Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Greit å ha mulighet til å jobbe hjemmefra da :Nikke:

Fredag :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, veldig greit med muligheten til litt jobbing hjemmefra.

Ble en times tid i sofaen, og nå er jeg trygt anbragt på jobb. Klar for fredag! :hoppe:

Skrevet

GOD FREDAG OG GOD HELG, FUGGEL'N. :klemmer:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Mandag, ny uke og nye muligheter.

Trøtt fuggel våknet 20 minutter før vekkerklokka i dag og fikk forsåvidt en rolig start på dagen. Tror jeg har husket alt som skulle huskes, og er klar for en laaaaang dag. Ikke hjemme igjen før nærmere 20:30 i kveld, så greit å være forberedt :jepp:

Kjempefin helg med koselig venninnebesøk, har kosa meg glugg! Rolig fredagskveld med ferske reker på menyen, kafesleng, bysleng og trening lørdag formiddag, og rolig kveld i sofaen med skravlings og god musikk. Supersløv søndag i sofakroken, før venninna dro hjemover i går ettermiddag. Sånne helger er gull!

:kaffekopp:

Skrevet

Lykke til hos Fysio i dag!
Håper du får et bra opplegg med øvelser som gjør godt for skrotten.

Blåsbort her også - med mer :sno: på vei :murvegg:

Skrevet

Du mente ikke å skrive dette i fjøset, egentlig...?

Skrevet

:sjenert:

Kan jeg skylde på at det tross alt er mandag? :pls:

Skrevet (endret)

JA! Det kan du. :ler:

Endret av Jerle
Skrevet

Du gjorde det selvfølgelig bare for å more meg - evnt sjekke at jeg var våken :ler:

Skrevet

Selvfølgelig, Daria! :jepp:

Gjorde det med fullt overlegg :sjenert:

Skrevet

Nevnte jeg at jeg skal på spa i ettermiddag? :sjenert:

25 minutter behandling, boblebad, badstu, mat og sosialt.

Når jeg ser ut vinduet så gruer jeg meg til å kjøre dit, men gleder meg stort til å være på plass :jepp:

Skrevet

Det skal jeg nok klare, Jerle :jepp:

Trening og kanskje sosialt i morgen, og yoga på onsdag. Det er i alle fall planen...

Skrevet

:lete:

Det var så deilig med spa på en hverdag at du bare ble der? *ser RR klamre seg til døra -"Jeg vil ikke hjem, jeg VIL IKKE!!"*

:fnise:

Skrevet

Hun er så avslappet at hun rett og slett ikke orker å trykke ned tastene. :fnise:

Skrevet

I'm here! :opplyser:

Var en veldig deilig ettermiddag i går, med sløve timer i spa, deilig behandling, koselig selskap og god mat. Sløv og avslappet da turen gikk ut i ruskeværet igjen. Skulle vært en mulighet for å bare bli forflyttet fra spa-avdelingen og direkte hjem til sofa eller seng uten å måtte gå via snø og slaps...

Så i dag er jeg i modus for å sjekke Apollo, Star Tour, Ving og restplass.no igjen. Og vurderer nå STERKT en tur til Tenerife om 3 uker... Jeg blir gal av dette været rett og slett, mister motet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...