Roadrunner Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #11301 Skrevet 7. januar 2014 Sånn blir det fort gitt. Men bortsett fra lammelåret (som bidro til sin siste middag søndag) så var det ikke så mye igjen i kjøleskapet her gitt. Kjøpte ikke inn stort ekstra i forbindelse med jul, og snoperestene ble kastet. Middagsmessig er planen å jobbe seg nedover i fryseren, men må supplere litt og trenger så absolutt pålegg. Og frukt!
Daria Skrevet 7. januar 2014 #11302 Skrevet 7. januar 2014 Jeg hadde flere runder med lunsjgjester, så det ble handlet inn ganske mye pålegg. Har forsatt tre nesten fulle glass sild, en halv juleskinke, sylte, waldorfsalat, røkelaks, fem typer ost ++ igjen - det burde holde noen dager til...
Roadrunner Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #11303 Skrevet 7. januar 2014 Blir bare rester av gjester Fuggel'n er tirsdagspo(t)et Halvtimen igjen - epost sendt til spa-hotell med forespørsel om booking av behandling (og flytting av middagstidspunkt), og fuggel'n er i grunn veldig klar for å komme seg på butikken og på spinning. Kanskje Sauen har rett, kanskje det er ei sukkertåke som er i ferd med å lette fra toppen her, og som gjør at jeg faktisk ikke er trøtt i det hele tatt på en tirsdag. Meeeget uvant
Roadrunner Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #11304 Skrevet 8. januar 2014 Mårnings! Sovet dårlig i natt, men fremdeles overraskende våken tror jeg. Trøttere enn i går, men kjenner ikke på vrakfølelsen i dag heller. Ennå... Hva skjer'a? Bra spinningøkt i går, selv om jeg slet noe med å komme høyt nok i puls. Var beintungt, og jeg har igjen noe surkling i brystet som gjør at det knyter seg og surkler skikkelig når jeg anstrenger meg. Skulle ønske det kunne forsvinne nå! Men sånn derre menssmerter? Hva er vitsen med det? Krysser fingrene for at det blir bedre i løpet av dagen, og at det blir en bra yoga-økt i ettermiddag
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2014 #11305 Skrevet 8. januar 2014 God formiddag. Som jeg sa i går, jeg tror redusert sukkerinntak gjør noe med trøttheten til Fuggel'n. Ellers er både surkling i brystet og menssmerter noe herk. Håper det blir fort bedre, og at Fuggel'n får en fin dag.
Roadrunner Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #11306 Skrevet 8. januar 2014 Laaang og intens onsdag - har gått i ett her. Fuggel'n har vond mage og er sliten, og veldig glad det bare er få minutter igjen. Hjem og spise litt, slappe av litt og lade opp til en rolig treningsøkt. Ute er tilbake, det skal vel komme litt til før minusgradene kommer til helga. Er ikke klar for sånn kald vinter jeg altså... Og tenkeboksen har ikke tatt meg noe videre heller Så da surrer jeg bare rundt her da, og venter på vår? Og forsøker å fortrenge at vi skal på happening med jobb til fjellet ei natt, med snø, minusgrader og "uteaktivitet" Oiiii så lyst fuggel'n har Det blir sikkert gøy, det blir sikkert gøy, det blir sikkert gøy <--- forsøker å finne noe positivt å si om saken...
Daria Skrevet 8. januar 2014 #11307 Skrevet 8. januar 2014 Jeg kjenner at når ordene jobb, happening og uteaktivitet kommer i samme setning, må jeg lete med lys og lykte etter min positivtet Kanskje ikke så oppmuntrende, men det er vel i det minste trøst i å vite at noen forstår deg?
Roadrunner Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #11308 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Takk, Daria, litt forståelse hjelper (selv om det er mikroskopisk bedring...). Yoga-økt unnagjort, har bøyd og tøyd og følt seg som en strandet hval. Men det kan vel bare bli bedre da? Kanskje sikte mot mer sjøløve eller sel på land, de klarer seg vel hakket bedre? Endret 8. januar 2014 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #11309 Skrevet 9. januar 2014 God morgen! Vi skriver torsdag og det nærmer seg helg! Grått og vått ute i dag også, men ryktet forteller at det skal komme minusgrader og risiko for snø i løpet av helga. Det har man da ikke bestilt? Vurderer en tur innom reiseoperatør i ettermiddag for å høre litt hvilke muligheter det er på reisefronten i vinter. Samtidig kjenner jeg at jeg egentlig er i ferd med å avfinne meg med at det ikke blir tur i vinter, og at jeg kanskje bare skal spare feriedager og penger til senere. Litt avventende rett og slett. Vi får se!
Daria Skrevet 9. januar 2014 #11310 Skrevet 9. januar 2014 Noen av oss synes det er helt greit med snø og kulde i januar - jeg liker at årstidene oppfører seg som de skal... Penger og feriedager er jo alltid kjekt å ha i bakhånd... Med mindre du kommer over en annen langtur som frister like mye, så ville jeg nok ventet til senere, evnt gått for en kortere fordi-jeg-var-så-innstilt-på-ferie-tur nå.
Roadrunner Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #11311 Skrevet 9. januar 2014 Jepp, er der tankene mine er litt også. Men får høre litt hva de har å by på hos reiseoperatøren i ettermiddag, og ta litt grublings etter det. Mye som frister... Men frister det nok? Og frister det alene? Og... Tja, vi får se. Litt vinter gjør egentlig ingenting, er enig med deg i at årstidene bør oppføre seg nogenlunde normalt. Og langt over 200 mm regn i regionen de første 6 dagene av året er ikke normalt... Men det er så behagelig å kunne ferdes rundt uten å være redd for å ramle på glattisen og slå seg helseløs (at man i stedet står i fare for å drukne er en helt annen sak... ).
Sauen Shaun Skrevet 9. januar 2014 #11312 Skrevet 9. januar 2014 Til og med jeg synes det er greit om det kommer LITT snø nå. Det er veldig behagelig å gå i joggesko i januar. Men det er ikke normalt. Og jeg synes det normale er det beste. Dessuten blir det mye lysere når det kommer litt snø. Og det jeg savner mest på denne årstiden er lyset. Fine vinterdager med snø, noen få minusgrader og sol er jo utrolig vakkert. Men blankis og broddeføre vil jeg IKKE ha.
Roadrunner Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #11313 Skrevet 10. januar 2014 Mårnings! Fredag! Og gode nyheter på vekta i morges, -1,9 kg Da må jeg da gjøre noe rikitg? Og krysser fingrene for at det fortsetter med nedgang også uka som kommer, selv om jeg overhodet ikke forventer sånn nedgang. Dette var nok kickstart, og så får vi ta ei uke av gangen. Styrketrening i ettermiddag før besøke vennepar. I morgen vurderer jeg sterkt min første 3-timers spinningøkt på leeeeenge, må bare se til at magen oppfører seg først. Galskapen lenge leve... Nevnte jeg at det er fredag?
Roadrunner Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #11315 Skrevet 10. januar 2014 Hvilken dag er det, sa du? Glemte jeg å si det? Jeg som trodde.... Jau, uansett: Det er F R E D A G ! ! !
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2014 #11317 Skrevet 10. januar 2014 Så flott vektnedgang. Og du? Jeg vet ikke om du har fått det med deg, men det er ihvertfall FREDAG i dag.
Roadrunner Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #11318 Skrevet 10. januar 2014 Så flott vektnedgang. Og du? Jeg vet ikke om du har fått det med deg, men det er ihvertfall FREDAG i dag. Er det sant? Fredag? I dag? Fremdeles? Veldig glad for fint resultat etter ei uke, og er godt motivert til å fortsette videre i bra spor! Er nok drøyt å håpe på slike resultater fremover, men jeg skal holde fokus og være glad for alt som går rette veien.
Roadrunner Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #11320 Skrevet 11. januar 2014 Tusen takk, vimse! Sitter her og psyker meg opp til 3 timer spinning og føler meg i grunn ganske flink Kroppen er mør etter en tung styrketime i går (sirkeltrening ), men har sterk tro på en solid spinningøkt i dag. Det ER jo sykt... Store planer om en rolig sofakveld med ferske reker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå