Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor maler du? (og stikk penselen nedi heller enn nesa - det funker så mye bedre)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:veslejenta:

Sliiiiten! To strøk, nå er sofaen inntatt og jeg skal lande litt før det er tid for senga...

Har malt den lille gangen utenfor badet. Kommoden er flyttet, og da slo tanken meg plutselig. Var ganske sikker på at jeg hadde nok maling (ble ganske mye igjen etter forrige gang), og fant både kost og rulle. Så da var det bare å sette igang...

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Leiligheten er smått kaotisk etter i går, fuggel'n er smått støl etter i går og ute regner det. Kort oppsummert :ler: Mistenker at det blir litt rydding her før dusj og farting til ettermiddagens happening.

Skrevet (endret)

Regnet ga seg, sola tittet frem og kampen endte på bra vis. Veldig godt fornøyd med det! Trøtt fuggel skal nå forsøke å lade opp til ny uke og TRENING igjen (ingen bønn nå...).

Endret av Roadrunner
Skrevet

Mårnings!

Mandag... Tror jeg har sovet som en stein i natt, og slet skikkelig da klokka ringte. Trøtt! Drømt at jeg var på Springsteen-konsert i natt, og tror jeg rocket ganske bra da klokka ringte :sjenert: Ville ikke våkne!

Men jeg er på jobb, og prøver å forberede meg til møte om et lite kvarter.

Nytt møte etter lunsj i dag, så mistenker at dagen kommer til å gå ganske raskt...?

Booket trening i ettermiddag, og skal i alle fall kjøre gjennom en spinningtime. Trengs!

Skrotten er støl etter malinga på lørdag, men det skal nok gå seg til.

Ellers?

Skrevet

Drømmer som er så gode at man egentlig ikke vil våkne gir en god start på dagen - kan være i godt humør i timesvis etter en sånn drøm. :Nikke:

Skrevet

Jeg drømte om bursdagen til bestisen i natt jeg. Fatter ikke hvordan hun har kommet på idéen med å invitere de som var i det selskapet... :fnise:

Skrevet

:bond:

Første møte unnagjort, og generelt nok å gjøre i dag. Går litt rundt meg selv føler jeg, men prøver å få gjort det som må og skal gjøres.

Twitter-feeden min er full av bursdagsgratulasjoner til en viss fyr som fyller 64 år i dag - kanskje derfor jeg drømte om konsert i natt? Verden er forøvrig smågal, men er nå moro å være endel av galskapen også :nigo:

:romeo:

Krysser fingrene for litt gode nyheter idag, en god treningsøkt og fortsatt finvær. Skulle malt litt på verandaen også, men er avhengig av at det får tørke en dag eller to først... :sukk:

Mer :kaffekopp: ?

Skrevet

Ensidig feed du har da....... Radioen har også vært full av han.

Skrevet

Tror bare det har vært nevnt en gang i feeden min - lurer på av hvem... :ler:

Skrevet

Ensidig feed du har da....... Radioen har også vært full av han.

Vil også høre på radio'n.. :sukk:

:murvegg:

Ensidig feed? Tja... Kommer vel ann på hvem som ser? :lur:

Tror bare det har vært nevnt en gang i feeden min - lurer på av hvem... :ler:

:sjokkert:

Visste ikke du kjente noen som drev med sånt? :lur:

Skrevet

kjenner jeg strengt tatt bare en fåtall av de i feeden min... :fnise:

Skrevet

Vil også høre på radio'n.. :sukk:

:murvegg:

Har du ikke handsfree til mobilen da? Men nå er det lenge siden jeg har hørt han. Men tipper det har vært 3-4 sanger siden kl 6. Altså ikke overdrevent mye, men mer enn nrk p1 pleier å spille han.

Skrevet

Løper stort sett rundt med mobilen til øret her, eller farter rundt på huset ellers. Så blir lite tid til radio/musikk-lytting gitt. Og P1 hører jeg vel egentlig aldri på uansett... :sjenert:

Skrevet

Kan noen fjerne den :sjokolade: fra øverste bilderaden på KG?

Jeg blir sjokoladesugen... :sukk:

Og selvfølgelig legger jeg sjokolade i kjøleskapet (eneste som IKKE skal i kjøleskapet er M, Nonstop etc). Sjokoladen skal være kjølig :opplyser:

Skrevet

Jeg har også sjokoladen i kjøleskapet. Ganske mye også for tiden, etter svensketuren... Jeg liker sjokoladen kald, så kan KG og andre mene hva de vil. MIN sjokolade! Er du heldig er det litt igjen til du kommer, men jeg lover ingenting... :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke sjokoladen i kjøleskapet. Men nesten så jeg vurderer å begynne med det bare på trass pga den overskriften på KG. *barnslig*

Skrevet

1 time og 45 minutter ute på tur i finværet. Deilig!! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...