Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:veslejenta:

Ble rolig hjemmekveld i dag, ikke i knallform og gleder meg til å legge meg i rent sengetøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kmiiit kmiiiit! :fnise:

Skrevet

Håper du sov godt i rent sengetøy i natt. :klem:

Her er planen å legge seg i rent sengetøy i kveld. :jepp:

Skrevet

Rent sengetøy er aldri feil!

En fin lørdag er tilbakelagt, besøkt mams og paps og fått god middag. Tilbake i heimen og sett 2012 Ouverturen på tv nå :fnise: Herlig dame! :jepp:

Satser på litt tidlig seng i dag og kanskje en treningsøkt i morgen? :klo:

Skrevet

:trene:

Dagens treningsøkt unnagjort! *fornøyd*

Ble en times økt sammen med ei venninne, fått svettet litt og er smått mør i armer/skuldre. Deilig!

Nå har jeg tatt en rask gjennomgang av finansene (som sliter litt for tida), og fått overført litt fra sparekontoen slik at man kommer i mål. Ikke bare bare når alt kommer på en gang og man bestiller en aldri så liten feriereise på toppen :sjenert: Men jeg har avlyst massasjen til lørdag, og satser på ren avslapning i spa i stedet. Er tross alt litt penger for en solid runde massasje også.. :sjenert:

Kanskje tørke litt støv her nå, forberede middagen slik at den bare er å steke i ettermiddag og smårydde litt? Ellers planer om en ganske rolig søndag, slappe av og kose meg resten av dagen :jepp:

Ute er det 4-5 plussgrader og regn, så dette hvite greiene pakker seg godt sammen, og konverteres til slush. Jaja, verandaen er i alle fall uten snø om et par timer - me like! :nigo:

Skrevet

Restemiddager står i kjøleskapet, vaskemaskinen er snart ferdig med å vaske treningstøyet klart til ny uke, kjøkkenet er ryddet og fuggel'n er nydusjet. Nå blir det :veslejenta: og tv'n resten av kvelden, med Sporty og Castle tenker jeg.

Spinning booket for morgendagen, så ut og spise med ei venninne - gleder meg!

Tirsdag blir det intervallspinning og onsdag satser jeg på yoga. Torsdag skal jeg igjen ut og spise, før det plutselig er helg igjen. Må nevnes at det er "matfestival" i byen her kommende uke, så flere spisesteder har middag for 100 kroner - ergo må fuggel'n teste utvalget. Spiser normalt ikke restaurantmiddag flere ganger i uka :sjenert:

Skrevet

Restaurantmiddag flere ganger i uka høres jo ikke dumt ut. :nigo:

:veslejenta: her i huset også.

Skrevet (endret)

Restaurantmiddag kan fint nytes flere ganger i uka ja :jepp: ! Men med 3 restaurantmiddager denne uka (skal jo ha fin middag på lørdag også :lur:) og kjøleskapet fullt av rester så mistenker jeg at det blir dårlig med middagslaging denne uka :nigo:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Så leit at du ikke får brukt alle dine kreative evner på kjøkkenet denne uka da... :ler:

Skrevet

:kaffekopp:

Mandag... Litt utfordringer møtte meg da jeg kom i morges, men tror jeg har fått ristet av meg det verste nå og ting roer seg litt. Har i alle fall fått fylt vannmugga, så nå er det bare å bøtte inn.

Ute er det nesten vårlige tendenser, med plussgrader og regn, og slaps/sluh har i stor grad forsvunnet i løpet av natta. Litt isete her og der, og ser det er endel problemer med istapper og ras rundtom, men får håpe de får kontroll og at det roer seg. Er jo meldt mildt hele uka, så kan nok smelte ganske bra...

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Det har blitt plussgrader her også. Men fremdeles vind og tørke.

Ha en finfin mandag, Fuggel'n. :klem:

Skrevet

Ble fin avslutning på mandagen igår, med en god treningsøkt før deilig restaurantmiddag til 100 kroner. Liker konseptet gitt! :nigo: Rakk litt sofatid og Masterchef før jeg etterhvert kantet i seng trøtt og sliten. Sovet som en stein i natt, og var ikke helt våken da klokka ringte i morges. Måtte slumre litt før jeg orket å møte verden...

Litt tung i toppen i dag, men ellers ved godt mot. Planen er å handle litt etter jobb (eller kanskje drøye handlinga? Har jo pålegg, knekkebrød og middagsrester....), før en tur på spinning og så rolig kveld i heimen.

Håper hodet letter litt etterhvert, vil ikke bli gruffen nå! :opplyser:

Skrevet

Masterchef i går? På hvilken kanal? *føler jeg gikk glipp av noe på tv i går*

God morgen, Fuggel'n. :vinke:

Hvordan går det med hodet? Bedre? :kose:

Skrevet

Ramla nå innom Masterchef Australia på TLC kl 20 :jepp:

Liker absolutt Australia-versjonen best, synes dommerne og deltakerne fungerer veldig bra i hop.

Hodet er tungt, og har smått feberfølelse og litt treg i skrotten, men ellers går det greit.

Vært flere lange telefonsamtaler i dag, så føler i grunn ikke at jeg har kommet skikkelig igang ennå... :sjenert:

Skrevet

Jeg gir opp... Hva som er galt med karmaen min så langt i år aner jeg ikke, men nå røk spahelga som skulle vært om 4 dager, og jeg har akkurat sendt kansellering :trist: Søren heller altså! :murvegg:

Ellers overlevd spinning, spist litt og landet i sofaen.

Skrevet

Jeg gir opp... Hva som er galt med karmaen min så langt i år aner jeg ikke, men nå røk spahelga som skulle vært om 4 dager, og jeg har akkurat sendt kansellering :trist: Søren heller altså! :murvegg:

Ellers overlevd spinning, spist litt og landet i sofaen.

Men i alle dager da. Skal ingenting gå din vei i år? :klem:

Skrevet

Så langt har det visst ikke helt gått min vei, men det bør da snu på et eller annet tidspunkt? Kan da ikke fortsette sånn? :klo:

:sukk:

Skrevet

Mårnings!

Utfordringer møtte meg i døra da jeg kom på jobb i dag, men nå er den verste floka løst og jeg kan kanskje få fylt vannmugga snart? :klo: Ute er det regn i spedd litt sludd, mørkt og vått med andre ord. Har booket yoga i dag, men er litt usikker på hva jeg gjør. Blir så oppgitt når jeg hele tiden blir kjempende mot min så altfor stive skrott...

Skrevet

Håper ting har roet seg på jobb nå. :jepp:

Og jeg synes du skal gi yogaen litt mer tid. Det blir bedre etterhvert. :duskedame:

Skrevet

Ting har roet seg og lunsj er unnagjort.

Mistenker også at yoga'en trenger tid, men det er en utfordring i seg selv altså! :sukk:

Men jeg er fast bestemt på å stille i dag, det trengs jo desperat. Men jeg kunne trengt ennå mer basic enn det vi gjorde sist, mister rett og slett motet når vi kjører for kompliserte øvelser og jeg detter fullstendig av lasset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...