Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:veslejenta:

Badet er vasket, fuggel'n har spist middag og dessert og har inntatt sofaen. Lader opp til torturtrening i morgen, og... HELG!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hjemme fra jobben, og vurderer rett og slett å legge meg. Lese litt i boken min og sovne tidlig.

I går sovnet jeg før 22. I morgen blir det vinaften hos gamlesjefen. Det blir fint.

Skrevet

Høres ut som lange arbeidsdager, Skravla!

Skjønner godt behovet for tidlige kvelder og litt ekstra søvn...

(dessuten synes jeg det er heeelt normalt å sovne før kl 22... :natti: )

:kaffekopp:

God morgen!

Fredag, tett snøvær og endelig helg.

Rett på trening etter jobb i dag, så innom og kjøpe litt ferske reker til fredagskosen, og resten av kvelden skal jeg gå i hi på sofaen tror jeg. Kanskje skjekke restplass-tilbudene en gang til? :sukk: Nei, kanskje man bare skulle slå fra seg hele vinterturen og slå seg til tro med at man må holde ut dette? *vingler*

Først: :kaffekopp:

Skrevet

Sovne før 22 var helt normalt for Sauen en gang i tiden også, men det var i den tiden at Sauen gjorde nytte for seg... :fnise:

Påfyll? :kaffekopp:

Skrevet

Jatakk! :kaffekopp:

Lurer på om jeg finner bilen i ettermiddag? Eller kanskje det bare er en hvit forhøyning blant flere andre?

:sno:

Gleder meg stort til en kveld på sofaen med god treningssamvittighet og ingen planer. Tv, god mat og pledd, med masse stearinlys = fin fredag. :jepp:

Skrevet

:veslejenta:

Fornøyd med å ha gjennomført en solid treningsøkt, og har kost meg med ferske reker. Bilen er trygt parkert i garasjen og fuggel'n er trygt plassert på sofaen under pledd. :popcorn:

Skrevet

Ikke i superform, men håper det bare er et lite blaff og ikke noe som har tenkt å slå seg til...

Vurderer å måke verandaen (bli kvitt endel av denne tuuuuunge snøen som snart rekker meg til låret...).

Skrevet

*innom med litt jordbær til syk Fuggel*

:kose:

Skrevet

Tusen takk, Sauen!

Ikke syk, bare litt sløv og tung i toppen. Håper det er full fart igjen i morra :jepp:

Ok, så er jeg litt nyseforkjøla *atsjo*

Avlyst kveldens planer og tar det rolig. :veslejenta:

Skrevet

Endelig snart varm på beina... Ullsokker i saueskinnstøfler og så beina godt plantet under pledd.

Skrevet

Jeg har fyret så i kveld at jeg går barbeint :fnise:

håper formen er bedre i morra!

:klemmer:

Skrevet

Formen er bedre, men kjører slækk søndag her gitt. Pusler litt hjemme, og koser meg med pledd, tøfler og tv. Slækk helg gitt! Men ny uke i morra, med trening og mer aktivitet. Og koselig venninnebesøk til helga - gleder meg!

Skrevet

God mandag, god ny uke og forhåpentligvis en god Fuggel. :kaffekopp:

Skrevet

Mårnings!

Mandag og ny uke. Trøtt fuggel, men får bare brette opp armene og gyve løs.

Litt mildvær i morges, det er vått og grått ute, men de truer med et par minusgrader igjen og mer snø. Ca 1 meter på 3 dager burde da være nok? *forsynt* Men jeg tar det med fatning og prøver å ikke tenke altfor mye på hvor jeg kunne vært om en drøy måned. Ta en dag av gangen og se hva som skjer :jepp:

Uansett nærmer det seg spa-weekend :hoppe:

Skrevet

Hvor skulle du i grunn ha vært om en måned? Kjipt at det ble avlyst forresten, det skjønner jeg godt er ganske så nedtur!

Skrevet

Skulle vært en tur i Florida... Litt mildere og LITT mindre snø der i mars, så vidt jeg har fått med meg :sukk:

Men turen ble avlyst, og da får man bare svelge skuffelsen og heller drømme litt om hvor man kan reise neste gang kanskje?

Skrevet

Åh, Florida. :daane: Der er nok litt varmere enn her i mars ja.

Håper du får til en annen tur. :hoppe:

Skrevet

Blir nok en annen tur etterhvert, men spørs om det blir noe nå i vinter. Og akkurat det plager meg bittelitt. Men har ikke lyst til å svi av flere feriedager og endel penger på en tur bare for å komme bort (og da blir fort Kanariøyene det mest nærliggende alternativet hvis man bare skal ha litt sol og varme - og det frister ikke SÅ veldig), så trolig kommer jeg til å spare feriedagene og pengene og heller se om jeg kan finne på noe etterhvert.

En storbyweekend hit, kanskje en tur til høsten eller neste vinter? :klo:

Mye man har lyst til... :sjenert:

Skrevet

Ja lysten står det sjeldent på. :ler:

Skjønner godt det med kronasjer og feriedager. Men slår et slag for ferie allikevel, høsten og neste vinter er jo så leeenge til. ;) (Bombe fra meg vil vel kanskje noen si... :sjenert: )

Det trenger jo ikke å være så langt som Florida, og det er jo så mange steder å utforske.

Om jeg hadde kunnet reise utenom skoleferier, så hadde jeg loffet i Hellas tror jeg. *drømme* Men nå husker jeg ikke om du skulle reise alene? Da hadde jeg sikkert satset mer på en storbyferie, om jeg ikke skulle bruke så lang tid. Roma feks. Roma i april/mai er også høyt på min liste, var der i sommer med det var alt for varmt for meg(sånn 37-39 grader).

Ups... Det var jo ikke akkurat jeg som skulle ut å reise. :sjenert:

Skrevet

Kronasjer er en ting, der skal jeg nok klare å spare det som trengs på en fornuftig måte. Men disse feriedagene da :sukk:

Tanken var en tur nå i februar/mars, komme bort til sol og varme, brekke av vinteren litt og komme hjem til litt mer vårlige tendenser. Har reist bort de siste 4 vintrene på denne tiden, og det har vært helt perfekt. Men i år passer det dårlig for alt av potensielt reisefølge, og jeg må vurdere hva jeg skal gjøre. Kommer vi utpå vårparten (april/mai/juni) er sjansen stor for at det dukker opp flere alternativer og kanskje også reisefølge. Men da er jo vinteren over... :sjenert:

Loffe i Hellas er et alternativ - faktisk aldri vært i Hellas... Men da snakker vi uansett mer vårparten, og da er også Madeira og Sardinia interessante alternativer ikke så langt herfra. Roma er en veldig koselig by, trivdes godt der, men er ikke sikker på om jeg er den rette til å slenge rundt på storbyferie alene. Tror kanskje jeg hadde følt meg veldig alene da? :klo: Er jo ikke vant til å reise alene, bare bo alene :ler: Var i Roma i mai et år, helt perfekt!

Drømmer litt om karibien igjen - perfekt klima, hvite strender og late dager.

Og drømme er jo ikke feil det heller? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...