Daria Skrevet 4. oktober 2013 #10801 Skrevet 4. oktober 2013 *noterer kjoleshopping på RRs Oslohelg-program*
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #10802 Skrevet 4. oktober 2013 Ingen vits, er ingen kjole-fuggel dette. Har vel 3-4 kjoler i klesskapet, alle brukt kun en gang...
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #10803 Skrevet 7. oktober 2013 God morgen! Mandag og ny uke, trøtt fuggel, men så klar man kan bli. Har booket dobbel treningsøkt i ettermiddag, samt skikkelig intervallspinning i morgen. Nå gjelder det bare å gjennomføre da... Og så bør man kanskje vaske litt klær og gjøre litt rent innimellom?
Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2013 #10804 Skrevet 7. oktober 2013 God morgen! Heier på deg jeg, så klarer du sikkert å gjennomføre.
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #10805 Skrevet 7. oktober 2013 Har store planer om å gjennomføre, og kjenner jeg er skikkelig klar! Økta i dag kommer til å gjøre vondt! (60 min spinning + 45 min styrke), men det må jo bare bli bra?
Daria Skrevet 7. oktober 2013 #10807 Skrevet 7. oktober 2013 Har store planer om å gjennomføre, og kjenner jeg er skikkelig klar! Økta i dag kommer til å gjøre vondt! (60 min spinning + 45 min styrke), men det må jo bare bli bra? Innser at det finnes mange definisjoner av "bra"... Hadde du bodd nærmere, skulle jeg engasjert deg som PT/innpisker/sjefstorturist...
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #10808 Skrevet 7. oktober 2013 PT/innpisker/sjefstorturist hadde vært en interessant erfaring! Men er redd man må ha et snev av ønske og motivasjon selv også, ellers blir det skrekkelig vanskelig. Men håper luftveiene oppfører seg nå, sånn at jeg kan komme skikkelig i gang med treningshøsten og holde på motivasjonen. Booket en ekstra time i morgen for sikkerhets skyld, så får vi se når morgendagen kommer, om det blir den ene, den andre eller begge. Men greit å vite at man har plass i alle fall, og kan heller avbooket i morgen når jeg kjenner hvordan det arter seg. Vurderer en runde med PT igjen også, men tror jeg først skal se hvordan det går med litt egentrening... Kroppen må fungere optimalt før jeg eventuelt begir meg ut på tortur ved hjelp av PT igjen.
Skravla Skrevet 7. oktober 2013 #10809 Skrevet 7. oktober 2013 Innser at det finnes mange definisjoner av "bra"... Hadde du bodd nærmere, skulle jeg engasjert deg som PT/innpisker/sjefstorturist... Der har du tips til en av dagene i helgen om tre uker. Dere får ta en test-runde.
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #10810 Skrevet 7. oktober 2013 Der har du tips til en av dagene i helgen om tre uker. Dere får ta en test-runde. Herlig! Vi bytter ut kjoleshoppingen med PT-pisking
Daria Skrevet 7. oktober 2013 #10811 Skrevet 7. oktober 2013 Eh... um... altså... Jeg som trodde vi skulle ha det hyggelig...?
Skravla Skrevet 7. oktober 2013 #10812 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg kan ha det hyggelig mens dere trener. Så har i hvertfall en tredjedel det fint.
Skravla Skrevet 7. oktober 2013 #10814 Skrevet 7. oktober 2013 Egoist! Det var du som ønsket at RR bodde så nær at du kunne bruke henne som PT.... derfor tenkte jeg at et testhelg kunne vært fint. Jeg har aldri ønsket meg PT så derfor står jeg over. Think before you write......
Daria Skrevet 7. oktober 2013 #10815 Skrevet 7. oktober 2013 Det er stor forskjell på å ønske seg litt hjelp og støtte i hverdagen og å bedrive frivillig selvplaging en enkeltstående helg
Skravla Skrevet 7. oktober 2013 #10816 Skrevet 7. oktober 2013 Det er stor forskjell på å ønske seg litt hjelp og støtte i hverdagen og å bedrive frivillig selvplaging en enkeltstående helg Men det er ganske vanlig med testtimer..... har jeg hørt. Dessuten så hostet jeg opp en lunge nå, men det tror jeg har lite med sykdom å gjøre og mer med peppermynte-te og QI.
Skravla Skrevet 7. oktober 2013 #10817 Skrevet 7. oktober 2013 Det er forresten episoden hvor RR nevnes spesielt.
Daria Skrevet 7. oktober 2013 #10818 Skrevet 7. oktober 2013 Men det er ganske vanlig med testtimer..... har jeg hørt. Dessuten så hostet jeg opp en lunge nå, men det tror jeg har lite med sykdom å gjøre og mer med peppermynte-te og QI. Litt svinn må man regne med... I hvilken verden ville det ramlet meg inn å bruke en helgedag til en sånn test-time? Helger er til viktige ting...
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #10819 Skrevet 7. oktober 2013 Altså, Skravla hadde kost seg, og jeg hadde kost meg. Da er det bare deg det står på, Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå