vært i møte, hatt et par telefoner og fått gjort endel, og håper jeg holder greit ut dagen. Kanskje litt lettere i hodet i dag? Aner jeg snev av bedring i forhold til forkjølelsen? :klo: Fullstendig kaputt i går ettermiddag, fikk ikke gjort noe som helst. Helt på felgen rett og slett.

Men nå er det bare en drøy time til lunsj, og så satser jeg på at man kommer seg gjennom onsdagen også. Foreløpig en plan om yoga i ettermiddag, og kanskje støvsuge? Og finne kofferten? Og planlegge litt klesvask? Sjekke solkrem og solbriller?

Skrevet

Ikke glem lesestoff :opplyser: Solkrem får du alltids kjøpt der nede, bøker kan være verre...

Skrevet (endret)

Lesestoff er vel noe av det eneste jeg faktisk har kontroll på :sjokkert:

Kjøpte ny pocketbok her om dagen, og har også lånt et par bøker som blir med på tur.

Dessuten har jeg synkronisert litt musikk i Wimp ned på telefonen, samt lastet inn litt mp3-filer. Så les og lytt er dekket. Verre med resten... :plystre:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Les og lytt er viktigst, så da er du godt i gang! JEg blir også slått ut av pencilin, så det er ikke rart du er litt slækk om dagen. Men da kan vi jo bare gå ut i fra at du er frisk til tur. :hoppe:

Skrevet

Krysser fingrene for at det "bare" er penicillinen og evt forkjølelsen som gjør meg ekstra slapp denne uka, for dette er virkelig ikke moro. Avlyst yoga i dag, orker rett og slett ikke tanken. Må få gjort litt hjemme i dag, får plutselig besøk i morgen og trolig fredag.

:natti:

Ikke mye skryt og positivitet å spore her for tida - beklager...

Kommer sterkere tilbake!

Skrevet

Jeg virker litt!! :hoppe:

:daane:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Fikk puslet litt hjemme i går, klargjort det meste av solkrem (sjekket lageret i det minste), kastet litt ræl fra toalettveska, ryddet litt og puslet. Støvsuginga har jeg bevisst utsatt, siden jeg får besøk i dag og skal ordne og fikse litt som trolig bare vil skape mer støv/rusk. Like greit å støvsuge etter at det er unnagjort - så slipper man med en runde *lat*

Fant en rest Findus i fryseren i går, så ble en meksikansk gryterett til middag. I dag vurderer jeg laks, og i morgen blir det forhåpentligvis reker igjen. Kjøleskapet er svært lite spennende nå, så må nok handle inn litt til de siste dagene, men ellers ingen store planer om shopping.

For hver tur jeg farter på blir jeg mer og mer avslappet rundt forberedelser og pakking, så mistenker nå at det meste blir gjort lørdag ettermiddag/kveld og kanskje søndag morgen... :sjenert:

En tanke i hodet da jeg satte på vekkerklokka i går kveld: nest siste dag med vekkerklokke på halvannen uke!

En tanke i hodet da vekkerklokka ringte i morges: EN morgen igjen med vekkerklokke!

Ferieklar? :klo: Jeg? :fnise:

Skrevet

Pakking gjøres helst siste dagen, sånn er det bare... :jepp:

Forøvrig høres det overhodet ikke ut som om du gleder deg... :fnise:

Skrevet

Å pakke tidlig er bare tull... Men å skrive pakkeliste i god tid er helt nødvendig for en delvis dement sau... :ler:

Skrevet

Dagens!

:skratte:

Oooo herlige oppussingsinspirasjon :pls:

Wow! :daane:

Men mange fine mønster der som kan brukes til scrapping... Dog sammensatt litt annerledes... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...