Daria Skrevet 21. oktober 2013 #10881 Skrevet 21. oktober 2013 Helgetur blir bra Er du heldig rekker jeg å rydde litt for du kommer også, men du sliter ikke med støvallergi vel...?
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #10882 Skrevet 21. oktober 2013 Støvallergi? *host* Neida *atsjo* Ingen fare, Daria - er ingen kjente allergier, og hadde jeg hatt støvallergi hadde jeg definitivt hatt et problem i eget hjem... Jeg skulle sprette av på Nationaltheateret? *ikke helt kontroll - tar det som det kommer*
Daria Skrevet 21. oktober 2013 #10883 Skrevet 21. oktober 2013 Jepp, vi skal sørge for at du blir plukket opp der. Kan jo ikke slippe besøkende fra periferien løs i storbyen på egenhånd sånn helt uten videre...
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #10884 Skrevet 21. oktober 2013 Nei, jeg er jo ikke særlig reisevant, så greit å bli møtt på trygt sted (skal få laminert ny "jeg-reiser-alene"-sak til å henge rundt halsen)
Daria Skrevet 21. oktober 2013 #10885 Skrevet 21. oktober 2013 Nei, reising er jo ikke noe du driver med til vanlig, så vi må jo passe på.
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #10886 Skrevet 21. oktober 2013 Veldig glad for at dere passer godt på gjesten!
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #10887 Skrevet 21. oktober 2013 Ikke kommet meg avsted på tida i dag heller, begynner å bli en lei uvane dette. Hvorfor skal ting dukke opp rett før avreise? Men nå har jeg en plan om å svinge innom en butikk for en banan, og så komme meg på en liten treningsøkt. Blir nok ikke hardtrening, men alt er bedre enn ingenting! Trøtt... Veldig trøtt mandag...
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #10888 Skrevet 21. oktober 2013 Det trådløse nettverket krøller her, men jeg gidder rett og slett ikke styre med det i dag. Fremdeles trøtt serru! Men jeg har vært en liten tur på treningssenteret (merk: LITEN), og har fått i meg litt middag (kyllinglår og båtpoteter - ikke akkurat supersunt og masse grønnsaker, men...). Blir tidlig senga, og sløv kveld. Masterchef Australia står på, og jeg forsøker å få oppdatert pc'n samtidig. Vurderer sterkt nytt objektiv til speilrefleksen, siden mitt gikk fløyten på forrige langtur. Men hva og hvor? Nærmer meg hva tror jeg, så får bare forske rundt litt. Burde ringt elektriker også... Men ikke i dag...
Skravla Skrevet 21. oktober 2013 #10889 Skrevet 21. oktober 2013 Vi får ta turen hit i løpet av lørdagen... http://www.fotovideo.no/?utm_campaign=Butikk_FotoVideo&gclid=CJT1qfzCqLoCFRJ7cAodl3YAUQ
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #10890 Skrevet 22. oktober 2013 Vi får ta turen hit i løpet av lørdagen... http://www.fotovideo.no/?utm_campaign=Butikk_FotoVideo&gclid=CJT1qfzCqLoCFRJ7cAodl3YAUQ Har vært innom nettsiden og kikket kan du tro Men på det objektivet jeg vurderer så er de faktisk litt dyrere enn det jeg kan få det for her. Og da er jeg redd for at jeg kanskje kommer ut derfra med et nytt kompaktkamera i stedet, som jeg bare trenger bittelitt men har veldig lyst på
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #10892 Skrevet 22. oktober 2013 Næh, bør nok holde litt igjen, pengene vokser ikke helt på trær ennå (dessuten er det høst og bladene faller av uansett ). Men har hørt rykter om at det er en veldig stor og fin fotobutikk...
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #10893 Skrevet 22. oktober 2013 Prøver meg på ny jobb-pc her, og kjenner overgangen er STOR! Ny og fin maskin, med behagelig tastatur og lyssterk skjerm. Meeeen. Den gamle er jo så god da! Tastene er på kjent sted (på nye har de flyttet litt på ymse funksjonstaster), skjermen er litt større på den gamle og oppløsningen litt bedre. Men nå er planen at den nye maskinen skal bli fast kontormaskin, mens den gamle skal få bli med hjem og bo hos meg (slik at jeg slipper å dra jobbmaskinen frem og tilbake hver dag, da har jeg en hjemme som jeg kan logge på ved behov). Men autisten i meg liker ikke slike endringer!
Daria Skrevet 22. oktober 2013 #10894 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Det går nok over, mennesket er imponerende tilpasningsdyktig... Endret 22. oktober 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #10895 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har troen på at det nok vil gå seg til denne gangen også, men den første overgangsperioden er tøff altså! Skikkelig grått og vått her i dag, mistenker at det må tennes litt stearinlys hjemme og kanskje få svingt støvsugeren litt? Må uansett vaske minst en maskin klær, så har jeg noe brukanes til helgen...
Sauen Shaun Skrevet 22. oktober 2013 #10896 Skrevet 22. oktober 2013 Var nær drukning på veg hjem i dag jeg. Vått her også ja. Og den fine hvite snøen har blitt til stygg is. *redd for å knekke lårhalsen* Stearinlys er ikke trygt her i huset for tiden. Er redd det kan ende med svidd pels... Men sofakos blir det resten av dagen/kvelden.
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #10897 Skrevet 22. oktober 2013 Vaskemaskinen jobber og jeg har satt igang reinstallasjon av min private laptop...
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #10898 Skrevet 22. oktober 2013 Da er maskinen operativ igjen, kanskje på tide å fikse det trådløse nettverket også? Støvsugeren burde kanskje også fått trimmet seg? For ikke å snakke om alt som må installeres på maskinen igjen før den er tilbake i god gammelt driv...
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #10899 Skrevet 22. oktober 2013 Da er jeg tilbake i det trådløse samfunn også Utrolig hva man får gjort bare man slipper å gjøre rent...
Roadrunner Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #10900 Skrevet 23. oktober 2013 Hvordan er det mulig å sove så utrolig dårlig? Opp en gang rundt midnatt, våknet igjen rundt kl 04, og har vært tidvis våken og tidvis i dyp søvn frem til klokka ringte (da var jeg selvfølgelig i koma og fullstendig vrak). Skjønner ikke det er mulig? Jeg vil jo bare sove...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå