Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:veslejenta:

Sliten og smått sentimental fuggel har inntatt sofaen. Har vært innom barndomshjemmet for siste gang, huset er tømt og til uka overtar nye eiere... :trist: Kanskje best å ikke tenke så mye? :sukk:

Snart sengetid, prøve å lade litt til ny uke.

Håper alt ordner seg med bilen og at jeg kan få unnagjort noen treningsøkter. Hadde passet bra!

:natti:

Endret av Roadrunner
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

*klemmer litt på den sentimentale Fuggel'n* :klemmer:

Håper bilen blir frisk igjen snart...

Skrevet

:kaffekopp:

God formiddag!

Trøtt og småsliten fuggel i dag, kjenner at jeg ikke har ladet så veldig i helga... Noen helger burde vært etterfulgt av ny helg :opplyser: Men nå gleder jeg meg over at jeg kan se en ubrukt og fin helg i det fjerne, uten store planer! :bolledeig:

Satser på en tur på trening i ettermiddag, og så står det middagsrester og venter på meg hjemme. Tror jeg drøyer handling og dill til i morra (da jeg forhåpentligvis har fått bilen tlibake), så blir det litt mindre styr.

Men nå er det lunsjtid!

Skrevet

Hvordan er det mulig å bli så hinsides trøtt? :natti:

Har booket spinning i ettermiddag, og så mistenker jeg at det blir en rolig kveld gitt. Har mest lyst til å sove... Mye... Lenge...

Skrevet

:veslejenta:

Spinning unnagjort, og sofaen inntatt. God samvittighet!

Lekte med tanken på å ta en spinningøkt i morgen også, men vurderer faktisk en tur på butikken og få gjort diverse ærend i tillegg. Fikk jo ikke gjort noe i forrige uke, men kanskje denne uka? Krysser fingrene hardt og lenge for bilen også, måtte morgendagen bli en fin dag! :jepp:

Nå - pledd og strikketøy i sofakroken! Snart ferdig med sjalet! :bolledeig:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper virkelig at du får tilbake bilen i dag. *krysser fingrene*

Skrevet

Krysser fingrene jeg også! Hardt og lenge...

Ikke hørt noe ennå, men så lenge det er dagslys er det håp :opplyser:

Ingen treningsplaner i dag - blir nok julegaveshopping og litt handling av mat etc. Trengs!

Skrevet

Fikk unna masse julegaver i helga - plutselig gikk jeg fra å ikke ha kontroll på noe som helst til å ligge overraskende godt an. Kanskje jeg skal være vill og gal og lage noen gaver også, nå som jeg har så god tid...

Håper du får gode bilnyheter snart.

Skrevet

Tror jeg har en viss oversikt jeg også, mistet den bare litt uka som var (hadde planer - som plutselig utgikk). Men på tide å samle sammen planene igjen og på ny få oversikt. Og kanskje komme i mål med noen gaver i dag? :klo:

Dessuten skulle fuggel'n kanskje hatt litt til seg selv, som en topp til julebordet, et par vintersko ++ Vi får se!

Smått uggen i halsen og litt tung i toppen. Nekter å forholde meg til hva det kan bety... :opplyser:

Skrevet

Jeg har fine nye vintersko :nigo: Ikke på meg, dog - for en gangs skyld har jeg faktisk støvler med hæl (ikke veldig høye, men høye til å være meg) på jobb. Plutselig ser jeg verden fra en ny vinkel :fnise:

Fortrengning er undervurdert når det gjelder gryende dårlig form - lur kroppen til å tro at den bare innbiller seg ting. Funker stadig vekk...

Skrevet

Bil? I dag?

:murvegg:

Neidu, her blir det varebil et døgn til. Verktøyet/delene hadde ikke blitt sent som avtalt, men ble sendt i dag. Så de krysset fingrene for at de fikk det i morgen, og ikke minst at det fungerer. Tålmodige fuggel'n må nok bare pleie vennskapet med varebilen ja. :opplyser:

Skrevet

Mårnings!

Jeg har også nye vintersko! :opplyser:

Foreløpig står de trygt hjemme (litt varmt å bruke inne på jobb, og spesielt da jeg våknet til 5 varmegrader i dag...), men satser på at de skal komme godt til nytte etterhvert. Godt å vite at de er i hus i det minste! :jepp: Ble en lang ettermiddag på handletur i går, og kjente at formen ikke var optimal i det hele tatt. Ting gikk sakte på slutten gitt, beina var blytunge. Litt feber da jeg la meg i går kveld, og i dag er jeg rett og slett tett i mulen. Tror det primært er bomull og surkling fra kragebeinet og opp :sjenert::forkjola:

Men jeg er på jobb og gråter ikke :opplyser:

Krysser fingrene for bilen i dag, og tar en time av gangen. Formen som den er nå skal gå fint, men blir den verre får jeg vurdere litt hjemmekontor på slutten av dagen. Time will show!

:kaffekopp: serveres gjester som måtte stikke innom, og så ønsker jeg en finfin dag rundtom!

Skrevet

Gratulerer med vellykket skoinnkjøp :tommelopp: Ikke fullt så graulerer med bomullshodet, håper det bare er forbigående. :sjokolade: ?

Skrevet

God morgen. Tar en :kaffekopp: jeg. Trenger litt ekstra påfyll før jeg starter dagens aktiviteter...

Men jeg trodde basseluskene hadde plaget deg nok det siste året jeg. Jeg synes de er teite som stadig skal plage samme person... :kjefte:

Skrevet

Gratulerer med vellykket skoinnkjøp :tommelopp: Ikke fullt så graulerer med bomullshodet, håper det bare er forbigående. :sjokolade: ?

Takk takk - nye vintersko i hus er betryggende (og de var varme og gode, OG på tilbud! :daane: )

Faktisk ikke lyst på :sjokolade: og det er vel et varsku i seg selv om at formen ikke er helt bra.

Har dukket opp endel ting jeg MÅ gjøre i dag, men vurderer sterkt hjemmekontor etterhvert om det ikke er bedring her. Smått feber og svimling er ingen god kombinasjon gitt. Men først krysser jeg fingrene for at jeg kanskje blir gjenforent med bilen i dag :pls:

Skrevet

Ikke lyst på sjokolade?! :daane: Sist jeg var syk var det omtrent det eneste jeg hadde lyst på...

Skrevet

Slimete og sår hals + :sjokolade: er sjelden noen killer kombinasjon

Kaldt vann, kalde klementiner og eventuelt litt kald juice derimot var slett ikke dumt. Så egentlig frister is mye mer enn :sjokolade::sjenert:

Skrevet

Is er bra for både sår hals og febertendenser :jepp:

Skrevet

Jeg har fått post :bolledeig:

Kort fra det store utland lå i postkassa i dag, stas! :hoppendeglad:

Tusen takk, Daria og Skravla! :klem:

Det henger allerede på kjøleskapet :nigo:

Ellers er bilen trygt hjemme, varebilen levert og sofaen inntatt :veslejenta:

Skrevet

Mårnings!

Ser ut til at febertendensene er borte, nå er det bare en übersexy stemme :sexy: og masse snutegruff igjen (tror jeg må få tak i litt Kleenex etterhvert gitt - var tom hjemme...). Foreløpig litt lettere i toppen, og digger det. Det betyr i alle fall at jeg er klar for restaurantmiddag og et kulturelt innslag i kveld :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...