Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, hva skal man si...

Formen var ikke knall i går kveld, og det ble noen toalettbesøk i løpet av kvelden. Ingen stor bedring til i dag, kvalm og pjusk uten å være skikkelig syk. Men 2,5 time i bil og fullt hus var ikke optimalt med denne formen min (kort avstand til toalettet og mulighet for horisontal sofasleng veide tyngst). Så da blir det sofajulaften på meg... Mine foreldre har kjørt avsted med tungt hjerte, men kommer jo hjem igjen i kveld. Så da får jeg bare kose meg så godt jeg kan, foran tv'n... :trist:

Utrolig kjipt!

Selv om jeg vet at jeg har det best her i dag...

Tror ikke det er omgangssyka, for da hadde det nok vært fullt trøkk her, er bare uvel. Men... :sukk:

Sånn, dagens klaging...

Ellers: Håper dere får en riktig god jul og koser dere masse!

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så kjedelig. God jul (så god man kan få nær wc)

Her var det tidlig oppe i dag og nå har jeg sett A bit of Fry and Laurie på BBC samtidig som jeg har strikket. Lite fristende å dra ut i dette været men blir kos når jeg kommer frem.

Skrevet

Takk Skravla! Riktig god jul til deg og dine også :klem:

Ei venninne som bor i nabolaget ville ta turen innom i formiddag før hun skal i familieselskap. Ellers blir det en rolig dag foran tv'n med Disney, Askepott etc. Betryggende med kort avstand og fritt leide til toalettet...

Skrevet

Uff, så dårlig timing :klemmer: Høres ut som et godt valg å holde seg hjemme på sofaen, jeg er hvertfall ikke særlig sosial når formen er dårlig.

Skrevet

Det rare er at jeg egentlig ikke er syk, bare pjusk/uvel. Men har nok mer enn nok med meg selv, og forsøker egentlig å ikke tenke for mye på at det er julaften. En rolig dag på sofaen rett og slett, ruskevær ute og tv-tid inne. Så satser jeg på gaveåpning i kveld når mams og paps kommer hjem tenker jeg, stusselig med sånt alene.

Men først skal jeg teste litt mat, eggkoking på gang :opplyser:

Skrevet

Huff! God bedringsklem sendes over i lag med juleklemmen. ☆

Skrevet

Uff! God bedring til besteste beste Fuggel'n i verden. :hug:

Skrevet

Tusen takk, Jerle og Sauen! :klemmer:

Vurderer å prøve litt mat igjen, gikk bra sist og begynner å bli sulten...

God jul!

Skrevet

:veslejenta:

Vel hjemme i sofaen, psyker meg opp til litt jobb igjen i morra. Jula har vært veldig koselig, og fuggel'n er superfornøyd med gavefangsten. Ikke like fornøyd med formen lille julaften og julaften, men sånt skjer. Mams var pjusk i går og paps er pjusk i dag. Festlig...

Skrevet

Formen er ganske bra igjen :jepp: Satser på litt trening og sosialt i løpet av helga og kanskje bytte en liten julegave. Vi får se. Men trøtt her gitt :natti:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

På jobb igjen, men heldigvis er det fredag! Deilig! Ikke veldig klar for jobb da klokka ringte i morges, men er nå enda godt at det blir en fredag når man først må jobbe litt. Har fått gjort litt av hvert så langt, og satser i grunn på en ganske effektiv dag. Fremdeles noe rusk i magen, er småkvalm innimellom og synes ikke det er så veldig moro altså. Men fungerer og klarer meg fint så skal ikke klage :opplyser:

Meldt regn og gruff i ettermiddag, og jeg vurderer om jeg skal ta en kjøretur for å bytte julegave (som evt må byttes i butikk i traktene hos mine foreldre, siden butikken ikke finnes her i byen...), eller om det blir garnkjøp og trening i stedet. Sjekke åpningstidene for treningssenteret kanskje? :klo:

Skrevet

God formiddag. :kaffekopp:

Ble det bytting av gave eller kjøp av garn på fredag?

Skrevet

:kaffekopp:

Tjobing!
Lite internett i helga gitt (annet enn litt FB-sjekk på mobilen), men er plutselig tilbake :opplyser:

Kom meg avsted etter jobb på fredag, og fikk levert inn gaven og har foreløpig fått tilgodelapp i den butikken (varer et år, så da har jeg litt tid på meg). Garn glemte jeg helt på fredagen, men fikk ordnet på lørdagen i stedet :jepp: Tenkte meg ikke om, så kjøpte et garn i den lokale garnbutikken, og burde kanskje heller bestilt på nett? Tror jeg hadde kommet enda litt nærmere det garnet jeg EGENTLIG ønsket da, men satser på at dette også blir bra. Har i alle fall begynt :jepp:

Fredag ble det ellers rolig kveld i heimen med ferske reker og sofasløving. Lørdag ble det sløv start på dagen før jeg tok meg sammen og dro på treningssenteret. Gjorde godt med litt støle muskler og sliten skrott igjen! :trene: En lang dusj, litt hjemmespa og så gikk turen innom garnbutikken. På kvelden ble jeg invitert til et vennepar i nabofylket (ca 40 min kjøretur unna), så hadde en superkoselig kveld der med god mat, masse snop og masse skravlings. Koste meg stort, og stupte utslitt i seng rett over kl 01:30... :natti: I går ble det en liten rusletur i Dyreparken, før husarbeid og utkastelse av julen for denne gang. Fikk et akutt behov for å få det julefritt (kanskje ikke så rart når man har hatt jul siden 1. desember? ), og nå er nisser og røde duker pakket bort.

I dag satser jeg på en tur på treningssenteret etter jobb (så sant man ikke regner bort i mellomtiden? :klo: ), og så må det handles inn mat til i morgen. Litt husarbeid og hjemmepusling i kveld, og en rolig start på dagen i morgen. Bør bli bra! :jepp:

Magen er fremdeles ikke helt stabil, aner ikke hva den driver med, men det går litt hit og dit synes jeg. Jaja, så lenge man har kontroll og matlyst, så skal jeg vel ikke klage så veldig.

OG, bare litt over 60 dager til avreise! :bolledeig:

Skrevet

OG, bare litt over 60 dager til avreise! :bolledeig:

:ler:

Skrevet

:lur:

Mener det var drøye 90 dager til avreise da jeg bestilte, så det går vitterlig fremover. Bare 2 mnd igjen jo! :hoppe:

Reiseklar? Jeg?

Passet danser av fryd...

:fnise:

Skrevet

Passer danser, visa-kortet er litt mer avventende? :fnise: Blir sikkert en knalltur :jepp:

Skrevet

Visa-kortet er ikke så vettaskremt det heller faktisk, det har vel erfart at den verste biten er unnagjort når reisen er betalt. Har jo ikke vært noen storshopper på noen reise tidligere, så det ser vel ingen grunn til å frykte noe nå heller... :lur:

Skrevet

Nei, du har ikke akkurat svart belte der, frk kjøpte-ingenting-i-London :daane::ler:

Skrevet

Ingenting, absolutt ingenting.... Ingenting er verre enn.. osv.

:fnise:

Da er årets siste arbeidsdag avsluttet. Jeg har kommet meg hjem i isregnet og har spist middag. Slett ikke verst.

Nå har jeg dumpet ned i sofaen og her har jeg tenkt å bli. Med unntak av nødvendige ærender for å fylle på mer te og godis (og frigi all te som vil til havet).

Håper du får en fin kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...