Skravla Skrevet 18. desember 2013 #11161 Skrevet 18. desember 2013 I dag slumret jeg en halvtime... det var deilig det. Litt slækk førjulstid må da være lov.
Daria Skrevet 18. desember 2013 #11162 Skrevet 18. desember 2013 *vil også sove* Jeg har våknet hver dag denne uken og trodd at det er fredag - bare litt klar for ferie...
Skravla Skrevet 18. desember 2013 #11163 Skrevet 18. desember 2013 Jeg skal jo ikke ha noe juleferie utover fri juleaften og nyttårsaften, så det er deilig å vite at jeg har en ekstra fridag på fredag. Da kan jeg sove litt lenger, få handlet det siste til jul (særlig mat) og slappe av. Må ordne litt til snuppa mi kommer på kvelden også.
Roadrunner Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #11164 Skrevet 18. desember 2013 Ingen juleferie her heller, men fri begge aftnene. Uansett skrekkelig klar for helg, sove lenge, pusle og slappe av. Fullstendig vrak i dag... MÅ og SKAL få gjort rent hjemme i dag, har satt av ettermiddagen og står over trening etc. MÅ gjøres rett og slett. Og sove....
Roadrunner Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #11165 Skrevet 18. desember 2013 Nå har vi vaske golvet og vi har børi ved,og vi har sett opp fuggelband og vi har pynte tre’. Nå sett vi øss og hvile og puste på ei stund,imens je rugge vogga, så bror din får en blund. Hva med en mer aktuell versjon for oss barnløse, aleneboende, i blokkleilighet, uten vedfyring og med forbud mot fuglemating? Synes den er skrekkelig umoderne og uaktuell altså... og håndballkamp nå, og det knaser ikke lengre når jeg går over gulvet her. Deilig! Pledd, og sofa resten av kvelden!
Daria Skrevet 18. desember 2013 #11166 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Jeg diktet denne varianten for noen år siden, da jeg bodde i eksil... Nå har jeg vasket skapet og jeg har pakket klær og jeg har vært på julebord og brust med sorte fjær Nå sitter jeg og jobber og surfer litt i skjul og teller ivrig dagene for nå er det snart jul! Endret 18. desember 2013 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 19. desember 2013 #11167 Skrevet 19. desember 2013 God morgen. Her er det ikke vasket noe gulv enda ihvertfall. Og det blir ikke gjort i dag heller. Kanskje i morgen...
Roadrunner Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #11168 Skrevet 19. desember 2013 Ikke dårlig, Daria! Men vasket skapet? Pakket klær? Næh, må nok spikke litt på egen variant på et eller annet tidspunkt. I mellomtiden får jeg være fornøyd med at gulv er støvsuget og deler er moppet. Klær ble vasket, blomster vannet og oppvasken fant veien til oppvaskmaskinen. Til slutt landet fuggel'n i sofaen. Ny dag, nye muligheter. Snart ei uke siden ventilasjonen på jobb tok kvelden, håper de snart får fikset det... Dundrende hodepine da jeg gikk fra jobb i går, men hjalp heldigvis med litt smertestillende og litt sofatid. I dag er planen en tur til byen (om jeg får bilen tilbake...), og ellers bare slappe av og kose meg. Cruise inn mot helg!
Daria Skrevet 19. desember 2013 #11169 Skrevet 19. desember 2013 Det var den høsten jeg bodde på hybel i Nord-Norge - jeg måtte vaske og tømme hybelen til jul Jeg reiste opp i september med tre kolli bagasje og hjem i desember med fem - i tillegg til de tre Norgespakkene (største størrelse) jeg sende nedover med posten...
Roadrunner Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #11170 Skrevet 19. desember 2013 Ikke bare bare med bagasje som formerer seg... Trøbbel på hovedsystemet her i dag - litt småkaotisk start på dagen...
Roadrunner Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #11171 Skrevet 19. desember 2013 Telefon fra bilverkstedet med lovnader om en solid regning, feil som fikses og lånebil fra i dag til i morgen. Noen som sa God Jul?
Daria Skrevet 19. desember 2013 #11172 Skrevet 19. desember 2013 Nå igjen? Trodde bilen akkurat hadde hatt førjulsferie hos verkstedet? Du får vel julekort derfra i år...
Roadrunner Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #11173 Skrevet 19. desember 2013 Jepp, rakk å ha den hjemme 3 uker før ny feilmelding dukket opp tirsdag morgen. Fikk time i dag, og fikk telefon for en liten time siden... Feilen var funnet, kunne fikses innen i morgen, vil koste meg ca 8.500 kroner og dett var dett. Kjipt altså! Får vel snart både julekort, julegave og invitasjon til julebordet.
Daria Skrevet 19. desember 2013 #11174 Skrevet 19. desember 2013 Ouch. En konfekteske burde være det minste man kunne forvente. Slipper du i det minste varebil denne gangen?
Roadrunner Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #11175 Skrevet 19. desember 2013 Aner ikke hva slags bil som venter meg i ettermiddag - så lever i spenning. Kanskje en superny og fullt utstyrt kul bil som jeg kan kjøre lang tur med i kveld bare for å svi av drivstoff?
Roadrunner Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #11177 Skrevet 19. desember 2013 Næh, blir vel rett hjem etter en liten bytur tenker jeg... Gidder ikke noe annet... VELDIG glad det er fredag i morgen - den er SÅ kjærkommen! Hmm... Hadde en hel sjokoladenisse på pulten min, nå er den uten hode og overkropp...
Skravla Skrevet 19. desember 2013 #11179 Skrevet 19. desember 2013 Næh, blir vel rett hjem etter en liten bytur tenker jeg... Gidder ikke noe annet... VELDIG glad det er fredag i morgen - den er SÅ kjærkommen! Hmm... Hadde en hel sjokoladenisse på pulten min, nå er den uten hode og overkropp... Har du sett det bildet som har rast på fb i dag? http://djnns.wordpress.com/2013/12/18/jula-e-odelagt/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå