Roadrunner Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #11521 Skrevet 9. februar 2014 Savner litt oppholdsvær så jeg kan få meg litt frisk luft her også. Mister helt motet av all denne nedbøren Men treningssenteret får være godt alternativ 70 min trening gjorde godt!
Roadrunner Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #11522 Skrevet 9. februar 2014 Skikkelig sløv ettermiddag, for øyeblikket horisontalt på sofaen...
Roadrunner Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #11523 Skrevet 10. februar 2014 God morgen! Mandag igjen, uke 7 er i gang og vi er stadig litt nærmere avreise til litt sol og varme. Bare en tredjedel av snøen er igjen etter flere dager med regn og vind (egentlig er vi kanskje nærmere en fjerdedel). Vått og grått med andre ord! Men så kommer dagens sjokk... Må da være to feil her? Jeg trøster meg med at det er lenge til, og at endringer kan dukke opp... *sjokk* Spinning og venninnebesøk i ettermiddag - blir koselig!
Skravla Skrevet 10. februar 2014 #11524 Skrevet 10. februar 2014 Akkurat det med fare for sol ble bemerket på radio i dag. Og meteorologen svarte meget rolig - "For en uke siden ble det meldt kuldegrader i begynnelsen av denne uken og det slo ikke til" Så jeg tror moralen er at jeg tror det ikke før jeg ser det.
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2014 #11525 Skrevet 10. februar 2014 God morgen. Vet ikke om jeg tror på langtidsvarselet jeg heller. Skjønt hvis det slår til hos dere, så kan det jo slå til her også. *livredd bålbrennende idioter*
Roadrunner Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #11526 Skrevet 10. februar 2014 Er vel ingen stor grunn tli å frykte sola her, innen vi når helga er den nok borte fra værvarselet og ingen tegn til sånt på himmelen. Hadde vært for galt, etter daglig nedbør omtrent siden nyttår (tror kanskje det er 1 eller 2 dager med unntak...). Nå har vi jo blitt vant til det
Roadrunner Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #11527 Skrevet 10. februar 2014 Vi har sett i dag! Riktignok gjennom tynt skylag, men du og du så lyst det ble! Treninga utgikk... Litt hodepine til og fra, utrolig såre skuldre, litt vondt i vilja og *host* jaktstart på tv *host*. Middagsrester spist nå, og reiser på venninnebesøk litt senere. Ta en paracet først kanskje?
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2014 #11528 Skrevet 10. februar 2014 Noen ganger er det greit å endre planer. Ta en paracet og dra på besøk du. Sosialisering er viktig.
Roadrunner Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #11529 Skrevet 11. februar 2014 Koselig kveld i går, skravlet og fikk fin venninnetid. Gjør godt! Fikk også et lite oppdrag til helgen, som jeg kjenner jeg er spent på, men også gleder meg til. Litt prestasjonsangst, men det skal nok gå bra I ettermiddag/kveld blir det sosialt med jobb, så regner med at dagen egentlig bare forsvinner raskt og greit. I morgen blir det nok yoga og overtidsjobbing, og torsdag blir det trolig foreldrebesøk. Vips helg igjen snart jo!
Roadrunner Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #11530 Skrevet 11. februar 2014 Så fikk man tørket ei lita tåre i dag også.. Ellers utrolig moro med norske gull (og sølv , og fjerdeplasser) i sprint! Og curling-gutta leverer også
Roadrunner Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #11531 Skrevet 12. februar 2014 Halvveis i uka, litt vond rygg, treningsplaner, rengjøringsplaner og ellers litt jobbplaner. Forsøkte å få en liten oversikt over kontoen i går - og konklusjonen ble vel at det foreløpig går en solid strøm av penger UT. Omtrent som det pleier å være i februar med andre ord, bare litt ekstra i år. Jaja, ordner seg vel gjerne for snille jenter?
Roadrunner Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #11532 Skrevet 12. februar 2014 Ser at Northug står over 15-kilometeren, og trener Nystad nevner blant annet: Han er ikke langt unna formen, men sliter når det går fort, sier Nystad på en pressekonferanse onsdag morgen. Går det ikke stort sett fort i langrenn i OL?
Sauen Shaun Skrevet 12. februar 2014 #11533 Skrevet 12. februar 2014 Halvveis i uka, litt vond rygg, treningsplaner, rengjøringsplaner og ellers litt jobbplaner. Forsøkte å få en liten oversikt over kontoen i går - og konklusjonen ble vel at det foreløpig går en solid strøm av penger UT. Omtrent som det pleier å være i februar med andre ord, bare litt ekstra i år. Jaja, ordner seg vel gjerne for snille jenter? God morgen. Pengestrøm ut av kontoen? Skjønner ikke hva du snakker om... *får angst ved tanken på sydentur og ny telefon - som absolutt ikke var med i budsjettet mitt i januar/februar* Men som du sier, det ordner seg for snille jenter. Og vi er da snille - både du og jeg. Ser at Northug står over 15-kilometeren, og trener Nystad nevner blant annet: Går det ikke stort sett fort i langrenn i OL?
Roadrunner Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #11534 Skrevet 12. februar 2014 Litt overtidsjobbing fra sofakroken. Hjemme en kjapp tur etter jobb i dag, så ventet intervallspinn på treningssenteret. Hjem til tømming av oppvaskmaskin, vasking av badet, støvsuging etc. Pc'n på fanget nå, og regner med at det ikke blir så skrekkelig sent her. Burde jo dusjet før jeg finner senga også (ikke rukket ennå...). Ellers: konsertbilletter i boks - så da har jeg litt av hvert som skjer helt frem til november. Me like! Første runde er til fredag, da jeg plutselig skal på klassisk konsert. Ei på jobb ble forhindret fra å gå, og jeg fikk billetten hennes. Snille kollegaen
Roadrunner Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #11535 Skrevet 13. februar 2014 Superhektisk start på dagen, og først nå trekker jeg pusten og satser på at det meste har ordnet seg. Fremdeles endel småting som gjenstår, men nå går det ikke ut over andre i samme grad lengre... En snau time til lunsj, tror det skal bli godt gitt! Tror det venter besøk av mams og paps i ettermiddag, med litt butikksleng og dill. Koselig. Men skulle gjerne rukket hjem og ryddet bittelitt først - kaos...
Roadrunner Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #11536 Skrevet 14. februar 2014 Koselig ettermiddag i går, med litt vims her og der, masse skravling og koselig besøk. Sliten fuggel kantet i sofaen en times tid etter at besøket hadde dratt, før skrotten ble flyttet til senga. Sovet tungt i natt, og etter at vekkerklokka hadde ringt klarte jeg å sovne litt igjen gitt... En halv time senere våkner jeg heldigvis, og får en smått travel start på dagen. Installert på jobb nå, men trøtt og litt forkjøla i toppen. Inderlig godt det er fredag! Burde trent i dag, men mistenker at det rett og slett utgår... Kanskje en kjapp tur til byen for å ordne et ærend, ellers kjøpe litt mat og komme seg hjem til sofaen tenker jeg. Rolig kveld på gang Ingen store planer for morgendagen, mens søndagen skal jeg avsted en liten tur. Men først: Det er F R E D A G ! ! !
Sauen Shaun Skrevet 14. februar 2014 #11537 Skrevet 14. februar 2014 Hei, du Fuggel'n? Vet du hva? Det er FREDAG!!!
Roadrunner Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #11538 Skrevet 14. februar 2014 Hei, du Fuggel'n? Vet du hva? Det er FREDAG!!! Er det? Helt sant? Du tuller ikke nå? Har store planer om å slappe av og kose meg litt i helga, og skal gjøre en liten jobb på søndagen som jeg håper går fint. Krysser fingrene! ute i dag, og mer skal det visst komme. Jaja, helt normalt med andre ord
Roadrunner Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #11539 Skrevet 15. februar 2014 Det ble en rolig kveld i går. Startet med intens hodepine, men etter et par paracet og litt rolig sofatid gikk det seg nogenlunde til. Sov litt dårlig i natt, og tok litt tid før jeg våknet skikkelig i morges. Men kom meg etter hvert på treningssenteret og fikk kjørt en liten økt, og har ellers hatt en rolig lørdag. MIddagstid nå, og blir nok tidlig kveld i kveld. Kan ikke sove til langt på dag i morgen, skal av sted og må være våken og opplagt! Dessuten mistenker jeg at det byr seg kakemuligheter i morgen, og sånt liker man jo Men nå, hopprenn og mer sofasløvings
Daria Skrevet 15. februar 2014 #11540 Skrevet 15. februar 2014 Kake er jo aldri feil Hopprenn her også - noen norske må vel få til noe i dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå