Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:troest: Håper dagen blir bedre enn fryktet. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagen blir nok grei, har stablet meg på jobb og har planer om spinning i ettermiddag. Har også planer om en runde med støvsugeren, kanskje litt epilering og litt generell rydding. Og til slutt lande i sofaen med Luksusfellen og Lilyhammer kanskje? :klo: Selv om jeg burde lagt meg tidlig...

:kaffekopp:

Skrevet

Da er jeg tilbake i det trådløse samfunn også :opplyser:

Utrolig hva man får gjort bare man slipper å gjøre rent... :sjenert:

Det gjelder bare å finne den riktige motivasjonen :ler:

Skrevet

:fnise:

I dag MÅ jeg gjøre litt rent, men det må da nesten bli mellom spinning og luksusfellen :sjenert:

Og leggene burde vært epilert også...
Nevnte jeg at jeg trenger ferie? :klo:

Skrevet

Det meste av husarbeid og andre nødvendigheter kan med fordel gjøres mens man ser på tv *lang erfaring* Sliter litt med å kombinere oppvask og tv, det skyldes primært stueveggen...

Skrevet

Epilering og TV går vel sammen? Eller er det for vondt? Har aldri turt å prøve... :sjenert:

Skrevet

Familielegenden om den vandrende epilator viser til den gangen min mor ønsket seg en til jul (det var i hine håre dager da det var nytt og revolusjonært) og fikk det. Hun brukte den en gang og så gikk den på rundtur til alle familiens kvinner som alle kom til samme konklusjon :fnise:

Skrevet

:ler:

Støvsuging utgår i dag også...

Men jeg har trent, spist middag, epilert legger (fungerer med et halvt øye på tv'n :opplyser: ), lang dusj med ansiktsmaske, skrubb og hårkur, før en runde bodylotion. Har ryddet litt og ferdigstilt et par små hekleprosjekter (manglet bare litt trådfesting etc).

Nå er det :veslejenta: og tv'n!

Skrevet

Mårnings!

Torsdag, det betyr at det er fredag i morgen! :strix:

Ble i seneste laget i seng i går, så det gjorde rett og slett vondt da klokka ringte i dag. Tror jeg skal forsøke å komme litt tidligere i seng i kveld, så jeg ikke svimer fullstendig av i morgen kveld.

Skrevet

God morgen. :perebrus:

*serverer julebrus*

Skrevet

Lunsj unnagjort, sola skinner og fuggel'n har fått gjort litt av hvert i dag. Blir litt tunge arbeidsdager når man er trøtt og sliten, men henger da med så godt jeg kan :opplyser:

Skrevet

Pakke

snart...

:veslejenta:

Skrevet

Mårnings!

Det er fredag! :bolledeig:

Det betyr helg - storbytur - god mat - godt selskap - kulturell innput - masse skravling (stopp meg om jeg overdriver litt nå, Daria og Skravla :sjenert: ) - og fornøyd fuggel. Tror dette blir veldig bra! :hoppendeglad:

Fikk lagt noen plagg i kofferten i går, samt klargjort min "toalettveske" (1 liters klar plastpose med lukking...). Litt pakking og klargjøring gjenstår, før det bærer avsted i ettermiddag. Gleder meg!

Årets første julegave kom i hus i går, og fuggel'n fikk kjøpt seg ny spinningbukse (vil ikke ha mer brannsår på innsiden av lårene nei :opplyser: ). Godt for alt som er gjort! Kanskje sjekke kontoen nå, se hva man har å rutte med på tur?

Skrevet

Tusen takk, Sauen!

Og riktig god helg til deg også! :klem:

Skrevet

Morn-morn! :kaffekopp:

Regner med at du koser deg i hovedstaden. :)

*venter på å få høre hva du har shoppet*

Skrevet

Vel installert på Flytoget, hjemreisen har startet. Hatt en veldig koselig helg! Masse kulturell input, ingen shopping og masse god mat :nigo:

Middag fulgt av musikal/konsert på fredag kveld. Sent i seng, men godt fornøyd med kvelden. I går var vi innom et par butikker, før vi tok turen til Naturhistorisk museum. Geologisk museum, så en liten kakepause før vi fikk en liten tur innom zoologisk museum før de stengte. Trasket ned til byen, lunsj på kafe og til slutt ble kvelden avrundet med 5-retterd middag. Veldig mett og trøtt fuggel som fant horisontalen, sent igjen men veldig godt. I dag gikk turen til Popsenteret, før en vims innom galleri på Tjuvholmen (Magne Furuholmen har jo utstilling der...) og til slutt lunsj før avreise. Med andre ord: veldig fin helg! :hoppe:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Trøtt Fuggel i dag? Eller er du helt oppladet etter helga?

Skrevet

Oppladet er vel en aldri så liten overdrivelse... :sjenert:

Men foreløpig ikke fullstendig vraktrøtt (selv om det var fysisk vondt da klokka ringte i morges), og satser på at jeg skal fungere litt her og der. Spinning booket i ettermiddag, og ellers planer om litt rydding og rengjøring i løpet av en dag eller to. Trengs virkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...