Roadrunner Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #11241 Skrevet 1. januar 2014 Ble litt sent i går, og burde nok sovet en time eller to lengre i natt. Så da er det fort gjort at det siger på litt. I tillegg har man jo ikke akkurat vært overaktiv i dag... Blir nok bare sløvings, og ingen soving. Skal jo helst sove til natta og fungere litt på jobb i morgen.
Sauen Shaun Skrevet 1. januar 2014 #11242 Skrevet 1. januar 2014 Da har jeg gjort opp status i beholdningen av treningstøy, og får bare gi gass inn i 2014. Ny spinningbukse trengs desperat, mens jeg ellers skal klare meg frem mot ferien tenker jeg. Gjør ingenting om jeg finner en ny treningstights også, men ingen stor hast der. Ny sports-bh bør i hus, men klarer meg en stund til. Godt å vite hva man har! Og jeg som aldri har vurdert å svinge innom zalando engang, har nå innsett at de jo har masse treningstøy der også! Jammen... Treningstøy ja... Det må man ha til man skal begynne å trene hos fysio i slutten av måneden. Beholdningen av treningstøy her er en jogge-capri...
Roadrunner Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #11243 Skrevet 1. januar 2014 Kan være en fordel med litt bra treningstøy da ja! Vet du hva slags type trening du skal i gang med? Øvelser for styrke og smidighet tilpasset skrotten kanskje? Ansiktsmaske er på plass, klar for dusjen. Greit å slippe det i morgen tidlig... Får besøk av ei venninne i morra ettermiddag, skal besøke ei venninne på fredag og skal en tur til hjemtraktene på lørdag. Ingen veldig rolig start på året, men fra og med neste uke skal det dyttes inn litt treningsøkter. Trengs!
Sauen Shaun Skrevet 1. januar 2014 #11244 Skrevet 1. januar 2014 Det er styrke og smidighet som skal trenes opp ja. Med spesielt fokus på ryggen. Og i grunnen gleder jeg meg til å komme igang. Jeg har veldig lyst til å få en bedre hverdag...
Roadrunner Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #11245 Skrevet 1. januar 2014 Sjokolade og potetgull ligger i søpla og jenta er nå helt klar for 2014
Skravla Skrevet 1. januar 2014 #11247 Skrevet 1. januar 2014 Jer har kvittet meg med baileyssjokoladen I søpla?
Roadrunner Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #11249 Skrevet 2. januar 2014 Godt Daria, det er for galt om man skulle kastet mat!
Roadrunner Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #11250 Skrevet 2. januar 2014 Mårnings! Det bøtter ned vann utenfor, mens arbeidsdagen er i full gang inne. Startet dagen med to knekkebrød med makrell i tomat, og er skikkelig klar for innstramminger. Lenge siden man har vært så klar gitt! Blir nok litt dårlig med trening denne uka, siden det skjer litt av hvert sosialt, men fra og med neste uke skal jeg komme meg jevnlig på treningssenteret også. I'm ready! 2 måneder til tur - må da få til NOE på den tida?
Skravla Skrevet 2. januar 2014 #11251 Skrevet 2. januar 2014 Her startet dagen med yoghurt og knekkebrød. Helt greit så tidlig på morgenen. Spørs hvordan det går til lunsj - det står masse sjokolade på bordet her.
Roadrunner Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #11252 Skrevet 2. januar 2014 Her er det ingen sjokolade i sikte så langt, men jeg vet det står en konfekteske hjemme som jeg glemte å ta med på jobb i dag. Da får den bli med på jobb i morgen i stedet, jeg skal uansett ikke ha noe *maner frem viljestyrke og motstandskraft*
Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2014 #11253 Skrevet 2. januar 2014 Startet dagen med knekkebrød her også. Egentlig godt å være tilbake til vanlig mat igjen. Magen er ganske fornøyd med det også. Og jeg tok en liten svipp innom vekta i dag. Jeg tenkte å vente en uke, for å slippe å se hvor mye jeg har lagt på meg i jula. Men det var ikke så ille som fryktet. Faktisk bare 900 gram. Og det regner jeg med forsvinner fort igjen nå når sjokoladen ligger i søpla (bortsett fra noen uåpnede plater, som jeg tenker at niese skal få når hun kommer med ny tv til meg). Og ja, du kan få til MYE iløpet av to måneder.
Roadrunner Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #11254 Skrevet 2. januar 2014 Jeg skal en svipp på vekta i morgen tidlig, kan jo bli interessant... Men jeg tar det som det kommer, og fokuserer på at det nå bare skal gå en vei - nedover med vekta og oppover med formen! Men grattis med meget moderat oppgang Sauen! 900 gram er jo ingenting! Har troen på at du vil se fine resultater fremover Lunsj unnagjort, og det er nå den største utfordringen kommer. Søtsuget bygger seg gradvis opp fra lunsj og til sengetid, så nå er det om å gjøre å være forberedt. Men jeg SKAL stå i mot denne gangen Bestemt!
Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2014 #11255 Skrevet 2. januar 2014 Du klarer å stå imot søtsuget, Fuggel'n. Husk bikinien venter...
Roadrunner Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #11256 Skrevet 2. januar 2014 Takk Sauen! Sånne oppmuntringer og påminnelser hjelper virkelig Bikinien venter, både i februar og mars
vimse Skrevet 2. januar 2014 #11257 Skrevet 2. januar 2014 Du er flink!! Hadde jeg vært så flink med snop og brus hadde jeg rast ned i vekt, meeeen... Det gidder jeg ikke...
Jerle Skrevet 2. januar 2014 #11258 Skrevet 2. januar 2014 Er det ikke Krom tabletter som hjelper på søtsug? Kanskje verdt å prøve ut, jeg har hørt det hjelper, men har ikke prøvd selv. Godt nytt år forresten!
Roadrunner Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #11259 Skrevet 3. januar 2014 Du er flink!! Hadde jeg vært så flink med snop og brus hadde jeg rast ned i vekt, meeeen... Det gidder jeg ikke... Nei, det var nettopp det da... Tviler på at jeg raser ned i vekt, men satser på at det går litt bedre enn med et heftig forhold til Freia. Og om jeg er flink gjenstår å se, har så vidt startet på dag 2... Men jeg har funnet frem litt viljestyrke igjen, og det er jo bra! Er det ikke Krom tabletter som hjelper på søtsug? Kanskje verdt å prøve ut, jeg har hørt det hjelper, men har ikke prøvd selv. Godt nytt år forresten! Godt nytt år, Jerle! Det sies at Krom-tabletter skal hjelpe på søtsug ja. Jeg har forsøkt en gang for noen år siden og følte ikke at det hjalp så mye hos meg, så foreløpig får jeg nok prøve den harde veien, uten "hjelpemidler". Viljestyrke og fokus på bikini bør være et bra grunnlag Men blir tøft! Konfekteske er evakuert fra hjemmet, og leiligheten er nå rensket for Litt frukt er kjøpt inn til dessert/kos, og mer må handles inn etter helga (skal bort i kveld og i morgen, så ingen grunn til storhandel før det...). Skulle vært en tur på trening i ettermiddag, men tror det blir prioritert å ordne et par andre ting før jeg skal være sosial, og så heller starte med treninga skikkelig søndag/mandag. Blir bare stress i dag, dytte inn ei lita treningsøkt innimellom diverse. Men jeg er på gang!
Sauen Shaun Skrevet 3. januar 2014 #11260 Skrevet 3. januar 2014 God morgen. En liten motivasjonslink til Fuggel med søtsug.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå