Daria Skrevet 26. september 2013 #10761 Skrevet 26. september 2013 Næsjda... Og damer som reiser til London for å gå på konsert skal være litt forsiktig med å kaste stein i glasshus...
Roadrunner Skrevet 26. september 2013 Forfatter #10762 Skrevet 26. september 2013 Jo, men å plutselig reise til London på konsert ER jo litt galskap Herlig galskap - som trengs Akkurat som laaaaaaaange teaterforestillinger eller andre rarieteter
Roadrunner Skrevet 26. september 2013 Forfatter #10763 Skrevet 26. september 2013 8 minutter igjen - hjem en kjapp tur til maling og et par praktiske ting, så hive seg i bilen og komme seg avsted. Klar for en koselig og fin kveld! Og veldig klar for fredag i morgen!
Roadrunner Skrevet 26. september 2013 Forfatter #10764 Skrevet 26. september 2013 5 minutter siden jeg egentlig gikk - litt forsinka ut døra gitt. Jaja, sånt skjer...
Roadrunner Skrevet 27. september 2013 Forfatter #10765 Skrevet 27. september 2013 Mårnings! En fantastisk kveld i går! God mat, herlige damer og fantastisk forestilling. Krampe i lattermusklene, tårer nedover kinnene og sår i halsen etterpå. Koste meg glugg! Heldigvis fredag i dag, fuggel'n er småtrøtt og klar for helg. Regner med ganske hektisk helg, drar til mine foreldre for å hjelpe til med oppussing. Vurderer om jeg skal prøve å få truffet bestisen litt i morgen kveld, men rett og slett usikker på hva jeg rekker. Se ann til i kveld kanskje?
Roadrunner Skrevet 27. september 2013 Forfatter #10767 Skrevet 27. september 2013 Fredag! Feriefredag, faktisk Ferie? Nå? Høstferie? Hva er det? Hmpf... Har vi ikke akkurat hatt ferie da??
Daria Skrevet 27. september 2013 #10768 Skrevet 27. september 2013 Elevene har jo vært på skolen i hele 6 uker, du må jo forstå at det er på tide med ferie
Roadrunner Skrevet 27. september 2013 Forfatter #10769 Skrevet 27. september 2013 Selvfølgelig... Jeg vil også ha mer ferie! Trenger dog ikke være fastlagte uker, liker fleksibiliteten man har når man i stor grad kan sjonglere på ukene selv. Under visse forutsetninger selvfølgelig (ikke heeeeelt håpløs ). Men 5 uker er for lite altså!
Roadrunner Skrevet 28. september 2013 Forfatter #10770 Skrevet 28. september 2013 Kaputt fuggel... Har virkelig stått på sammen med paps, og resultatene kommer. Tapet, maling og godt grunnarbeid. Blir bra! Nå er rygg og hofteparti kaputt, og sofaen inntatt.
Sauen Shaun Skrevet 29. september 2013 #10771 Skrevet 29. september 2013 God morgen! Skal du være håndtverker i dag også? Eller er du hjemme i eget reir nå?
Roadrunner Skrevet 29. september 2013 Forfatter #10772 Skrevet 29. september 2013 God morgen! Blir nok håndverker i dag også, det er maling av ymse vegger på planen. Reiser hjemover til eget reir i ettermiddag, og har ikke planer om å gjøre stort da gitt. En vond finger (ytterste ledd) som jeg ikke skjønner hvordan har blitt slik, ellers ganske klar for ny dyst..Tror jeg..
Roadrunner Skrevet 29. september 2013 Forfatter #10773 Skrevet 29. september 2013 (endret) To svært takknemlige foreldre, en sliten far og en sliten datter. Men fått gjort masse og det ble veldig bra! Knallfin tapet, ørten vegger er malt og vi har god grunn til å være fornøyde alle sammen. Nå er sofaen i heimen inntatt og her er svært lite planer for kvelden. Sløøøøøøøve! Endret 29. september 2013 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 30. september 2013 Forfatter #10774 Skrevet 30. september 2013 Rise and shine! Øhhhh... God morgen i alle fall! Sovet som en stein i natt, skulle bare så gjerne sovet lengre. Sov dårlig natt til i går, så hadde gjort seg med en lang natt nå. Jaja, bare ei arbeidsuke til helg igjen... *optimist* Sank mer og mer sammen på sofaen i går, så til slutt ble det vannrett posisjon gitt. Klarte heldigvis å unngå søvnen, men ble tidlig i seng og litt lesing på sengekanten. Ut og spise med venninne i ettermiddag - gleder meg!
Skravla Skrevet 30. september 2013 #10775 Skrevet 30. september 2013 God morgen. Jeg skulle også legge meg tidlig i går.....men det ble ikke så tidlig. Men våknet før klokken ringte i dag og lå de siste 20 minuttene under varm dyne og bare koste meg. Det var en deilig start på uken. I kveld skal jeg ha massasje og ansiktspleie så jeg klager ikke.
Roadrunner Skrevet 30. september 2013 Forfatter #10776 Skrevet 30. september 2013 Massasje og ansiktspleie høres veldig deilig ut! Får trøste meg med god middag i hyggelig selskap, og kanskje koste på meg litt massasje eller en spahelg når all oppussing og flytting er unnagjort for mams og paps? Mistenker at førjulsturen til Farris utgår i år, siden det blir midt oppi alt annet
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2013 #10777 Skrevet 30. september 2013 Her blir det verken middag ute eller massasje i dag. Kanskje jeg får litt behandling av katteklør og tenner, men jeg vet ikke om det er ønsket behandling... Men egentlig er det eneste jeg har lyst på i dag cola og potetgull. Og jeg har ingen av delene i hus.
Roadrunner Skrevet 30. september 2013 Forfatter #10778 Skrevet 30. september 2013 Hjelper vel ikke om jeg sender oppover litt virtuell cola og potetgull heller... God bedring, Sauen!
Roadrunner Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #10779 Skrevet 1. oktober 2013 Hektisk start på tirsdagen, og hjalp ikke akkurat at jeg forsov meg en halvtime i dag heller. Morgenstell, frokost og påkledning samtidig er en aldri så liten utfordring... Men jeg var på jobb til vanlig tid, dog uten mascara og heller smårufsete på håret... Mye å gjøre fra starten i dag, så har jobbet som en helt nå. Litt gjenstår, men jeg begynner å få litt oversikt her. Satser på handling og spinning i ettermiddag, og aller helst få tømt oppvaskmaskinen (kjørte jeg den på torsdag tro? ) og vasket litt klær. Smått kaotisk igjen hjemme, og jeg skjønner ikke hvorfor det rotes så når jeg ikke er hjemme!
Daria Skrevet 1. oktober 2013 #10780 Skrevet 1. oktober 2013 Det er en naturlov - jo mindre du er hjemme, jo mer rotete blir det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå