Sauen Shaun Skrevet 2. oktober 2013 #10781 Skrevet 2. oktober 2013 Jepp, det ER en naturlov... God morgen! Håper du får en roligere start på dagen i dag.
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #10782 Skrevet 2. oktober 2013 Mårnings! Effektiv så langt, men satser på en bittelitt roligere dag enn i går. Skal i et møte etter lunsj i dag, så regner med at ettermiddagen kommer til å gå ganske så fort. Så da er det nok lurt å få unna ting FØR lunsj i dag, så kommer man nogenlunde ajour til slutt. Bommet litt på disse flybillettene i går, det vil si jeg bestilte ikke i går, skulle drøye til i dag. Resultat? Sas har økt prisene på mine avganger Dumme fuggel'n! Nå sjekker jeg på nytt litt hos Norwegian (som også har økt litt), og har tatt opp igjen tanken på å ta bilen og reise rett fra jobb. Skulle visst bare bestilt i går...
Daria Skrevet 2. oktober 2013 #10783 Skrevet 2. oktober 2013 Det er er så typisk... Moralen er - kjøp først, tenk etterpå...
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #10784 Skrevet 2. oktober 2013 Og når man bommer på "kjøp først - tenk etterpå", så er det heldigvis rom for "bedre sent enn aldri". Så da er man booket og betalt og klar!
Jerle Skrevet 2. oktober 2013 #10786 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Her har du noe å lære av meg, du kan godt få et kurs... Her slår jeg til på de fleste billetter om de er billig. Så forteller jeg det til mannen(betaleren) etterpå. Slå til først, tenk fornuftig etterpå. Funker hver gang. Endret 2. oktober 2013 av Jerle
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #10787 Skrevet 2. oktober 2013 Her har du noe å lære av meg, du kan godt få et kurs... Her slår jeg til på de fleste billetter om de er billig. Så forteller jeg det til mannen(betaleren) etterpå. Slå til først, tenk fornuftig etterpå. Funker hver gang. Ahhh! Men da skjønner jeg For her er nemlig beslutningstaker og betaler samme person og det er kanskje der utfordringen kan dukke opp? Må sies at jeg normalt er flinkere til å handle billetter først og tenke etterpå, men skjærer seg visst innimellom
Jerle Skrevet 2. oktober 2013 #10788 Skrevet 2. oktober 2013 Det med betalingen er litt tull, men resten er sant.(as familien og alt det der) Har aldri angret på en tur jeg har tatt, det må jo være et godt tegn?
Roadrunner Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #10790 Skrevet 3. oktober 2013 God morgen! Torsdag - det går mot helg, og fuggel'n gråter ikke. Skal snart i møte, så i dag er det nok tiden frem til lunsj som kommer til å gå unna. Men da regner jeg med at hele dagen i grunn kommer til å gå i ett, er like greit. Hadde en veldig koselig ettermiddag sammen med bestisen i går, gikk lang tur og fikk skravlet masse. Gjør godt rett og slett - rene terapien! Har laget meg en fin rundtur på ca halvannen time, så vurderer i grunn samme turen i dag. Er et par motbakker der som per nå er TORTUR, og jeg innser at kondisjonen er katastrofal. Men hvis jeg fortsetter å kave opp de bakkene, så MÅ jo kondisjonen bli bedre til slutt? Eller?
Sauen Shaun Skrevet 3. oktober 2013 #10791 Skrevet 3. oktober 2013 Å kave seg opp et par monsterbakker hjelper garantert på kondisen. Ha en fin dag, Fuggel'n!
Jerle Skrevet 3. oktober 2013 #10792 Skrevet 3. oktober 2013 Aldri angret jeg heller Det må jo bety at å bare hoppe i det og kjøpe billetter og tenke senere må være riktig oppskrift?
vimse Skrevet 3. oktober 2013 #10793 Skrevet 3. oktober 2013 På iform.nu har de et program for å klare 5 km løping i løpet av 12 uker, er spent på om det funker. Litt kjipt for meg nå at jeg treffer på en seig bakke midt i løpingen, men får bare prøve å se det positive i det Og ikke løper jeg heller, jeg subber vel mest, men i mitt hode er det løping, det føles litt mer motiverende å kalle det for det...
Roadrunner Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #10794 Skrevet 3. oktober 2013 På iform.nu har de et program for å klare 5 km løping i løpet av 12 uker, er spent på om det funker. Litt kjipt for meg nå at jeg treffer på en seig bakke midt i løpingen, men får bare prøve å se det positive i det Og ikke løper jeg heller, jeg subber vel mest, men i mitt hode er det løping, det føles litt mer motiverende å kalle det for det... Har forsøkt meg på sånt program jeg også, From Couch to 5K. Fungerte fint helt til det ble noen minutter sammenhengende jogging, da protesterte knærne (og ryggen) villt og hemningsløst. Håper du får mer lykke! Og en seig bakke får du bare gå raskt opp i starten, så skal du se at det blir bedre etter hvert. Sprekt! Her ble ingen rusletur i dag, ble i stedet lengre på jobb, og har jobbet bittelitt nå i kveld. Vasket badet, vasket tøy, handlet litt og spist litt. Sløvings resten...
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #10795 Skrevet 4. oktober 2013 Det er sommer, det er sol og det er FREDAG! Thursday I don't care about you / It's Friday, I'm in love Hallo! Finnes det noen bedre alternativer? En grå oktobermorgen, med lite romantikk i luften?
Daria Skrevet 4. oktober 2013 #10797 Skrevet 4. oktober 2013 Det er sommer, det er sol og det er FREDAG! Thursday I don't care about you / It's Friday, I'm in love Hallo! Finnes det noen bedre alternativer? En grå oktobermorgen, med lite romantikk i luften? Tja, det er jo alltids reklamesangen til Kiwi? Arbeidet hardt hele uken Lengter mot himmelen blå Endelig går det mot lørdag Da kommer finkjolen på...
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #10798 Skrevet 4. oktober 2013 Tja, det er jo alltids reklamesangen til Kiwi? Arbeidet hardt hele uken (veldig sant denne uken ) Lengter mot himmelen blå (øspøs regn i dag, så ikke helt usann den heller...) Endelig går det mot lørdag (holder med fredag for meg, da er jo helgen ennå ubrukt! Men greit, lørdag er godkjent!) Da kommer finkjolen på... (Yeah right! Skal være fornøyd om jeg kommer i treningstøyet i morgen jeg...) Helt kaputt da arbeidsdagen tok slutt i ettermiddag, og kollapset på sofaen etter litt mat. Ikke gjort stort med andre ord... Oppvaskmaskinen har jobbet (men ingen har tømt den ennå), legger og armhuler er epilert (ikke klar for vinterpels jeg altså...), sjokolade inntatt og masse stearinlys er tent. Ja, og så ser det ut til at man kanskje skal se litt teater til uken. Ikke dumt! Satser på treningsøkt, sengetøyskift og pusling i morgen, før tur til mine foreldre for middag, hårfarging og rolig kveld. Drar en tur for å besøke niese og nevø på søndagen, blir koselig! Sliten fuggel i dag, men håper det bedrer seg etter en god natts søvn. Vært hektisk uke, spesielt innspurten har gått i ett på jobb... Trøtt...
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #10800 Skrevet 4. oktober 2013 Feirer du ikke helg med finkjole altså? Øøøøh.... Nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå