Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kake er jo aldri feil :nigo:

Hopprenn her også - noen norske må vel få til noe i dag?

Optimisme er bra - men realistisk? :klo:

VG melder at Northug er villig til å dø for Konge og fedreland... Han trenger ikke det, men fint hvis kan kan gå fort på ski i morgen :opplyser:

(at folk legger selskapeligheter til en stafett-søndag er derimot en helt annen sak :sukk: Får vel se resultatet utpå kvelden... :sukk: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Selskapeligheter på stafettsøndagen er like teit som årsmøte i foreningen på samme dag. :sukk:

Og hopperne i går ja... Det ble visst ikke den store suksessen det. Men når det først skulle bli bom for de norske guttene, så var det fantastisk at gode gamle Kasai tok gullet. Jeg bøyer meg i støvet for den mannen. :pls:

Skrevet

Det hadde vært stas med gull til Kasai, men jeg tror han var ganske fornøyd med sølvet han fikk også... ;)

Skrevet

Det hadde vært stas med gull til Kasai, men jeg tror han var ganske fornøyd med sølvet han fikk også... ;)

Ja, sånn går det når man skriver fortere enn man tenker... :skratte:

(jeg vet jo selvsagt at det ble sølv til gutten...)

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Selskapelighetene gikk fint, god mat og god kake ble spist og fuggel'n kantet til slutt på sofaen, ganske sliten gitt. Håper jobben som skulle gjøres også gikk fint, gjenstår å få dommen fra oppdragsgiver etterhvert :jepp:

Men nå er det mandag og ny uke, og vi snakker UNDER 3 uker til avreise! :bolledeig: Gleder meg!

Skjønt, i dag var det faktisk stjerneklart da jeg gikk til bilen, og en stor måne lyste opp. Sjokkerende at det er sånne lysende flekker på himmelen, også på nattestid da gitt! Har sett glimt av noe sånt et par ettermiddager siste uka, men på natta? :klo: var begynt å bli vant til de fuktige dagene og tussmørket jeg... :sjenert:

Skrevet

Under tre uker nå. :hoppe: Det blir herlig for Fuggel'n det. :hoppe:

Skrevet

Helt magisk!

Billetten er skrevet ut og klar, og fuggel'n er også skikkelig klar. :sol:

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp:

Tirsdag, :regn: er tilbake (enda godt, ble litt skeptisk til dette lysende greiene vi hadde i går :sol: ) og fuggel'n er i gang og gråter ikke. Litt hodepine i dag også, bare svak murring men så utrolig irriterende!

Usikker på hva jeg gjør treningsmessig i dag, skikkelig avventende. Får en leveranse i ettermiddag, så må uansett rett hjem etter jobb. Bør også innom et vennepar en tur i dag eller i morgen, og kanskje rett og slett gi kroppen litt hvile. Føler jeg er ganske sløv for tida, men hvis det ikke bedrer seg med denne formen i løpet av denne uka, så får jeg nok ta en telefon til legen. Kan ikke fortsette sånn - blir småskrullete rett og slett.

Prøver å følge curlingkampen litt diskret på VG Direkte - heia Norge! :flagg:

Skrevet

Skipper spinninga, drar hjem og tar imot leveransen og spiser litt tenker jeg. Så ut og handle litt (trengs virkelig - kjøleskapet mitt bønnfaler meg, og jeg er snart tom for knekkebrød), og hvis det passer så reiser jeg innom venneparet på vei hjem etter handlingen. Tar det litt som det kommer. Rydde litt smått hjemme, og ellers ta det rolig tror jeg. Lade skrotten til bedre form :jepp:

7 minutter igjen :jepp:

Skrevet

Jeg er til på 3 uka nå, kjenner jeg er SÅ lei :(

Var hos legen i dag og fikk konstatert virus, bombe :ironi: Men fikk med noe astmagreier som forhåpentligvis skal gjøre hostinga mindre om natta.. Spent på det ;)

God bedring! :klemmer:

Skrevet

:veslejenta:

Når vi snakket på telefonen i går, og fyren noterte seg at de kunne levere rundt 15:30... Er det helt feil av meg å være litt oppgitt når de da kommer kl 17? :sukk: Jeg var på vei ut i bilen, fikk se varebilen og snudde i døra. 1 minutt senere ringer det på døra.. Joda, glad jeg har fått alt i hus, men blir rett og slett litt oppgitt. 7 små ting ble levert på pall, og jeg måtte bære inn halvparten selv (ene mannfolket hjalp med resten, andre mannfolket så bare dumt på meg da jeg sa jeg ikke ville beholde pallen...). Men jeg er ung og sprek og skal ikke klage.

Skrevet

Hva - har du ikke bruk for en pall? :daane::rolleyes: I det hele tatt å levere på pall til privatpersoner... Det siste jeg fikk hjemkjørt var oppvaskmaskin -da pakket de den ut og tok med all emballasjen, det eneste de ikke gjorde var å koble den til.

Skrevet

Vil du ikke ha en pall. Bare tenk på alt den kan brukes til. Du er ikke fra min kant av landet skjønner jeg ;-)

Skrevet

Hva - har du ikke bruk for en pall? :daane::rolleyes: I det hele tatt å levere på pall til privatpersoner... Det siste jeg fikk hjemkjørt var oppvaskmaskin -da pakket de den ut og tok med all emballasjen, det eneste de ikke gjorde var å koble den til.

Nei, de var visst like sjokkert som deg over at jeg ikke trengte en pall... Men de tok den i alle fall med seg, så jeg skal vel ikke klage. Men synes ikke jeg kan skryte over at det var over snittet når det gjelder kundeservice :plystre:

Hvitevarene jeg har fått levert har også blitt levert av skikkelige servicefolk. Omhengslet kjøleskapsdøra, tatt med emballasje og satt alt på plass (ikke koblet til oppvaskmaskin og vaskemaskin, ellers bare fryd).

Vil du ikke ha en pall. Bare tenk på alt den kan brukes til. Du er ikke fra min kant av landet skjønner jeg ;-)

En pall kan brukes til så mangt!

Men en småskjev, spinkel halvpall (ikke solid standard)? :klo:

Og jeg har bare 60 kvadratmeter, som allerede er godt møblerte.... :sjenert:

Men hadde jeg visst det, Jerle, så kunne jeg jo levert den hos deg ved anledning? Eller bedt leveringsfirmaet svinge innom? :nigo:

Skrevet

Wow, skikkelig service fra de folkene som leverte hos deg i går. :overrasket:

Som Daria sier, å levere på palle til privatpersoner er jo i grunnen litt tåpelig. Og særlig når det er snakk om 7 små ting...

Men jeg håper du er fornøyd med innholdet i pakkene (absolutt ikke nysjerrig på hva du har kjøpt... :plystre: )

Skrevet

Jeg bestilte totalt 15 ting, i begynnelsen av august i fjor.

Fikk 8 etter en måneds tid - som jeg måtte hente selv ved nærmeste utleveringssted.

I går fikk jeg de 7 siste - etter over et halvt års ventetid OG levert på pall.
Man kan bli fasinert av mindre...

Fremdeles nysgjerrig, Sauen? :lur:

Skrevet

Jeg bestilte totalt 15 ting, i begynnelsen av august i fjor.

Fikk 8 etter en måneds tid - som jeg måtte hente selv ved nærmeste utleveringssted.

I går fikk jeg de 7 siste - etter over et halvt års ventetid OG levert på pall.

Man kan bli fasinert av mindre...

Fremdeles nysgjerrig, Sauen? :lur:

Snakk om å spørre dumt da... :hoho:

*Fuggel'n burde kjenne Sauen så godt at hun vet at det er snakk om et utpreget nysjerrig vesen*

Men fasinert over den leveransen, ja... Dette høres bare helt utrolig ut...

Skrevet

2 nye gull i dag - dette er moro! At gutta bomma litt på sprinten glemmes fort når skiskytterne cruiser inn til klar seier! :bolledeig: Og sprintjentene er jo RÅ! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...