Roadrunner Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10661 Skrevet 17. september 2013 Tok ikke lange tiden før kvalmen snek seg tilbake, og da var jeg ganske rask med å få gitt beskjed til overordnet og komme meg hjemover. Rakk akkurat hjem... Føler meg fremdeles ikke så veldig syk, men kaldsvetter og innser jo at magen har vært mer stabil... Fikk høre at jeg visstnok er ganske blek om nebbet også, så da er nok det tryggeste. Lei? Jeg? Tips til såpeserier eller annet som kan anbefales?
Daria Skrevet 17. september 2013 #10662 Skrevet 17. september 2013 www.wellgames.com - her kan man slå i hjel mange hjernedøde timer... Såpeserier er jeg ikke så god på...
Roadrunner Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10663 Skrevet 17. september 2013 Takk for tips Foreløpig jobbet litt og tatt det ganske rolig. Drikker små slurker saft og prøver å ikke tenke på at jeg egentlig sikkert er sulten. Foreløpig ganske ok form - men trygghet å vite at sofaen og toaletter er i umiddelbar nærhet.
Daria Skrevet 17. september 2013 #10664 Skrevet 17. september 2013 En av de tingene jeg faktisk har lært på KG er å drikke en blanding av eplejuice og farris når man er kvalm og uvel. Dessuten pleier jeg å bruke uggen form som en unnskyldning til å spise potetgull - man skal ha i seg salt...
Roadrunner Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10665 Skrevet 17. september 2013 Ikke glad i kullsyre, og har verken Farris eller eplejuice i hus... Vurderer å høre om mams og paps kan kjøpe med litt eplejuice senere, de kommer innom en tur (vi hadde en plan i utgangspunktet og skulle hit etterpå, så de kommer visst uansett innom selv om jeg ikke blir med på første del). Har også veldig lyst på sånn derre grønn is, men det er jo ikke akkurat sunt eller lurt da... Bare lettspydd Ikke noe særlig kvalm nå, går fint så lenge jeg sitter i ro her. Ikke så mye mer igjen som skal opp heller vil jeg tro, frokosten er jo borte, og etterpå har jeg bare drukket litt. Ikke potetgull i hus heller... Skrekkelig lite i hus egentlig, ikke handlet inn skikkelig
Daria Skrevet 17. september 2013 #10666 Skrevet 17. september 2013 Nå pleier jeg ikke å fraråde folk å spise is, men melkebasert mat er vel ikke det mest anbefalte når man er kvalm. Men lettspydd er det jo
Roadrunner Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10667 Skrevet 17. september 2013 Nå pleier jeg ikke å fraråde folk å spise is, men melkebasert mat er vel ikke det mest anbefalte når man er kvalm. Men lettspydd er det jo Var den siste tanken som slo meg også Føler meg jo ikke særlig kvalm, og vet inderlig godt at melkeprodukter ikke er det beste. Så derfor har jeg ikke sendt noen sms til mams med handleliste ennå, for jeg vet ærlig talt ikke hva jeg har lyst på eller hva jeg burde dytte i nebbet. Frisk frukt kunne fristet litt (type ananas/melon), men fruktsyre er vel ikke det lureste det heller, og ananas er ikke like lettspydd (been there done that ) Men så har jeg jo egentlig ikke plan om å spy stort mer da
Daria Skrevet 17. september 2013 #10668 Skrevet 17. september 2013 Ananasvarianten har jeg også prøvd - takk for påminnelsen, det hadde jeg egentlig fortrengt
Roadrunner Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10669 Skrevet 17. september 2013 Tirsdagens hyggelige samtaleemne Prøver meg på litt mat igjen, havregrøt denne gang. Laget på vann, i mikroen og med sukker på Halv porsjon spist, litt uggen, så lar resten stå litt... Er jo sulten... Ringte på døra her, men jeg er jo egentlig på jobb (eller syk - pick your choice), så da gadd jeg ikke åpne...
Daria Skrevet 17. september 2013 #10670 Skrevet 17. september 2013 (endret) Jeg blir uggen bare av tanken på havregrøt, uansett form Jeg er altfor nysgjerrig til å la være å åpne når det ringer på - det kan jo være noe spennende. En gang ringte det uventet på og utenfor sto en mann og rakte meg to billetter til en teaterforestilling i Finland. Joda, jeg hadde bestilt dem selv, men jeg hadde ikke fått med meg at de ble sendt med bud Endret 17. september 2013 av Daria
Skravla Skrevet 17. september 2013 #10671 Skrevet 17. september 2013 Min verste spymat er makrell i tomat. Jeg vet det ikke var den som gjorde meg syk en gang...... men det var omtrent det siste jeg spiste før alt kom opp igjen........ Det tok flere år før jeg smakte det igjen.
vimse Skrevet 17. september 2013 #10672 Skrevet 17. september 2013 Lurt å reise hjem, flink jente! Jeg synes pæreis er godt når jeg er kvalm, sammen med potetgull Er hjemme fra jobb jeg også, er ikke snørrete, men potte tett I hodet og verker I hele kroppen og feber som kommer og går, skikkelig artig Ikke hjelper det at bikkja er helt vill heller, hun vil jo ut på løpetur... Tror jeg tar bilen innover skogsbilveien etterpå, så hun kan få løpt litt
Roadrunner Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10673 Skrevet 17. september 2013 Mulig jeg får levert pistasjis og sjokosaus på døra etterpå... Sammen med eplejuice... Kvalm igjen nå, lurer på om jeg har tretimers-intervaller? Fra inntak til kvalme... Hmm... Vil bare bli frisk!
Roadrunner Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10674 Skrevet 17. september 2013 Og du? God bedring vimse!
Skravla Skrevet 17. september 2013 #10675 Skrevet 17. september 2013 God bedring til syke og svake....... Selv fryser jeg, men satser på at det er fordi det er kaldt og ikke fordi jeg er i ferd med å bli syk. Sykdom har jeg ikke tid til.
vimse Skrevet 17. september 2013 #10676 Skrevet 17. september 2013 Jaja, ut skal det likevel, så det er vel samme hva det er Det hørtes i alle fall dig ut med pistasjis Kan jo være viruset du sliter med har funnet ut det skal romstere litt i magen også før det gir seg, ville vel bare være typisk God bedring til deg også! Og kos deg med besøk
Roadrunner Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10677 Skrevet 17. september 2013 Pistasjis, sjokosaus og druer til middag/dessert/kvelds :sjenert. Tror ikke jeg kom så galt ut kalorimessig allikevel gitt. Småkvalm innimellom, og slet litt ca 3 timer etter havregrøten, men satser på at jeg er fit for fight igjen i morra Spørs om det ikke er noen basiller som har siste krampetrekninga ja - men nå kan de pinadø gi seg! Snart senga - trøtt...
Sauen Shaun Skrevet 18. september 2013 #10678 Skrevet 18. september 2013 God morgen! Håper både Fuggel'n og Vimse er bedre i dag. :klemmer:
Roadrunner Skrevet 18. september 2013 Forfatter #10679 Skrevet 18. september 2013 Fuggel'n er på jobb igjen og gråter ikke. Krysser fingrene for en bra dag, jeg er klar for friskere fuggel nå! Bedriftsidrett i morgen, og jeg SKAL delta For sikkerhets skyld skal jeg ta det litt rolig på kostholdsfronten et par dager, og så håper jeg alt går seg til raskt og greit. Halvveis i uka - snart helg igjen!
Roadrunner Skrevet 19. september 2013 Forfatter #10680 Skrevet 19. september 2013 Mårnings! Formen føles grei, litt forkjølelse igjen men ellers ikke så mye å klage på tror jeg. Deilig! Satser på at det er frisk og fin fuggel neste uke, slik at vi kan komme igang med treninga igjen. Trengs! Torsdag, bedriftsidrett, foreløpig og lønningsdag i morgen. Kunne vært verre gitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå