Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

3 timer med spinning... :daane:

Lykke til. :duskedame:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lever! :opplyser:

Nesten i alle fall... :kaklehone:

Men det gikk fint!

Lenge å være lenket til en spinningsykkel (kun 1 kjapp pause underveis for å fylle vann og hente litt frukt), men kom fra det uten varige mèn.

Dog interessant å sitte der og sykle og kjenne at skrotten bare blir mer og mer støl etter gårsdagens tortur-time... :sjenert: Det merkes nå, for å si det slik!

Skrevet

Jeg er litt spent på hvordan ganglaget ditt er i morgen... :fnise:

Skrevet

Ganglaget tror jeg ikke er så verst faktisk, kjenner det bare litt i lårene etter styrketreninga i går. Blir aldri støl etter spinninga, men kan jo være man har litt seteavtrykk enkelte strategiske steder :lur:

Men skuldre, overarmer, og overkropp generelt... :daane: Veldig spent på om jeg ville klare å vaske håret i morgen (slet i dag...)

Skrevet

Du er bare helt rå når du først bestemmer deg for sånne treningsøkter. Jeg er mektig imponert. :pls:

Skrevet

Tusen takk, Sauen! :klem:

Jeg vet det blir så bra når jeg først har gjennomført noe sånt, og den følelsen er gull. Det kan gjøre vondt underveis, og det blir gjerne litt vondt i et par dager etterpå (okei, veldig vondt... :sjenert: ). Men samvittigheta blir så skrekkelig bra! :jepp: Og så lenge motivasjonen og treningsgleden er på plass, så må jeg bare henge på :trene:

Skrevet

God formiddag. :kaffekopp:

Hvordan er formen i dag?

Skrevet

Formen er fin :kaffekopp:

Fremdeles støl, men fungerer :jepp: Snaue to timers rusletur i finværet i dag, og trening booket i morgen. Sløv ettermiddag nå, fuggel'n skal hente frem støvsugeren :opplyser:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Mandag og ny uke!

Fuggel'n planlegger nye treningsøkter , og sjekker kalenderen for litt sosial aktivitet. Har veldig lyst til å treffe ei venninne i løpet av uka, så får høre når det kan passe for henne. Ellers satser jeg på at uka blir omtrent som forrige uke treningsmessig :jepp:

Skrevet

God formiddag. :kaffekopp:

Håper du får en super uke, både treningsmessig og sosialt. :klem:

Skrevet

:sno:

Altså... Selv om jeg lengter til hvite strender og blå himmel, betyr ikke det at det er greit med snø! Spesielt ikke når meterologene melder om regn senere i uka, med nattefrost.

Lunsj unnagjort, treningsplaner endret litt og sosialt er i planleggingsfasen. Godt mulig det blir venninnebesøk etter treninga i dag - koselig!

Skrevet

Du får jo hvite strender... :fnise: Her er værmeldingene endret - yr varsler snø hele uka :hoppe:

Skrevet

Så kravstor du er da... Det resulterer jo i hvite strender dette som daler ned for tiden. :riste:

( :sjenert: )

Skrevet

Her er det ingenting som tyder på noe nedbør verken i fast eller våt form med det første. Både Yr og Storm varsler kuldegrader og oppholds hele uka. Gir gode muligheter for rusleturer framover det. :jepp:

Skrevet

Okei, så er jeg litt kravstor :sukk:

La oss se bort fra disse hvite strendene litt, og heller rette fokus mot et par andre faktorer:

I varmere strøk kommer ikke sanden (det hvite) dalende fra himmelen (med mindre det er sandstorm - noe helt annet enn snøstorm)

I varmere strøk er det - nettopp - VARMERE :fryser:

I varmere strøk er det lysere (fremdeles delvis skumring ute synes jeg)

I varmere strøk er det bikinivær - ikke tid for varmedress...

Og resultatet: Fuggel'n innser at hun er kravstor...

*leter frem ving.no*

Skrevet

:fnise:

Hadde jeg hatt mulighet til å ta fri, skulle jeg alltids ofret meg og blitt med på tur til varmen - skal ikke påstå noe annet...

Skrevet (endret)

:kaffekopp:

God morgen!

Tirsdag, litt tirsdagstrøtt, vinterkledd lanskap (litt uryddig, siden alt har blåst i fonner, og det er partier uten snø, og partier med 10 cm. Jaja, etter oppholdsvær i dag blir det nok jevnet ut utover i uken når det skal komme mer nedbør (regn onsdag, snø igjen torsdag, fredag osv?? Hva er vitsen med regn i morgen? :klo: )

Middagen i går ble to kyllinglår i bilen etter trening. Så gikk ferden rett til ei venninne på besøk, og så hjem til senga. Kjempekoselig med skravlings igjen, gjør rett og slett godt!

I dag må det handles litt mat, trenes litt, lages middag og vaskes tøy. Bør være overkommelig vel? :klo: Klesvasken er viktig, begynner å gå tom for rent treningstøy.

Men først: :kaffekopp:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Jepp! :opplyser:

Litt tørre kyllinglår, og litt smakløst med en grov briks uten stort tilbehør, men alt går i grisen. Og er ikke SÅ lenge siden jeg hadde kjøpt sjokolade som dessert... Tok heller med en pose druer til venninnebesøket - mye smartere synes jeg.

Har drukket over 1,5 liter vann siden jeg kom på jobb. Kamel? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...