Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:engel:

Snille og uskyldige meg skjønner vel egentlig ikke hva som er så morsomt... :plystre:

:skratte:

Trivelig koffertkveld dette :fnise:

Skrevet

Regnet med det ville bli folksomt her, ja :fnise:

Skrevet

:kaffekopp:

Ooooo trøtte fredag! Men det er tross alt fredag - så jeg skal ikke klage :jepp:

Våknet litt før vekkerklokka i morges, og ble liggende og lytte til regnet som plasket ned utenfor og noen solide vindkuler. Sakte slo tanken meg: "Det er torsdag... Godt, da er det bare en dag igjen før helg." Lå en stund til før cellene hadde tatt ei runde til, og erkjennelsen kom: "Det er fredag! :strix: " Ooooo lykke! Kom meg opp og har stablet skrotten ved pulten. Gjesper og øynene er smale (forsøkte å lime de opp med litt mascara, men det var visst ikke så skrekkelig effektivt), men jeg er i alle fall tilstede :jepp: Og det ligger en halv sjokoladenisse her og venter på meg :lur: (NEI, vimse og Daria - ingen kofferttanker nå! :opplyser: )

:fnise:

F R E D A G ! ! !

Skrevet

Jeg tenkte ikke koffert før du sa at jeg ikke skulle gjøre det. Enkel psykologi... :fnise:

Skrevet

Jeg tenkte ikke koffert før du sa at jeg ikke skulle gjøre det. Enkel psykologi... :fnise:

Nettopp! :ler:

Skrevet

:skratte:

*ramla i kofferten jeg også*

Skrevet

Takk!

Nå har dere ødelagt ALT som har med sjokoladenisser å gjøre :oppgitt:
Både store... Og små (som man får i smarties-kalenderen for eksempel). Ser nå sexleketøy i alt som er :flau: og hjelper ikke at en kollega setter frem kofferten hver gang jeg egentlig bare har uskyldige tanker :ler:

Trenger helg!

Lite effektiv fredag dette gitt... :sukk:

Småkvalm og skrekkelig mett etter en nydelig julelunsj, og veldig veldig veldig klar for helg :opplyser:

Skrevet

Takk!

Nå har dere ødelagt ALT som har med sjokoladenisser å gjøre :oppgitt:

Både store... Og små (som man får i smarties-kalenderen for eksempel). Ser nå sexleketøy i alt som er :flau: og hjelper ikke at en kollega setter frem kofferten hver gang jeg egentlig bare har uskyldige tanker :ler:

Trenger helg!

Lite effektiv fredag dette gitt... :sukk:

Småkvalm og skrekkelig mett etter en nydelig julelunsj, og veldig veldig veldig klar for helg :opplyser:

My pleasure... :nigo:

Skrevet

Må være slitsomt å se sexleketøy i alt som er... :sukk:

:hoho::skratte:

Skrevet

:ler:

Ferske reker til middag, og nå er sofa og pledd inntatt. Mett!

Skrevet

La oss bare si at det ble litt mye i går ettermiddag :fnise:

En tur på treningssenteret i morges, en tur innom butikken på vei hjem og nå er vaskemaskinen startet. Skal sparke i gang oppvaskmaskinen også, og kanskje gjøre litt småtteri her? Ellers slappe av og kose meg tror jeg, med strikketøy og smådill.

:veslejenta:

Skrevet

:veslejenta:

Rent sengetøy på senga, og ellers en ganske rolig dag og kveld i heimen. En solid storm er på vei og skal herje litt i natt, ellers ikke så mye spennende å fortelle. Satse på ny treningsøkt i morra og ellers ta det som det kommer tenker jeg. Ingen store planer, litt deilig. Lade opp til litt familiedager :jepp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan går det med sjokoladenissene dine? :fnise:

Skrevet

:fnise:

Ingen sjokoladenisser å melde om herfra :opplyser:

Hadde en tanke om trening... Hadde en tanke om rusletur...

Men det er søndag, det regner/hagler og blåser og jeg må psyke meg opp til en liten handletur i formiddag. Skal på barselbesøk i ettermiddag og vil ha med en liten ting :-) I tillegg må det vaskes klær og forberedes litt pakking, drar jo til mine foreldre i morgen etter jobb. Så satser på en ganske rolig, men litt praktisk søndag.

Skrevet (endret)

:natti:

Veldig koselig på barselbesøk i dag! Godt å se at det gikk bra med de alle tre :jepp:

Lese litt på senga kanskje? I juleferiemodus (mest feriemodus, ikke så mye jul, og ikke skal jeg ha ferie heller) og ikke så veldig hast med å finne senga. Men går jo bare ut over meg selv i morra...

Endret av Roadrunner
Skrevet

Mårnings!

Fuggel'n er våken, på jobb og gråter ikke. Litt trøtt, og litt usikker på om jeg egentlig har fått med alt jeg skulle ha med, men satser på at det går seg til. Alle julegaver er med, så det er vel det viktigste? :lur:

Ganske stille i korridorene på jobb i dag, tror ca 2/3 av folket har fri (og enda flere tar visst fri til fredag). Men jeg satser på å få gjort litt av hvert, og trolig ta litt tidlig julefri. Avspasere en time eller to kanskje?

Skrevet

God morgen, Fuggel'n. :kaffekopp:

:nisselue::tree::gullengel::kalle: :is: :gave::nissevink::nissekonekyss::tre::nisseblunk::sjokolade::nisse: :nissekyss:

Skrevet

:daane:

Der kom jula i boka mi gitt! :nisselue:

Fått gjort litt av hvert på jobb i dag (mer effektiv enn fryktet faktisk! :opplyser: ), men kjenner at jeg snart er klar for litt julefridager nå. :tree: Litt hormoner i bakgrunnen gjør at jeg ikke er i mitt aller mest selskapelige, så dette kan jo bli interessant :sukk: Men jul blir det uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...