Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger er det dessverre vanskelig å la være å bruke litt virtuell vold (nå må det presiseres at det kun er virtuell vold som utøves, og ikke i stor grad...).

:kaffekopp:

Mandag, ny uke og trøtt fuggel.

Kort oppsummert.

Smått støl etter bæring og sjauing i helga, men får bare se på det som en real treningsøkt. :trene:

I dag satser jeg på spinning (utholdenhet) og i morgen blir det nok også spinning (intervall). Trengs!

Men først. :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig med verste flyttesjauen nå?

Noen ganger er det dessverre vanskelig å la være å bruke litt virtuell vold (nå må det presiseres at det kun er virtuell vold som utøves, og ikke i stor grad...).

Unnskyldninger, unnskyldninger *hmf*

Skrevet

Stor flyttesjau som gjenstår, men satser på at de får tatt det meste i løpet av et par tre dager. Jeg farter "hjemover" igjen til helga (tannlegetime ++), og da blir det nok overnatting på nytt sted tenker jeg. Aner meg at det fremdeles vil være smått kaotisk, men da tar vi siste rest fra gamlehuset, og så kommer vaskefolkene neste mandag tror jeg. Men satser på at helga som kommer er siste sjauehelga for denne fuggel'n på ei stund! Da blir det et par smått rolige helger etterpå (her i by'n), en tur til hovedstaden og plutselig er det jul :nigo:

Skrevet

Julen kommer vel som nissen på kjerringa i år også, eller hvordan det nå var...

Skrevet

:fnise:

Da har fuggel'n svidd av noen kroner på Billettservice igjen, og kan trøste meg med at billetthylla ikke tømmes helt til jul (litt viktig at den ikke går tom synes jeg...). Ingen kulturelle planer denne uka (tannlegen kan vel ikke kalles kultur?), men litt trening, kanskje en visning? og kanskje litt sosialt? :klo:

Skrevet

Hva har billettservice ledet deg ut i fristelse med denne gangen? Tør ikke si noe om mine sosiale og kulturelle planer for uka, da kommer vel balltreet fram igjen... :fnise:

Skrevet

Næh, tenkte jeg skulle sjekke ut hva Aerosmith kan finne på i Sørlandsskjærgården. :nigo:

Kjenner egentlig ikke så mye til musikken deres, så blir litt "ukjent", men moro når de først kommer hitover da. Blir ikke så store prosjektet da, trenger ikke tenke på hotell, fridager etc. Og det var vel ikke før etter at billetter var i hus at jeg oppdaget at det hele er på en onsdag :fnise: Så like greit at man ikke skal farte så langt...

Skrevet

Nei, hvorfor sjekke sånt på forhånd... :fnise:

Skrevet

:sukk:

Trening sa du?

Kjapt og effektivt hjem fra jobb?

God samvittighet etter spinning?

Eller, hva med å avlyse spinningtimen, knaske hodepinetabletter og få veihjelp til å frakte bilen til verksted (og komme seg hjem fra jobb?). *oppgitt*

:veslejenta:

Skrevet

Kjipt med bilen. Håper det er en billig filleting sånn at den blir fort klar til bruk igjen.

Skrevet

Jepp, krysser absolutt fingrene for billg filleting. Får ringe verkstedet og høre senere i dag... *spent*

Skrevet

:kaffekopp:

Fikk sitte på med snill kollega til jobb i dag, og har kommet igang med tirsdagen. Avventer eventuelle treningsplaner til jeg ser hvordan det ordner seg i dag, mye mulig det blir en hjemme-ettermiddag med litt huslige sysler. Time will show! Eneste dagen jeg MÅ ha bil er fredag, så avslappet stemning foreløpig.

Ellers?

Som "vanlig" trøtt og sliten, men fattet :jepp:

Skrevet

Skikkelig blåmandag i går, med andre ord... God bedring til bilen.

Trøtt vet jeg ingenting om, sånt driver jeg ikke med...

Skrevet

Huffameg for en mandag du hadde... Håper bilen blir frisk igjen snart, og at lommeboka di slipper relativt billig unna... :klemmer:

Skrevet

Ingen store nyheter på denne fronten. Hadde en fin rusletur hjem fra jobb, og gjentar i morgen om det ikke er noen endringer. De hadde så vidt fått feilsøkt litti dag, skulle fortsette i morra. Så lever i "spenning" :sukk: Mem får gjort litt i heimen da, småpusler litt hit og dit.

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper det kommer gode nyheter om bilen i dag. :klem:

Skrevet

Gode bilnyheter hadde jeg satt stor pris på!

Generelt ei kjip uke dette her. Ingen trening (bortsett fra turen hjem fra jobb i går), magen krøller på sitt "ikke-så-månedlige-men-dog-så-kjipe" vis, og jeg er spent på diagnose og sluttregning fra bilverkstedet. Fryktelig trøtt, lite overskudd og så burde summen bli ei heller småkjip uke rett og slett.

Men vi er halvveis og kan begynne å cruise inn mot helg igjen. Ny arbeidshelg, med litt sosialt og en tannlegetime fredag ettermiddag. Satser på at dette er siste arbeidshelga på leeeenge, nå skal jeg ha et par smårolige helger før det er fullt kjør i desember igjen. Må kanskje få handlet litt flere julegaver også? :klo:

Skrevet

Julegaver ja, det burde man vel snart...

Får satse på at det blir null hull og gode bilnyheter, så uka ender litt på opptur.

Skrevet

Litt gråvær her i dag, men ikke nedbør så vidt jeg kan se. Tyder vel på at det kanskje blir ruslings hjem fra jobb i dag også? Har ikke fått noe nærmere beskjed ang bilen, kun at de jobbet med den... Krysser og krysser!

Veeeeeldig lyst på :sjokolade: i dag kjenner jeg... :sjenert:

Skrevet

Ser ut til at bilen er "hjemme" igjen før helga :hoppe:

Deler måtte bestilles, men han håpte han hadde de i morra, slik at jeg kanskje kan hente bilen i morgen etter jobb. Veeeeldig klar for det! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...