Daria Skrevet 28. oktober 2013 #10921 Skrevet 28. oktober 2013 Trøtt i dag tidlig høres heeelt ukjent ut... Takk for besøket, godt du kom deg vel hjem
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #10922 Skrevet 28. oktober 2013 Selv takk, Daria - var veldig hyggelig! Kom meg vel hjem, og intet jentelag på flyet
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #10923 Skrevet 28. oktober 2013 Innom hjemme før det er tid for spinning. Seminar i morra, så da kan jeg sove en liten time ekstra
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #10924 Skrevet 28. oktober 2013 Rent sengetøy på senga, da er det på tide å sende fuggel'n i dusjen.
Roadrunner Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #10925 Skrevet 29. oktober 2013 Sove lenge sa du? Kunne sovet til 0730, våknet 0609... Men nå er jeg pålogget jobb, igang med dagens gjøremål og spiser litt frokost samtidig. Greit med rolig start fra sofakroken i alle fall! Ehhh... Rolig start? Jobbet en time nå, og begynner faktisk å få smådårlig tid. Herlig! Jaja, serverer og ønsker en finfin dag!
Daria Skrevet 29. oktober 2013 #10926 Skrevet 29. oktober 2013 Det er det som er faren med å ha god tid om morgenen - plutselig har man ikke det lenger. Har man dårlig tid (eller i det minste ikke bedre tid enn vanlig) i utgangspunktet kommer man seg derimot avgårde i tide...
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2013 #10927 Skrevet 29. oktober 2013 Pleier alltid å beregne god tid om morgenen jeg. Men uansett hva jeg skal får jeg det travelt de siste ti minuttene før jeg skal avgårde...
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #10928 Skrevet 30. oktober 2013 God morgen! Hadde en plan om å sove til nærmere 0730 i går, siden jeg vet kroppen hadde trengt det, og jeg virkelig hadde anledning (måtte ikke reise før over 0830). i stedet våknet jeg 06:09, stod etterhvert opp, og fikk telefon fra jobb rett etter kl 07. Da var det bare å logge på og få gjort litt, og vips gikk tida altfor fort. Men godt å kunne ta sånt hjemmefra, slippe å stresse ut til jobb. Sendte ei melding til ei venninne på dagen i går, for å høre om vi skulle skravle litt i sofakroken i kveldinga. Hørte ingenting, så da stakk jeg på en aldri så liten tur på shopping etter jobb og fikk ordnet et par julegaver. Veldig greit! Men SÅ fikk jeg melding, om at jo, hun ville gjerne treffes til klokkeslettet jeg foreslo. Hev meg i bilen og kom akkurat hjem før venninna ringte på. Kaos i heimen, men veldig koselig med skravlings! Kjørte henne hjem, stupte i seng og var trøtt da klokka ringte i morges gitt. Veldig i tvil om det blir trening i dag, eller om jeg virkelig skal gå til verks i heimen og få ting litt på plass. Heller veldig mot det sistnevnte, for det er et desperat behov. Men først:
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #10929 Skrevet 30. oktober 2013 Rakk akkurat middagen i ettermiddag før telefon fra paps om jeg hadde anledning til å møte de på Ikea for å hjelpe med litt bæring. En drøy time senere var tilhengeren pakket og jeg kunne pusle meg hjem igjen... Med andre ord: ikke fått gjort det som stod på planen. Fått vasket badet og tørket støv, samt pakket inn litt julegaver. Og nå sofaen...
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #10930 Skrevet 31. oktober 2013 Torsdag, det nærmer seg fredag og helg! Trøtt fuggel, halvren leilighet, ettermiddags/kveldsplaner og finvær på gang
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2013 #10931 Skrevet 31. oktober 2013 Setter en bøtte godis på bordet, slenger meg i sofaen og venter til Fuggel'n kommer hjem og holder meg med selskap. Hæppi Halloween (ønsker ikke nabolagets unger på døra, men deler gjerne godis med gode venner).
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #10932 Skrevet 31. oktober 2013 Vært hjemme og spist litt mat, nå bærer det avsted til byen for kinokveld med en gjeng kollegaer. Men holder deg gjerne mef selskap senere, Sauen
Sauen Shaun Skrevet 1. november 2013 #10933 Skrevet 1. november 2013 God morgen, Fuggel'n! Og du: DET ER FREDAG!!!
Roadrunner Skrevet 1. november 2013 Forfatter #10934 Skrevet 1. november 2013 Mårnings, Sauen! God morgen ville være å lyve litt, for jeg er fullstendig utkjørt... Sååååå trøtt! Sovet utrolig dårlig i natt, trolig på grunn av et interessant vær som har herjet. Mellom 04 og 05 øsregnet det skikkelig, med ispedd haggel. Kikket ut, og det var som å se i en vegg av vann. I tillegg har det visst tordnet endel (det har ikke jeg vært bevisst, var en kollega som fortalte det, men det gir i såfall mening til hvorfor jeg har sovet så hinsides dårlig). Rett og slett SÅ glad det er fredag! Ellers fiiiiiin kveld i går!
Roadrunner Skrevet 1. november 2013 Forfatter #10935 Skrevet 1. november 2013 "Slik kommer du raskest gjennom sikkerhetskontrollen" Joda, fint med gode råd om klargjøring av pose med flytende innhold, bærbar pc, sko med metall, og tømming av lommer. Men alt det har jeg gjort for lenge siden. For at jeg skal komme raskere gjennom sikkerhetskontrollen må mine medpassasjerer lære seg litt forberedelser og effektivitet.
Daria Skrevet 1. november 2013 #10936 Skrevet 1. november 2013 Jepp, det er sjelden mine handlinger som gjør at sikkerhetskontrollen tar tid...
Daria Skrevet 1. november 2013 #10937 Skrevet 1. november 2013 Ikke at jeg skal klage, forresten, da vi skulle til London i sommer tok automatinnsjekking, koffertdropp og sikkerhetskontroll knapt 10 min tilsammen. Vi som var på flyplassen to timer før avgang med tanke på sommerferie og lange køer hadde plutselig veeeldig god tid
Roadrunner Skrevet 1. november 2013 Forfatter #10938 Skrevet 1. november 2013 Jo, vært der jeg også. Ute i goooood tid, også går alt som smurt. Men synes mange er unødvendig dårlig forberedt før sikkerhetskontrollen, og jeg kjenner jeg fort begynner å småtrippe. Ikke har de boardingkort klart ved sjekk, flasker og tull slenger rundt og må samles i en liten pose i siste liten, laptop ligger i bunn av koffert/veske, de skal av med jakker, belte, sko og dill... Mens jeg står der med alt klart
Daria Skrevet 1. november 2013 #10939 Skrevet 1. november 2013 Har vært borti den noen ganger, ja... Men man skal vel ha forståelse for at alle ikke er like reisevante som oss
Roadrunner Skrevet 1. november 2013 Forfatter #10940 Skrevet 1. november 2013 Har vært borti den noen ganger, ja... Men man skal vel ha forståelse for at alle ikke er like reisevante som oss Men jeg synes da de bør forberede seg litt! Lese artikler på KG, VG, DB etc, og se hva reising EGENTLIG innebærer. Er du i tvil om noe vil bli klassifisert som flytende, så legger du det i posen sammen med resten. Er du i tvil om noe kommer til å slå ut på metallscanningen, så tar du det av (eller reiser med plagg/sko som IKKE slår ut). Altså, det er da skrekkelig enkelt dette her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå