Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:veslejenta:

Bedriftsidrett, spist og dusjet, nå er det litt velfortjent sofatid (som om jeg ikke har hatt sofatid de siste par ukene.. Men er forskjell på velfortjent og "pålagt" :jepp: )

Jakka som ble bestilt returneres pent og pyntelig i morgen, og ellers ikke så mye å fortelle fra denne kanten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Det er stor forskjell på velfortjent og pålagt sofatid ja - veldig stor forskjell. :jepp:

Hvordan er skrotten i dag da? Har den reagert positivt på gårdagens trimtur?

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Skrotten har reagert ganske bra på gårsdagens trimtur, og fungerer bra i dag også. Litt ruskete i halsen, så småhoster og kremter endel, men ellers ved godt mot. Ordne litt ærend etter jobb i dag, så mulig jeg drøyer treninga til i morgen tidlig.

Småhektisk arbeidsdag i dag, men har tro på at jeg skal komme herfra i høvelig tid. Fredag er det uansett! :strix:

Skrevet

Fredag :hoppe: Synes ukene går så fort :daane:

Kanskje den halsen din har godt av litt is i kveld - og i den forbindelse minner jeg om viktigheten av å få i seg nok grønt. Helst 5 om dagen... :lur:

Skrevet

Fredag :hoppe: Synes ukene går så fort :daane:

Kanskje den halsen din har godt av litt is i kveld - og i den forbindelse minner jeg om viktigheten av å få i seg nok grønt. Helst 5 om dagen... :lur:

Jeg er veldig flink til å få i meg grønt om dagen :sjenert:

Jeg nevnte kanskje ikke at isen har fått bein og gå på, og at den trolig garantert ikke overlever helgen? :flau:

Skrevet

Hvis isen har bein ville jeg vært litt skeptisk... :fnise:

Skrevet

:vinke: Her tror jeg ikke at jeg har vært før. :)

:velkommen:

Så koselig å se deg innom her, Jerle!

Har vel sett deg i et par andre bøker tror jeg? :lur:

Velkommen skal du være!

Hvis isen har bein ville jeg vært litt skeptisk... :fnise:

Daria da! :murvegg:

:fnise:

Fredagshumor her også skjønner jeg... :ler:

Twitter gjør meg nærmest ubrukelig i dag - ler jo høyt (noe som egner seg smått dårlig i åpent kontorlandskap... ) :hoho:

Skrevet

Fredagshumor, nei - her er det kvalitetshumor hele uka :nigo:

Skrevet

Men i dag synes jeg det er ekstra ille bra :ler:

Fått kommentar fra kollega som har passert pulten min, om jeg koser meg på jobb i dag. Står jo her i halvveis latterkrampe og med et smil om munnen :fnise:

Skrevet

Nommen, stakkars...

Dagens andre latterkule:

Jeg klager til en kollega om at jeg har mistet litt fokus og arbeidslyst i dag (litt distrahert kanskje? :klo: ). Kollegaen spør om vi kanskje må piske opp stemninga litt, og før jeg rekker å si noe som helst lyder følgende over hele kontorlandskapet: "Fuggel'n trenger å piskes litt!"

:hoho:

4 stykk i umiddelbar nærhet fikk heller interessante bilder på netthinna... :sjenert:

Skrevet

:pisk::hoho:

Regnes dette som et gode eller en ulempe på arbeidsplassen? :fnise:

Nommen, stakkars...

Uff ja, det er fælt når ingen andre passer på når du gjør dumme ting, så du faktisk må ta ansvaret selv... (og ja, jeg vet at vi sikkert snakker spillegalskap osv, men likevel. Er du alkoholiker, kan du ikke legge skylda og ansvaret på Ringnes)

Skrevet

Jeg er faktisk litt usikker på om det regnes for å være et gode eller et onde... :klo:

Men siden det er fredag så... :lur:

Skrevet

Argh!

Må gjøre ferdig noe som jeg nesten hadde glemt litt. Ergo fremdeles på jobb... Kjempegøy på en finværsfredag :sukk:

Men nå har jeg litt musikk på øret, og koser meg så godt jeg kan. Innom buikken etterpå, og så må jeg se om jeg få ordnet et par små ærend. Det blir nok helg denne gangen også! :jepp:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper du kom deg hjem i høvelig tid i går. Og at du får en fin lørdag. :klem:

Skrevet

Kom meg hjem i høvelig tid og koste meg med ferske reker. Deilig! I seng rett før kl 23, og har nok sovet tidvis svært tungt og tidvis ganske dårlig. Fullstendig vrak da jeg våknet i morges, og har igrunn ikke våknet helt ennå...

Kanskje en dusj hjelper litt?

Vurderte en treningsøkt i formiddag, men ser ut til å bli bytur i stedet. Frister i finværet!

:kaffekopp:

Skrevet

Slik sov jeg i natt også skikkelig sånn av og på, men grunnen var tett takrenne utenfor vindu og store mengder regn. Juhu høsten er virkelig kommet. ;)

Ha en fin lørdag.

Skrevet

Rart det der, hvordan noen netter er urolige. Men føler jeg har sovet godt når jeg har sovet, lå bare en stund våken i natt og har drømt i hytt og pine. Så måtte jobbe litt for å komme til overflaten i dag morges... Og høst er det så absolutt, men det fine da er at det er så deilig temperatur om natta! Kjøligere og friskere luft gjør gjerne at jeg sover bedre :jepp:

En tanke slo meg, så jeg måtte sjekke kalenderen her. Sist jeg sov urolig var det en kollega som nevnte at det kanskje kunne ha med fullmånen å gjøre. Det rare den gang var at jeg sov dårlig et døgn etter fullmåne, mens min kollega hadde sovet dårlig natta før (fullmånetid). I natt var det visst også ca et døgn siden fullmåne... Sikkert tilfeldig, men ganske snålt da? Og hvorfor er jeg evt et døgn på etterskudd? :klo:

En liten bytur i formiddag, kom hjem med en bodyscrub og en cardigan. Nå har jeg satt igang med huslige sysler og leker med tanken på å stikke nesa i et malingsspann. Om jeg har det som trengs... Endelig litt virketrang!! :hoppe:

Skrevet (endret)

Kanskje du bare er litt treg? Ja med tanke på fullmånen altså.

( :sjenert: )

Endret av Jerle
Skrevet

:hoho:

Der henta du deg inn på mirakuløst vis, Jerle...

Her har virketrangen satt inn - jeg MALER!!

Rengjøring er jo ikke så moro, bedre med oppussing :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...