Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2014 #11321 Skrevet 11. januar 2014 3 timer med spinning... Lykke til.
Roadrunner Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #11323 Skrevet 11. januar 2014 Jeg lever! Nesten i alle fall... Men det gikk fint! Lenge å være lenket til en spinningsykkel (kun 1 kjapp pause underveis for å fylle vann og hente litt frukt), men kom fra det uten varige mèn. Dog interessant å sitte der og sykle og kjenne at skrotten bare blir mer og mer støl etter gårsdagens tortur-time... Det merkes nå, for å si det slik!
Daria Skrevet 11. januar 2014 #11324 Skrevet 11. januar 2014 Jeg er litt spent på hvordan ganglaget ditt er i morgen...
Roadrunner Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #11325 Skrevet 11. januar 2014 Ganglaget tror jeg ikke er så verst faktisk, kjenner det bare litt i lårene etter styrketreninga i går. Blir aldri støl etter spinninga, men kan jo være man har litt seteavtrykk enkelte strategiske steder Men skuldre, overarmer, og overkropp generelt... Veldig spent på om jeg ville klare å vaske håret i morgen (slet i dag...)
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2014 #11326 Skrevet 11. januar 2014 Du er bare helt rå når du først bestemmer deg for sånne treningsøkter. Jeg er mektig imponert.
Roadrunner Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #11327 Skrevet 11. januar 2014 Tusen takk, Sauen! Jeg vet det blir så bra når jeg først har gjennomført noe sånt, og den følelsen er gull. Det kan gjøre vondt underveis, og det blir gjerne litt vondt i et par dager etterpå (okei, veldig vondt... ). Men samvittigheta blir så skrekkelig bra! Og så lenge motivasjonen og treningsgleden er på plass, så må jeg bare henge på
Sauen Shaun Skrevet 12. januar 2014 #11328 Skrevet 12. januar 2014 God formiddag. Hvordan er formen i dag?
Roadrunner Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #11329 Skrevet 12. januar 2014 Formen er fin Fremdeles støl, men fungerer Snaue to timers rusletur i finværet i dag, og trening booket i morgen. Sløv ettermiddag nå, fuggel'n skal hente frem støvsugeren
Roadrunner Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #11330 Skrevet 13. januar 2014 Mårnings! Mandag og ny uke! Fuggel'n planlegger nye treningsøkter , og sjekker kalenderen for litt sosial aktivitet. Har veldig lyst til å treffe ei venninne i løpet av uka, så får høre når det kan passe for henne. Ellers satser jeg på at uka blir omtrent som forrige uke treningsmessig
Sauen Shaun Skrevet 13. januar 2014 #11331 Skrevet 13. januar 2014 God formiddag. Håper du får en super uke, både treningsmessig og sosialt.
Roadrunner Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #11332 Skrevet 13. januar 2014 Altså... Selv om jeg lengter til hvite strender og blå himmel, betyr ikke det at det er greit med snø! Spesielt ikke når meterologene melder om regn senere i uka, med nattefrost. Lunsj unnagjort, treningsplaner endret litt og sosialt er i planleggingsfasen. Godt mulig det blir venninnebesøk etter treninga i dag - koselig!
Daria Skrevet 13. januar 2014 #11333 Skrevet 13. januar 2014 Du får jo hvite strender... Her er værmeldingene endret - yr varsler snø hele uka
Jerle Skrevet 13. januar 2014 #11334 Skrevet 13. januar 2014 Så kravstor du er da... Det resulterer jo i hvite strender dette som daler ned for tiden. ( )
Sauen Shaun Skrevet 13. januar 2014 #11335 Skrevet 13. januar 2014 Her er det ingenting som tyder på noe nedbør verken i fast eller våt form med det første. Både Yr og Storm varsler kuldegrader og oppholds hele uka. Gir gode muligheter for rusleturer framover det.
Roadrunner Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #11336 Skrevet 13. januar 2014 Okei, så er jeg litt kravstor La oss se bort fra disse hvite strendene litt, og heller rette fokus mot et par andre faktorer: I varmere strøk kommer ikke sanden (det hvite) dalende fra himmelen (med mindre det er sandstorm - noe helt annet enn snøstorm) I varmere strøk er det - nettopp - VARMERE I varmere strøk er det lysere (fremdeles delvis skumring ute synes jeg) I varmere strøk er det bikinivær - ikke tid for varmedress... Og resultatet: Fuggel'n innser at hun er kravstor... *leter frem ving.no*
Daria Skrevet 13. januar 2014 #11337 Skrevet 13. januar 2014 Hadde jeg hatt mulighet til å ta fri, skulle jeg alltids ofret meg og blitt med på tur til varmen - skal ikke påstå noe annet...
Roadrunner Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #11338 Skrevet 14. januar 2014 (endret) God morgen! Tirsdag, litt tirsdagstrøtt, vinterkledd lanskap (litt uryddig, siden alt har blåst i fonner, og det er partier uten snø, og partier med 10 cm. Jaja, etter oppholdsvær i dag blir det nok jevnet ut utover i uken når det skal komme mer nedbør (regn onsdag, snø igjen torsdag, fredag osv?? Hva er vitsen med regn i morgen? ) Middagen i går ble to kyllinglår i bilen etter trening. Så gikk ferden rett til ei venninne på besøk, og så hjem til senga. Kjempekoselig med skravlings igjen, gjør rett og slett godt! I dag må det handles litt mat, trenes litt, lages middag og vaskes tøy. Bør være overkommelig vel? Klesvasken er viktig, begynner å gå tom for rent treningstøy. Men først: Endret 14. januar 2014 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #11340 Skrevet 14. januar 2014 Jepp! Litt tørre kyllinglår, og litt smakløst med en grov briks uten stort tilbehør, men alt går i grisen. Og er ikke SÅ lenge siden jeg hadde kjøpt sjokolade som dessert... Tok heller med en pose druer til venninnebesøket - mye smartere synes jeg. Har drukket over 1,5 liter vann siden jeg kom på jobb. Kamel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå