Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:murvegg:

Skrubbsår, hovent kne og en ikke veldig god ankel. Fakerten altså! :sukk: Skal jeg nyte noe finvær i morgen mistenker jeg at det blir fra verandaen... Oppgitt, og litt frustrert, og faktisk litt vondt dette (bare ankelen). Solid overtråkk med allerede slakke leddbånd er ingen god ide...

:veslejenta:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veranda i morgen høres lurt ut - med beinet høyt og i ro.

Skrevet

AU! Stakkars uheldige Fuggel'n. :kose:

Kose deg med bok på verandaen i dag du.

Skrevet

Ingen stor fare for å gå glipp av så mye sol her, masse skyer på himmelen. Men jeg slapper av, kjeder meg litt?, har støvsuget og pusler rundt. Utrolig sugen på noe søtt, men har absolutt ingenting i hus. Hva skal man lage til middag for eksempel?

Skrevet

Et dykk i fryseren gir oss grønn karri med kylling og masse grønnsaker til middag. Kom fra ferie i går og må derfor bruke det vi har. Ikke at jeg klager, jeg burde gjøre fryserdykk oftere.

Skrevet

Mistenker at det blir en Findus-blanding fra fryseren gitt... Supersjesken og det hjelper lite at det dukker opp bilder av hjemmebakst og kaker på ymse sosiale medier :sukk:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Mandag, snart halvveis i oktober, småtrøtt fuggel og ikke helt klar for ny uke. Pleier mørbanka skrott, litt oppgitt over at det går ut over trening og bevegelse, men tar en dag av gangen og forsøker å ikke klage. Vil gjerne på trening i dag, men spørs om det ikke er bedre å spare skrotten til i morra og heller kanskje få med seg bedriftsidretten da? Tar det rolig uansett, kan ikke annet...

Store muligheter for tur til foreldre til helga, har lovet paps på hjelpe med gulvlegging dersom han får parketten denne uka. Jeg klarer ikke la være å tilby meg... Er godt å kunne hjelpe, men kjenner det skal bli veldig godt når flytting og oppussing er unnagjort på den kanten. Sliten rett og slett, og er mye helger som går "bort". Har takket nei til jentekvelder og Farris-tur, men håper jeg får tatt det igjen over nyttår. :jepp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Selv om det er slitsomt vil jeg tro det er godt å kunne hjelpe foreldrene i flytteprosessen ja. Det virker som dere (spesielt du og din far) har et godt forhold - og det er sånt som er gull verdt. :hjerte:

Skrevet

Er veldig godt å kunne hjelpe ja, og vet jo at det kun er for en begrenset periode nå. Dessuten får jeg veldig god hjelp når jeg måtte trenge det selv, så er godt å kunne gi noe tilbake. Og er veldig takknemlig for at vi har et godt forhold alle tre (og jeg er nok bittelitt pappajente, spesielt siden vi har jobbet mye sammen og jobber veldig godt sammen). Men har supert forhold til mams også, heldigvis!

Enkelte kommenterer at de synes jeg er mye hjemme og hjelper, at jeg burde få godt betalt og at jeg er ekstremt snill som stiller sånn opp. Jeg kan være enig i at jeg har vært ganske mye hjemme i høst, men jeg forventer ingen betaling (selv om det er hyggelig med full drivstofftank eller at mams har spandert et par konsertbilletter), og for meg er det helt naturlig å stille opp (født sånn). De fleste foreldre stiller mye opp for barna, og for meg er det helt naturlig at det går andre veien også. Mye hyggeligere og mye raskere å kunne jobbe sammen :jepp:

Har allerede kikket på klokka noen ganger i dag, noe sier meg at dette blir en laaaaang arbeidsdag :sukk:

Skrevet

Skjønner deg godt, jeg har også en pappa som stiller opp og hjelper når som helst (både da jeg flyttet til og fra nordvestlandet tok han seg en uke ferie for å hjelpe til), da er det godt å kunne gjøre litt gjengjeld av og til også. Og i min verden skal man ikke ha betalt for å hjelpe familie...

Skrevet

Sånn er det her også. Vi tar ikke betalt for å hjelpe familien. Nå har ikke jeg foreldre lenger. Men vi søsknene stiller selvsagt opp for hverandre når det er behov for det. Jeg er nok den som får mest hjelp. Men jeg gir også hjelp tilbake når det er noe jeg kan gjøre. :jepp:

Skrevet

Bra! :jepp:
Da er jeg jo ganske "normal" allikevel da jo :nigo:

Snart lunsj...

Skrevet

"Normal" kan tolkes på så mange måter... :ler:

Skrevet

:veslejenta:

Pusler litt hjemme, klargjør til at vitrineskap og kommode blir levert på onsdag (sammen med ymse esker med ymse innhold jeg ikke husker, fra gjennomgangen etter mine besteforeldre i fjor på denne tid :sjenert: ). Vurderer sterkt bedriftsidretten i morgen, men i rolig tempo. Frisk luft kan gjøre seg tror jeg! :opplyser:

Litt overtidsjobbing fra sofakroken, ellers ikke så mye som skjer gitt.

Har seriøst begynt å gruble på hvordan jeg kan realisere en STOR drøm, og kanskje man burde planlegge litt med tanke på feriedager og kapital? Er vel feriedagene det går hardest utover... *ringer Norsk Tipping for å forsikre meg om at de har nummeret mitt*

Skrevet

Nysgjerrig på stor drøm......

Ellers er rydding noe du godt kan smitte meg med.

Skrevet

Nysgjerrig på stor drøm......

Det er ganske nært dette

Har drømt om det helt siden jeg hørte at det var mulig, og jeg har så smått begynt å se hvilke steder og muligheter det er. Myona er på en slik reise nå, og jeg skal fiske etter link når hun har kommet hjem tenkte jeg... Er supergrønn av misunnelse! Men kunne godt tenke meg å reise kanskje 3 eller 4 uker, for virkelig å få opplevelsen under huden og bli godt kjent med omgivelsene og opplegget. Og da blir det nok ikke neste år, men hvis det ikke blir langtur i 2014, kan kanskje drømmen være langturen i 2015? På en slik reise kan jeg (og vil jeg trolig) reise alene, for å bli kjent med folk på best mulig måte, og ikke søke tryggheten hos kjentfolk. Men vi får se... Enn så lenge en drøm.

Skrevet

Det er ganske nært dette

Har drømt om det helt siden jeg hørte at det var mulig, og jeg har så smått begynt å se hvilke steder og muligheter det er. Myona er på en slik reise nå, og jeg skal fiske etter link når hun har kommet hjem tenkte jeg... Er supergrønn av misunnelse! Men kunne godt tenke meg å reise kanskje 3 eller 4 uker, for virkelig å få opplevelsen under huden og bli godt kjent med omgivelsene og opplegget. Og da blir det nok ikke neste år, men hvis det ikke blir langtur i 2014, kan kanskje drømmen være langturen i 2015? På en slik reise kan jeg (og vil jeg trolig) reise alene, for å bli kjent med folk på best mulig måte, og ikke søke tryggheten hos kjentfolk. Men vi får se... Enn så lenge en drøm.

Oi. Det høres ut som en skikkelig drøm ja. Håper du klarer å få det til da.

Skrevet

:kaffekopp:

Oooooo så trøtt man kan bli! :sukk:

Jeg sover snart, og øynene svir. Trenger helg!

Utover det, ankelen er bedre, kneet er bedre og jeg har en plan om å joine bedriftsidretten i ettermiddag. Tar det rolig, men er klar for litt frisk luft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...