Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke gøy når basic ikke er basic nok nei. Håper det ble eller blir en fin økt i dag likevel. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble en veldig bra økt i dag! Veldig glad jeg kom meg avgårde :jepp: Tilbake til roligere og mer basic øvelser, men allikevel krevende nok innimellom. Slækk i skrotten etterpå! :veslejenta:

Skrevet

:kaffekopp:

Var nesten litt susete i skrotten i går etter yogaen, ør i toppen og mør i litt muskler. Er uvant med litt øvelser hvor man står bøyd med hodet ned i lengre perioder, ruller forsiktig med nakken, strekker muskler på ukjente steder etc. Blir litt gåen etterpå rett og slett. Men sovet godt i natt, og er tilbake på plass.

Og ute er det :sno: igjen... :sukk:

Haglet/snødde/regnet da jeg kjørte hjem i går etter trening, mens nå snør det tett. Våt, tung snø. Har vi ikke lidd nok nå?? Ser bekjente legger ut bilder fra vestlandets hovedstad, med :sol: og bart føre og jeg kjenner jeg rett og slett blir smått misunnelig. En drøy måned igjen til tur - jeg teller ned for harde livet... Håper denne starten på året kvalifiserer til tidenes sommer på Sørlandet! :opplyser:

:pls:

Men det er torsdag, og det betyr? At det er fredag i morgen :nigo:

Og at fuggel'n skal ut og spise med venninne i ettermiddag. Gleder meg! :strix:

Skrevet

Håper denne starten på året kvalifiserer til tidenes sommer på Sørlandet! :opplyser:

:pls:

Nå var det jo tidenes sommer og høst i fjor, så dette er vel mer et tilfelle av etter den søte kløe kommer den sure svie...

Skrevet

:sukk:

Jammen... Vi hadde da snø og vinter og surr og vas i fjor også...

*velger å krysse fingrene for supersommer i år også - trenger det og fortjener det* :opplyser:

Skrevet

:sukk:

Jammen... Vi hadde da snø og vinter og surr og vas i fjor også...

Det er det som er greia med årstider - de kommer hvert år...

Skrevet

Det er det som er greia med årstider - de kommer hvert år...

Note to self: Ikke ta en slurk vann i det du skal lese kommentar fra Daria :opplyser:

*host* *hark* :hoho:

Skrevet

Ok, årstider er bra!

Heldigvis finnes det både fly, flyselskap, reisearrangører og hoteller som tar i mot trekkfugler, og det hjelper alltid med noe hyggelig å se frem mot :jepp:

Skrevet

Årstidene ja... De er litt rare for tiden... Trekkfuggelen har fått all snøen... Sauen som har vinterulla klar får bare vind og tørke... Man kan jo bli forvirret av mindre... :ler:

Men-men, god yogaøkt er godt å lese om. :jepp:

Skrevet

Det er noe rare årstider om dagen ja...

Men nå har atter en gang snø gått over til regn, og i følge yr skal vi nærmest drukne de neste par døgnene. Så da får jeg bare håpe at fjørdrakta er beregnet for vann, og at svømmeføttene fungerer skikkelig. Forvirret er man i alle fall! :jepp:

Skrevet

Vi kan godt få litt snø, har ei jente som fikk seg slalåmutstyr for første gang i oktober, og de er enda ikke brukt. Til stor sorg hos snuppa.

Skrevet

:ler:

Snakker du plutselig så lavt (og lite), Jerle?

Eller så mistenker jeg at du har kommet borti denne knappen på din vei

Jeg gir med glede bort all den snøen snuppa måtte ønske seg. Nå har det riktignok blitt ganske så vått de siste dagene, men skal nok fungere fint til ski uansett :jepp:

Skrevet

Ja, jeg er så lavmælt av meg at jeg tenkte også skriften min burde vise det...

(Og jeg kommer da aldri borti noen knapper... :sjenert: )

Skrevet

Ja, jeg er så lavmælt av meg at jeg tenkte også skriften min burde vise det...

(Og jeg kommer da aldri borti noen knapper... :sjenert: )

Ikke du heller nei :engel:

Det er ennå en ting når man kommer borti denne og denne (som også er fort gjort å svinge innom), for det pleier jeg normalt å oppdage før jeg trykker på Post :sjenert: De andre to (til høyre for denne), er litt vanskeligere å oppdage mens man skriver.

Skrevet

:kaffekopp:

FREDAG! :bolledeig:

Veldig fin ettermiddag i går, med billig og god middag sammen med god venninne, før kafesleng og mer skravlings. Koste meg stort! Fikk melding av ei anna venninne i går kveld som lurte på om hun kunne ta turen bortover i ettermiddag og ville gjerne spandere middag på meg :strix: Blir varm om hjertet og gleder meg til besøk i dag! Skikkelig kvalitetstid gjør godt rett og slett :jepp:

Gikk greit på vekta i morges også, totalt -3 kg så langt i år og godt fornøyd med det altså. Små justeringer hjelper, og jeg har et ganske så avslappet forhold til det hele nå. Måtte det bare fortsette :jepp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Liker det jeg leser her. Glad Fuggel liker jeg. :klem:

Og tre kilo er veldig bra iløpet av en drøy måned. :klappe: For å få et varig resultat er det ikke noe om å gjøre at det går så fort. Det viktigste er jo at du får trent regelmessig og blir i bedre form. Og at du har avsluttet et avhengighetsforhold til Freia. Og fortsetter du slik, vil du få det veldig bra framover. :duskedame:

Skrevet

Halvannen time igjen!

Regner med en kjapp tur innom hjemme etter jobb, før det bærer avsted for restaurantmiddag. Gleder meg!

Måtte starte på nytt en jobb jeg satte igang før lunsj, men satser på at det går veien nå. Haster ikke i dag, så jeg tar det ganske rolig og kan gjøre det ferdig på mandag.

Ja, så må det jo også nevnes: 30 dager igjen! :hoppendeglad:

Skrevet

Akkurat nå er jeg veldig glad for at Freia ikke lager Sour Winegum *tygg tygg*

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...