Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tar en :kaffekopp: jeg. Det passer godt til den deilige krembollen jeg kjøpte med meg hjem. :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En koselig prat med mams i ettermiddag, en rask middag, verandaen er tømt for snø, leiligheten er støvsugd og badet er vasket. Ikke verst på en torsdag det synes jeg. Skulle nesten tro at fuggel'n fungerer litt igjen!

Veldig klar for fredag i morgen og HELG! :bolledeig:

Nå skal sofaen inntas for kvelden, tid for litt avslapning :veslejenta:

Skrevet

:veslejenta: her også.

Snart klar for å se Hellstrøm rydde opp hjemme hos noen. Forrige uke var det en fyr som levde kun på brød med Nugatti. Skal tro hva han har funnet i dag.

Skrevet

:kaffekopp:

Fredag - treningstøy i bilen og en plan om ferske reker i kveld om jeg får det til. Morten Harket skal spille på Skavlan, det burde man nok kanskje få med seg? :klo:

Har egentlig booket time på treningssenteret i ettermiddag, men ingen andre kjente skal så jeg vurderer å pingle ut litt og heller ta en økt i helsestudio. Er klar for litt musikk på øret og en fin fredagstrening. Merker det litt i armene etter snømåkinga i går, men godt å se at verandaen er tilnærmet tom.

Skrevet

:kaffekopp:

Fredag - treningstøy i bilen og en plan om ferske reker i kveld om jeg får det til. Morten Harket skal spille på Skavlan, det burde man nok kanskje få med seg? :klo:

Du må nok - mulig jeg står over... :fnise:

Kan ikke huske sist jeg faktisk så gullrekka. Mulig det er på tide for nrk å tenke litt nytt snart...

Skrevet

Du må nok - mulig jeg står over... :fnise:

Kan ikke huske sist jeg faktisk så gullrekka. Mulig det er på tide for nrk å tenke litt nytt snart...

Ikke sett Skavlan på evigheter jeg heller... Men har hørt rykter om at han skal fremføre en akustisk versjon av "Brother" i kveld, og den kunne jeg godt tenke meg å få med meg. Så, ja, jeg må nok :jepp:

Skrevet

Eller sette på opptak og spole til de fine stedene.... eller se nett-tv etterpå.

Gullrekka i sin fulle lengde har jeg ikke sett på evigheter. BfB har ikke vært så bra i høst, Nytt på nytt er ikke morsomt med Linn Skåber og knotingen til Skavlan orker jeg ikke - hverken på svensk eller engelsk.

Skrevet

Nett-tv er ikke dumt altså! Jeg bare glemmer det... :sjenert:

Opptaksmulighet har jeg ikke, har i grunn klart meg greit uten. Går glipp av litt, men ikke noe som har satt varige spor...

BfB synes jeg har brukt opp endel av de vante gjestene, og andre ganger er gjestene så ukjente (og så intenst opptatt av å underholde at det blir krampe) at jeg ikke henger med i det hele tatt. NpN har jeg også ramlet litt av... Skavlan kan jeg ikke huske sist jeg så - ramler bare innom når det er en gjest eller to som frister å se. Knotinga til sjefen sjøl er jo håpløs...

Skrevet

Jeg har også lyst til å høre Morten Harket. :jepp: Han var kjempebra på Spellemannsutdelinga. Og jeg hører gjerne den sangen flere ganger. :jepp:

Og jeg synes i grunnen Skavlan har vært ganske bra i det siste. Han har hatt flere interessante gjester. Og det gjør at jeg lever greit med knotinga hans. Har lyst til å se det i kveld også, men jeg rekker nok ikke hjem fra middagsselskap tidsnok. Og jeg tviler på at jeg orker å stå opp kl 04.40 søndag morgen for å se reprisen. :fnise:

Eller sette på opptak og spole til de fine stedene.... eller se nett-tv etterpå.

Gullrekka i sin fulle lengde har jeg ikke sett på evigheter. BfB har ikke vært så bra i høst, Nytt på nytt er ikke morsomt med Linn Skåber og knotingen til Skavlan orker jeg ikke - hverken på svensk eller engelsk.

Linn Skåber er ikke med i Nytt på nytt lenger. Hun er byttet ut med Ingrid Gjessing Linhave. Og etter min mening gjør det ikke programmet mer severdig altså...

Skrevet

Stemmer visst at Linn er byttet ut ja.... Der ser man hvor mye jeg følger med.......

Skrevet

Du har ikke gått glipp av noe...

Skrevet

Stemmer det - Linn ble erstattet av Ingrid.

Og mener å huske at jeg faktisk likte Linn bedre - utrolig nok.... :sjenert:

SÅÅÅ nær å trykke *bestill* på ukesturen min nå... :sno:

Skrevet

Stemmer det - Linn ble erstattet av Ingrid.

Og mener å huske at jeg faktisk likte Linn bedre - utrolig nok.... :sjenert:

SÅÅÅ nær å trykke *bestill* på ukesturen min nå... :sno:

Ja, det er det som er så utrolig. Jeg likte også Linn bedre...

Nær tur... Spennende... :hoppe:

Skrevet

:hoppendeglad:

Tur er bestilt!

Litt skrekkblandet fryd, men blir helt sikkert bra! :jepp:

Skrevet

Og da er det ingen som blir nysgjerrig på hvor du skal... :sjenert:

Skrevet

Og da er det ingen som blir nysgjerrig på hvor du skal... :sjenert:

Så bra!

:lur:

Skrevet

:hoppe: Jippi!

Selv om min egen ferie har gitt meg litt trøbbel i dag, så er jeg super glad for at du skal på tur.

Skrevet

Trøbbel? Høres ikke bra ut - ferie skal ikke medføre trøbbel synes jeg :opplyser:

Glad for at det blir tur, og har litt skrekkblandet fryd rundt det hele.

Fuggel'n skal for første gang trekke på tur helt alene - litt skommelt og litt spennnede oppi alt. Men sol, varme, strender, og late dager fristet aller mest... :jepp:

Skrevet

Nei da, det er ikke så trøblete. Man skal da på ferie, det er jo det beste! Fikk bare en tlf fra en som skal bli min sjef, som ikke var så hyggelig. Ferie blir jo bra samme hva. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...