Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
- Jeg tviler på at noen blir irritert. Anand har jo spilt mot denne flasken mange ganger før, sier stormester Gausel.

:rulle:

Skrevet

Agurknytt er SÅ 1900-tallet, nå snakker vi om Flaskenytt... :murvegg:

Skrevet

Hvordan gár det med din kompis Coyote?

Han har jeg fintet ut for lengst :lur:

Skrevet

:kaffekopp:

Trøtt i går - trøttere i dag. Dårlig gjort synes jeg!

Men jeg hadde en god spinningøkt i går, og har treningstøyet klart i bilen til en økt styrke i ettermiddag. 3 økter på 4 dager må jeg være fornøyd med :jepp: Blir lite/ingen trening i helga, men regner med at flyttesjau kommer til å gi meg litt bevegelse allikevel.

Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Dette er en form for dagbok?! :rodme: Da beklager jeg at jeg har dumpet min randomness innpá her.

Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Sjólv om det er hyggelig á hilse pá deg Roadrunner, og dere andre. Trodde fórst at dette var bare en sánn "Randomness Thread." Men takk for Velkomsten, og jeg skal holde meg til hvordan vi er ment til á vaere innpá her. :blomst:

Skrevet

Du er flink!!

Takk takk, vimse! Koselig å se deg innpå her igjen! :klem:

Hvordan har vimse det?

Ná er det kveld igjen dere! ;):kaffekopp:

Og vips var det morgen igjen :kaffekopp:

Og fredag! :hoppe:

Dette er en form for dagbok?! :rodme: Da beklager jeg at jeg har dumpet min randomness innpá her.

:ler:

Jepp, er nok min lille dagbok dette. :fnise:

Men koselig at du har svinset innom, og du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å bli. Randomness kan være koselig det vettu, og er vel i grunn ganske mye randomness her uansett... :sjenert:

Sjólv om det er hyggelig á hilse pá deg Roadrunner, og dere andre. Trodde fórst at dette var bare en sánn "Randomness Thread." Men takk for Velkomsten, og jeg skal holde meg til hvordan vi er ment til á vaere innpá her. :blomst:

Ingen skumle regler å forholde seg til her - stor takhøyde! :jepp:

Skrevet

Fredag :hoppendeglad:

Randomness? Her? Næh, kan jeg ikke tenke meg... :fnise:

Skrevet

:ler:

Nei, her driver vi ikke med sånt :sjenert:

VELDIG godt med fredag! :hoppendeglad:

Skrevet

:natti:

Siste natt i barndomshjemmet... Snålt!

Skrevet

:veslejenta:

Tilbake i leiligheten, trøtt men fattet. Ikke helt klar for mandag i morgen, men får bare ta det som det kommer. Er vel snart helg igjen? :klo:

Skrevet (endret)

Helg om bare fire dager, faktisk - og da kommer det en 4-dagers helg også :nigo: Men det er mulig det bare er meg...

Endret av Daria
Skrevet

Helg om bare fire dager, faktisk - og da kommer det en 4-dagers helg også :nigo: Men det er mulig det bare er meg...

:balltre:
Skrevet

Jeg synes det er unødvendig å ty til vold :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...