Roadrunner Skrevet 29. november 2013 Forfatter #11081 Skrevet 29. november 2013 Kan du ikke gruble litt på PM da - jeg er så nysgjerrig... Grublinga is on its way
Roadrunner Skrevet 29. november 2013 Forfatter #11083 Skrevet 29. november 2013 (endret) Sove litt på det kanskje og bestille i morgen? Endret 29. november 2013 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 29. november 2013 Forfatter #11085 Skrevet 29. november 2013 Eller bestille i dag kanskje? Bekreftelse fått, og depositum betales i løpet av helgen.
Roadrunner Skrevet 29. november 2013 Forfatter #11088 Skrevet 29. november 2013 Det tar på å shoppe ferie? Gjør visst det... Hjelper ikke at nysene kommer tett og at nesa ikke fungerer som puste-organ, så nå tror jeg at jeg skal innta senga og drømme om litt sol og varme
Daria Skrevet 29. november 2013 #11089 Skrevet 29. november 2013 Mykje sol og mykje varme, strand og sjø det ska du få me' *synger nattasang*
Roadrunner Skrevet 30. november 2013 Forfatter #11091 Skrevet 30. november 2013 Mårning! Våknet 05:20 - noe jeg synes er svært unødvendig på en lørdag... Ble liggende våken en drøy time før jeg slumret inn i litt søvn igjen. Men hva gjør det vel med litt urolig søvn på morgenkvisten når første tanken er: Jeg skal på tur igjen! Og andre tanken er: Det er lørdag og jeg haster ikke med noe! Sengetøy ligger i vaskemaskinen og fuggel'n starter dagen rolig på sofaen
Roadrunner Skrevet 30. november 2013 Forfatter #11092 Skrevet 30. november 2013 (endret) Litt optimistisk å henge sengetøy på verandaen til tørk 30.november? Og sola har forsvunnet bak et tynt (men tett) skydekke? Krysser fingrene Endret 30. november 2013 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 30. november 2013 Forfatter #11093 Skrevet 30. november 2013 (endret) Sengetøyet ligger nyvaska på senga (siste 3-4 timene har det dog stått til tørk i stua, ved ovnen, omgitt av stearinlys ) og Fuggel'n sitter nydusja på sofaen. Litt hjemmespa på en lørdag gjør godt, så nå har jeg vært gjennom ansiktsmaske, ansiktsrens, litt hårfjerning, skrubb, hårkur og bodylotion. Slett ikke dumt! Fremdeles litt basill-redusert, men har en plan om en liten treningsøkt i morgen (litt bevegelse trengs nok), og ellers bare sløvesøndag. Har ryddet litt i dag, pakket inn julegaver og fått frem litt julepynt og nå kan desember bare komme. Endret 30. november 2013 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 1. desember 2013 #11094 Skrevet 1. desember 2013 God morgen. Håper snyteskaftet er bedre i dag.
Roadrunner Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #11095 Skrevet 1. desember 2013 En litt kjip natt med dårlig søvn på grunn av kvalme, og våknet med hodepine, men det meste har gått seg litt utover dagen. Avlyste treningsavtalen, men har fått meg litt frisk luft i en liten runde i Dyreparken og ellers blir det nok sløvings i heimen. Puster nesten normalt - så satser på stigende form og gode treningsmuligheter til uka
Roadrunner Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #11096 Skrevet 1. desember 2013 Støvsuget og ryddet, ellers masse sofatid. Ser Nissene over skog og hei nå, så Castle og så senga. I morgen SKAL det trenes, nå må det fokuseres frem mot tur Men ikke ennå...
Sauen Shaun Skrevet 2. desember 2013 #11097 Skrevet 2. desember 2013 God morgen. Håper formen er fin, og at du får en treningsøkt i dag.
Roadrunner Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #11098 Skrevet 2. desember 2013 Mårnings! Formen stgende, og absolutt planer om trening i dag! Hvis jeg får selskap av ei venninne blir det nok spinning, hvis ikke er det mulig jeg tar en økt i helsestudio i stedet. Og spinning i morgen. Hektisk start på mandagen, måtte hive meg rundt her og ordne litt av hvert. Tror jeg begynner å få en oversikt her nå, og satser på å være i rute mot deadline. Men hjertet i halsen et øyeblikk gitt. Motivert til innstramminger på kostholdssida og skjerpings på treningssida, vil være i bedre form til turen enn det jeg er nå. Så da er det bare målrettet jobbing som gjelder! SKAL! Gikk forresten og nynnet på en sang store deler av gårsdagen, uten å huske hva den het. Men så - i kveldinga gikk lyset endelig opp for fuggel'n, og jeg kunne roe tankene. Svaret? "Himlen i min famn" med Carola... Nydelig melodi!
Daria Skrevet 2. desember 2013 #11099 Skrevet 2. desember 2013 Den er jo nydelig Den lærte jeg i blandakor den høsten jeg tilbragte nordpå, så jeg putter gjerne automatisk inn litt ooo-ing her og der når jeg hører den Vi sang den på julegrantenning første søndag i advent - mørketid, stjerneklart og en halv meter nysnø...
Roadrunner Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #11100 Skrevet 2. desember 2013 Lunsj unnagjort, og verste stresset er unnagjort tror jeg. Fremdeles litt usikker på om det blir spinning eller helsestudio i dag, men har et par timer til å avklare på. Litt ruskete i toppen fremdeles, og tidvis litt feberfølelse, men ellers skal jeg ikke klage så mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå