Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mat handlet og jeg sitter og venter på bilen som er til vask. Når den er klar går turen videre til neste matbutikk, forhåpentligvis har de det jeg mangler... Enkelte butikker er rett og slett flaut utplukka nå :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i butikken nå (snill far kom, kjørte og bar. Han fleipet forøvrig på legevakta i går med at han følte han gled helt inn i mengden - han var også der med sykt barn :fnise: ), en nokså folksom affære. De stenger jo tross alt i halvannet døgn, det er viktig å hamstre i tide...

Skrevet

:fnise:

Viktig å følge syke barn til legevakta ved behov, og passe godt på de :opplyser:

Alt handlet (måtte tre butikker til...), ferske reker spist og oppvaskmaskinen jobber. Snart ut med søpla og støvsuge, samt dekke bordet. Så tror jeg man er i rute :jepp:

Skrevet

:hoho:

Jepp, ei god venninne kommer, og vi skal nyte et lammelår på 3,5 kg og avslutte med hjemmelaget sjokolademousse :opplyser:

:fnise:

Skrevet

Du satser på å leve på rester de neste ukene? :ler:

Skrevet

Greit å starte det nye året med et par restemiddager :lur:

Skrevet

Støvsuge - check

Stryke et par små duker - check

Fungere - ikke check

Konkludere med at tida går altfor fort i dag - check...

Skrevet

:veslejenta:

Godt nytt år! :hoppe: Og takk for det gamle! :klem:

Stille og rolig kveld i går, med nydelig mat, kjempegod og mektig dessert, masse snop, håndarbeid, skravling og en tur ned "memory lane" via Youtube på tv'n. :fnise: Detaljene får vel bli innen leilighetens fire vegger tenker jeg :opplyser: Var i seng nærmere 02:30, trøtt og fornøyd. Blir ikke så store sprell når vi bare er to stykker, men synes da det ble veldig koselig. Fikk ryddet alt i natt, så leiligheten var strøken da jeg stod opp i morges. Deilig!

Litt trøtt i dag, og det sildrer :regn: ute, så regner med at det blir en ganske sløv og rolig dag i heimen. Lese litt, strikke litt, spise litt rester og sløve masse på sofaen. Deilig! Tid for striskjorta og havrelefsa fra og med i morgen :opplyser:

Skrevet

Sløve på sofaen og spise rester høres veldig ut som mine planer for dagen også :ler: Er sånn det skal være 1. nyttårsdag.

Skrevet

Brutalt men sant, jeg og Freia tar en solid pause i vårt forhold fra og med i morgen, og da blir det INGEN sjokolade før avreise til det store utland. Ikke mørk sjokolade, ikke bare en liten bit, ikke noe på lørdagen (får heller lage litt popcorn, grønnsaker med dip etc) og ikke noe tull. 2014 SKAL jeg bli flinkere til å ta vare på skrotten, jeg skal komme i bedre form, og jeg vil kjøpe klær i mindre størrelser. Og da er det bare en ting som gjelder... Søtsuget/sjokoladesuget MÅ bort...

Har alliert meg med ei venninne med felles veiedag og innrapportering, så nå blir det skikkelige innstramminger. Enough is enough!

:opplyser:

Så i dag er siste dagen :sjokolade:

*kvalm*

Skrevet

Godt nytt år, Fuggel'n. :klem:

Restemat og sløving foran tv her også i dag. Helt greit at jeg lagde så mye middag i går at jeg slipper å lage noe i dag. :jepp:

Skrevet

Brutalt men sant, jeg og Freia tar en solid pause i vårt forhold fra og med i morgen, og da blir det INGEN sjokolade før avreise til det store utland. Ikke mørk sjokolade, ikke bare en liten bit, ikke noe på lørdagen (får heller lage litt popcorn, grønnsaker med dip etc) og ikke noe tull. 2014 SKAL jeg bli flinkere til å ta vare på skrotten, jeg skal komme i bedre form, og jeg vil kjøpe klær i mindre størrelser. Og da er det bare en ting som gjelder... Søtsuget/sjokoladesuget MÅ bort...

Har alliert meg med ei venninne med felles veiedag og innrapportering, så nå blir det skikkelige innstramminger. Enough is enough!

:opplyser:

Så i dag er siste dagen :sjokolade:

*kvalm*

Skal ned et par størrelser i klær iløpet av året jeg også. Fant en eller annen kaloriteller-app her forleden. Skjønner ikke hvordan den virker. Men har som mål å prøve å finne det ut... :jepp:

Skrevet

Kjenner meg selv så godt at jeg vet at full stopp ikke er noe alternativ (eller ønske) her, men bevisstgjøring og nedtrapping skader nok ikke...

Skrevet

Og jeg har klart full stopp tidligere, og vet at en periode med full stopp MÅ til for å få ut sjokoladehungeren av skrotten. Rett og slett avvenning. Og i første omgang 2 måneder, så bør gå fint.

Skrevet

Du får begynne å drikke mer te, det funker faktisk overraskende godt mot søtsug :jepp:

Skrevet

Da har jeg gjort opp status i beholdningen av treningstøy, og får bare gi gass inn i 2014. Ny spinningbukse trengs desperat, mens jeg ellers skal klare meg frem mot ferien tenker jeg. Gjør ingenting om jeg finner en ny treningstights også, men ingen stor hast der. Ny sports-bh bør i hus, men klarer meg en stund til.

Godt å vite hva man har! :jepp:

Og jeg som aldri har vurdert å svinge innom zalando engang, har nå innsett at de jo har masse treningstøy der også! Jammen... :sjenert:

Skrevet

Du ser fristelsene tårne seg opp? :fnise:

Skrevet

Måtte bare forlate hele galskapen... :sjenert:

Får ta en runde i lokale sportsbutikker først, og ta ting derfra. Liker å prøve skikkelig, ellers blir det bare kjøpt noe som ikke blir brukt (jepp, har lagt bort to treningsbukser som aldri har blitt brukt - ikke gode i det hele tatt). Men ingenting som haster denne uka.

Akutt trøtt her, øyelokka er tuuunge. Litt tidlig å finne senga kanskje? :klo:

Skrevet

Gårsdagen tok på såpass? Du får ta deg en ettermiddagshvil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...