Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frisk bil og feberfri Fuggel. Bare stas det. :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp :hoppe:

Kollegaene ler litt av meg her da, for er skrekkelig mye lyder på meg i dag :sjenert:

Snufs, nys, host og mer snufs. Men nyter feberfri og løper skytteltrafikk til badet for litt snyting. Ordner seg nok for snille jenter :jepp:

Skrevet

Ja, og du er veldig snill. :jepp:

Skrevet

Med både bil hjemme og feber borte er vel Jørn Hoel-stemme til å leve med :fnise:

Skrevet

:romeo: Har en drøm om å komme hjem dit ei fremtid ennå bor :romeo:

Ingen grunn til å klage på stemmen :lur:

Litt spent på hva de vil si i Kilden i kveld da, med ei som nyser, snufser og hoster/surrer

Skrevet

Du får fylle veska med pastiller og kleenex. Jeg tømte en gang en hel eske IFA ut i fanget før forestillingen startet - da kunne jeg spise pastiller nesten sammenhengene uten å lage en lyd :fnise:

Skrevet

:bond:
Sendt epost til sjefen med spørsmål om å ta et par uker fri i mars... :sjenert:

Kanskje jeg plutselig har bestilt tur? :klo:

Ikke helt i stand til å vente og spare til en 4 ukers langtur med dyr involvert, så vurderer en 10-11 dagers tur med litt egenpleie og trening involvert i stedet :sjenert:

Får se hva sjefen sier (mistenker et greit JA), og så får jeg ta en liten vurdering og eventuelt kutte ut tenkingen og bare booke... Skommelt da!

Skrevet

Noen impulsshopper heftigere enn andre :rulle:

*forventer detaljer*

Skrevet

Detaljer kommer nok et eller annet sted etterhvert - om det blir noe av... :lur:

Skrevet

:forkjola:

:kaffekopp:

Det er endelig FREDAG! Jippi!! (orker ikke hoppe, men kan jo :bolledeig: litt )

Ingen oppussing, ingen flytting, bare julepynting, litt vasking (håper jeg), og ellers ser det ut til å bli mange sofatimer. Kjært barn har mange navn: tett i pappen, snydens forkjøla, sylta ++

Men er på jobb, og klager ikke så veldig (foreløpig).

Må få unna litt her i dag også, men tar dagen litt som den kommer.

Har lyst til å gå tur i helga, ordne julegaver, og trene, men det meste som innebærer fysisk aktivitet utgår nok ganske galant. Kommer sterkere tilbake :jepp:

Mer :kaffekopp:

Skrevet

Som en venninne pleide å si: Kjært barn har mange navn, ikke fullt så kjært barn har mange dekknavn... :fnise:

God bedring, du får ta det med ro i helga med god samvittighet. Hvordan gikk det i går forresten, klarte du å holde hostingen i sjakk?

Skrevet

God morgen og god bedring. :klem:

Skrevet

Gikk fint i går, ble endel snufsing, og noen få host, men tror jeg klarte meg greit. Var ikke den eneste med basiller i salen :sjenert:

Flott konsert, med masse høydepunkter og god stemning. Er ikke så flink til å huske komponister og symfonier, så trodde ikke jeg kjente så mange da jeg så på programmet. Men da de kom igang med de ulike stykkene - så kjente jeg jo alle.. :nigo:

Skrevet

Jeg har det også sånn med klassisk musikk - og med operaer. Stort sett hver gang jeg ser en ny opera og tror jeg ikke kjenner noen sanger derfra, dukker det plutselig opp noe jeg umiddelbart gjenkjenner, men ikke ante at hørte til der...

Skrevet

Fikk svar på eposten min til sjefen, angående en liten ferie uti mars:

:-)

(eneste som stod i eposten :ler: )

Skrevet

Nope :opplyser:

Fuggel'n må fuggel-gruble litt før sånt skjer :sjenert:

Skrevet

Kan du ikke gruble litt på PM da - jeg er så nysgjerrig... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...