Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres jo deilig ut. Var der med en venninne da vi var studenter, det er litt å finne på der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser de har litt utflukter, og hotellet ser ok ut, med basseng, kort vei til lokalt sentrum og strand. Det koster jo litt å reise alene, med enkeltromstillegg og diverse... Og det er heller ikke stort med restplasser/tilbud fra Kjevik, siden flyene stort sett alltid er fulle. Men å kunne reise herfra en søndag, hjem igjen søndag og slippe farting til Gardermoen/Torp/Sola - sparer både tid, penger og feriedager...

*gruble*

Skrevet

Enig! Var på Tenerife i fjor, deilig! :nigo:

Skrevet

Helt enig jeg også, selv om jeg aldri har vært på Tenerife. :hoppe:

Skrevet

:kaffekopp:

Skrekkelig tung intervalltime i går, kroppen protesterte og jeg surklet og hostet. Fortsatte å hoste i går kveld, og føler meg smått redusert i dag. Argh! Vil ikke bli syk nå! Nekter! :opplyser:

Ellers er det tett :sno: igjen i dag, og jeg kjenner jeg bare resignerer litt rett og slett. Skal prøve å ikke klage så mye, det er jo ikke noe å gjøre med uansett. Nabo'n på jobb har tatt ned persiennene, han orket ikke se ut mer i dag...

Dukket plutselig opp en mulighet for London-tur nå i februar, og jeg fikk litt å tenke på. Bare weekendtur, med ei venninne, men veeeeldig usikker. Tenerife frister mer, begge deler er uaktuelt økonomisk, og jeg er jo ingen stor shopper akkurat... :sukk:

Skrevet

Hva skal dere eventuelt gjøre i London, da? For egen del trumfer London Tenerife som reisemål på generell basis, men når det er snakk om helg kontra uka og i februar tror jeg Kanariøyene hadde fristet mest likevel...

Skrevet

Er i grunn helt enig med Daria her. London er en plass jeg alltid vil til, men en uke i varmere strøk hadde kanskje lokket mer akkurat nå i kulda.

Skrevet

jeg hadde helt klart gått for Tenerife. :jepp: Skulle jeg gått for ferie nå når det er vinter, så hadde sol og varme stått øverst på ønskelista. :jepp:

Håper formen bedrer seg utover dagen. Fuggel'n må ikke bli syk nå. :kose:

Skrevet

Har takket nei til London. Hun trengte raskt svar, og det er jeg rett og slett ikke i stand til å gi. Koselig med venninnetur og bysleng, men jeg er jo ingen storshopper, og fristet ikke så skrekkelig mye nå i vinter. Tenerife frister mer - jeg har bare en utfordring. Komplett beslutningsvegring :sukk:

Er rett og slett ikke i stand til å bestemme meg eller ta en fornuftig avgjørelse.

Håper det bedrer seg etterhvert, blir smågal av sånn det er nå...

Satser på Yoga i ettermiddag, så mer klesvask og pusling hjemme. Trengs! Og kanskje en runde med snøskuffa på verandaen igjen?

Skrevet

Yoga utgikk, får heller gjøre litt hjemme (snart..).

Starte oppvaskmaskin og vaskemaskin burde være et overkommelig mål for kvelden :jepp:

:veslejenta:

Skrevet

:veslejenta: Holder deg med selskap i sofaen jeg.

Skrevet

Koselig, Sauen! :veslejenta:

Vaskemaskinen jobber, oppvaskmaskinen er ferdig og fuggel'n har i grunn ikke gjort så mye mer. Vanne blomster kanskje? :klo:

Trøttheten siger på, og jeg nyter tanken på at jeg kan sove litt lengre i morgen (seminar). Håper bare kroppen er enig i at det er lurt å sove litt ekstra, og ikke våkner like grytidlig som jeg har gjort de siste tre dagene.

Skrevet

Jeg burde finne husmorgiret, men tror det forsvant i løpinga :roll:

Har ommøblert soverom, og nå er det egentlig bare å få orden på syrommet, meeeen :sprettoy:

Skrevet

Løping?
Ommøblert?

Er ikke det fint husmorgen det da? :klo:

Jeg kom i mål med klesvask og oppvaskmaskin, har kjørt inn bilen og småryddet litt.

Tilbake i :veslejenta: nå - blir nok her i kveld :jepp:

Skrevet

Joiner i sofaen.

Nettopp hjemkommet fra teater. Morsomt stykke.

Nå er det litt mat og litt sløving før jeg tar en tidlig kveld.

Skrevet

Yoga utgikk, får heller gjøre litt hjemme (snart..).

Starte oppvaskmaskin og vaskemaskin burde være et overkommelig mål for kvelden :jepp:

Når jeg gikk hjemme arbeidsledig en periode, så sa mannen min alltid at jeg satt på alle maskinene rett før han kom slik at han skulle tro at jeg hadde vært super effektiv og ikke bare sløvet hele dagen. Fortsatt så ler jeg litt hver gang jeg setter på mer enn en maskin av gangen, eller som her leser at andee gjør det.

(og for de som ikke kjenner til mannen min så godt så ville det for ha vært heeeelt utenkelig å kreve at jeg var skikkelig husmor fordi jeg hadde så mye fri, han giftet seg med et rotehode, noe han er fullt klar over ;) )

Skrevet (endret)

Rommene har vært ommøblert noen dager :sjenert:

Gikk opp, tittet på alt som skal sorteres, vaskes og ryddes, ristet på hodet og gikk ned igjen :fnise:

Ligger nå godt plassert undet dyna, oppå varmeteppet, og med et stk spetakkel snorkende på puta ved siden av meg :hjerte: Mannen er, i kjent stil, ute med brøytebilen...

:sove:

Endret av vimse
Skrevet

God morgen, Fuggel'n. :kaffekopp:

Håper dagen har startet godt. :klem:

Skrevet

Når jeg gikk hjemme arbeidsledig en periode, så sa mannen min alltid at jeg satt på alle maskinene rett før han kom slik at han skulle tro at jeg hadde vært super effektiv og ikke bare sløvet hele dagen. Fortsatt så ler jeg litt hver gang jeg setter på mer enn en maskin av gangen, eller som her leser at andee gjør det.

(og for de som ikke kjenner til mannen min så godt så ville det for ha vært heeeelt utenkelig å kreve at jeg var skikkelig husmor fordi jeg hadde så mye fri, han giftet seg med et rotehode, noe han er fullt klar over ;) )

:ler:

Flirte litt i går jeg også, da jeg startet begge maskinene og satte meg godt til i sofaen igjen. Følte meg flink husmor som både fikk tatt oppvasken og klesvasken, men jobbet jo ikke så veeeldig hardt :sjenert:

Rommene har vært ommøblert noen dager :sjenert:

Gikk opp, tittet på alt som skal sorteres, vaskes og ryddes, ristet på hodet og gikk ned igjen :fnise:

Ligger nå godt plassert undet dyna, oppå varmeteppet, og med et stk spetakkel snorkende på puta ved siden av meg :hjerte: Mannen er, i kjent stil, ute med brøytebilen...

:sove:

Tanken slo meg her ja, at du trolig ikke har sett så skrekkelig mye til mannen den siste tiden...

Jaja, de melder i alle fall regn her til uka, så da er det kanskje mulighet for at han dukker opp i heimen igjen? Eller?

God morgen, Fuggel'n. :kaffekopp:

Håper dagen har startet godt. :klem:

Dagen startet med seminar og tilhørende god seminarfrokost. Var på jobb rett før lunsj, og nå har sannelig dagen flydd avsted. Blir litt å gjøre når man bare får drøye 3 timer på å ta unna det som skal gjøres. Men greit fornøyd med dagens innsats og klar for å komme meg hjemover.

Litt dårlig treningsuke dette, men får ta meg sammen litt og stikke på styrketrening i morgen kanskje. I dag tror jeg at jeg skal satse på litt mer huslige sysler (fikk jo ikke gjort så veldig mye i går :sjenert: ) og kanskje få smårent hjem før helga? :klo:

Setter frem litt ettermiddags- :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...