Roadrunner Skrevet 2. november 2013 Forfatter #10942 Skrevet 2. november 2013 "To make you feel my love" fremført av Silya på Stjernekamp - RÅTT! Må tørke ei tåre her, og ser flere i salen også måtte frem med tåretørking. Fy søren! Nakent og rått rett og slett!
Roadrunner Skrevet 3. november 2013 Forfatter #10943 Skrevet 3. november 2013 Sløøøøøøv søndag. En stiv og trøblete rygg har satt en ganske så effektiv stopper for noe særlig aktivitet i dag, har kun vært en liten tur på treningssenteret for å forsøke med litt muskelløsning. Fungerte sånn passe.. Litt oppgitt, men krysser fingrene for at det går seg til ganske greit. Vil ikke sånt nå! Helgen ellers? Fredag ble det en liten tur i svømmehallen etter jobb, 1000 meter og en lang dusj. Hjem til ferske reker og sofakveld. I går fikk jeg satt inn utestolene, pakket inn bordet og handlet et par ting. Halvannen times rusletur, tacomiddag og sofakveld. Og i dag altså mest sofa... Masse sofa... Men tror nok jeg på mange måter har trengt litt sofatid, har vært sliten i det siste. Smått hormoner også tror jeg, så vært godt med litt alenetid... Håper bare ryggen går seg til, er slitsomt når man bare nesten kommer opp i vertikalen... *walks like a duck*
Daria Skrevet 3. november 2013 #10944 Skrevet 3. november 2013 (endret) ? (fant ingen and...) Alenetid i sofaen er slett ikke så dumt av og til, det kan hjelpe mot så mangt... Endret 3. november 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 4. november 2013 Forfatter #10945 Skrevet 4. november 2013 indeed Mårnings! Kom meg nesten ikke opp av senga i morges, og slet skikkelig med å komme meg på badet. Men bare jeg kom så smått i gang gikk det litt bedre. Har kommet meg på jobb, og har fått innpå et par smertestillende/muskelavslappende. Noe sier meg at dette blir en laaaaang mandag Vil ikke dette! Treningstøyet står klar i bilen, så om jeg orker blir det en liten tur på treningssenteret for å gi det et nytt forsøk på å myke opp stive muskler. Men vi får se, her tas det en halvtime av gangen for øyeblikket. Har lagt venstrebeinet opp på en skuffseksjon her og har trolig en veldig interessant sittestilling for øyeblikket.. Ellers skal bilen bli vinterskodd i dag Ingen vei tilbake nå...
Sauen Shaun Skrevet 4. november 2013 #10946 Skrevet 4. november 2013 Uffameg, dette høres ikke godt ut. Håper dagen blir bedre etterhvert. Jeg tenkte på deg under radio-andakten i dag. Jeg har hørt veeeeldig mange radio-andakter i mitt liv, men det er aller første gang de har spilt Bruce Springsteen midt i andakten. Herlig start på dagen for min del.
Roadrunner Skrevet 4. november 2013 Forfatter #10947 Skrevet 4. november 2013 Springsteen passer vel til det meste? Snart tid for omlegging til vinterdekk, og er på vei frem. Ikke helt i vintermodus jeg altså! Prøver å variere sittestilling her, ta små pauser og komme meg rundt så godt jeg kan. Går seg nok til for snille jenter
Roadrunner Skrevet 5. november 2013 Forfatter #10948 Skrevet 5. november 2013 Ble en rolig ettermiddag i går, en liten rusletur i flatt lende etter jobb før hjem til middag og sofatid. Sovet litt bedre i natt, og ryggen fungerer stadig litt bedre. Kjenner litt til ankelen og ene kneet fremdeles, samt ryggen, så ville være en overdrivelse å si at jeg er i kjempeform Men jeg er optimistisk Søndag slet jeg med å holde 15 min på ellipsemaskinen - det var bare vondt vondt vondt. I dag har jeg klart 45 min - med bare litt vondt innimellom Blomstervanning og litt rydding nå, begynne å forberede jentebesøk på torsdag. Blir koselig!
Daria Skrevet 6. november 2013 #10949 Skrevet 6. november 2013 Kan du fortsatt lage fingermerker i ankelen?
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2013 #10950 Skrevet 6. november 2013 God morgen. Hvordan er formen i dag?
Roadrunner Skrevet 6. november 2013 Forfatter #10951 Skrevet 6. november 2013 Mårnings! Enkelte ganger kan jeg lage fingermerke, men stort sett oppfører den seg ganske bra. Heldigvis! Merker kun litt når jeg går på veldig ujevnt underlag, eller får store bevegelsesutslag. Ellers oppfører den seg fint Hektisk start på dagen, med masse rigging, så ryggen har småprotestert litt. Men den går stadig bedre, og nå går jeg oppreist og nesten uten smerter. Det satser jeg på at betyr at jeg kan fungere litt til helga, og hjelpe til litt hos mine foreldre igjen. Nærmer seg flytting med stormskritt. I dag er jeg uten bil siden den er inne til litt spa-behandling (les: fjerning av rust), men krysser fingrene for at alt der går etter planen og at jeg får den igjen i løpet av formiddagen i morgen. Jentekveld i morgen, ut og spise og humorshow på fredag. Bra avslutning på uka det Snart lunsj jo!
Daria Skrevet 6. november 2013 #10952 Skrevet 6. november 2013 Mårnings! Enkelte ganger kan jeg lage fingermerke, men stort sett oppfører den seg ganske bra. Heldigvis! Merker kun litt når jeg går på veldig ujevnt underlag, eller får store bevegelsesutslag. Ellers oppfører den seg fint Hektisk start på dagen, med masse rigging, så ryggen har småprotestert litt. Men den går stadig bedre, og nå går jeg oppreist og nesten uten smerter. Det satser jeg på at betyr at jeg kan fungere litt til helga, og hjelpe til litt hos mine foreldre igjen. Nærmer seg flytting med stormskritt. I motsetning til tidligere i uka, når du krabbet rundt?
Roadrunner Skrevet 6. november 2013 Forfatter #10953 Skrevet 6. november 2013 Ikke så langt unna faktisk. Har stort sett gått rundt de siste dagene, men ikke sikker på om jeg vil kalle det oppreist Mer som ei på 90 med giktisk rygg/hofte (god knekk i hofteleddet der gitt...) Men nå er jeg nesten 175 cm høy igjen, ikke 160cm + litt bortover
Roadrunner Skrevet 7. november 2013 Forfatter #10955 Skrevet 7. november 2013 Mårnings! Torsdag, gråvær (som skal lette?), håper jeg får bilen tilbake i ettermiddag, og kjenner jeg begynner å bli klar for helg igjen. Får besøk av gode venninner i kveld, skal lage middag og kjase. Gleder meg! I morra er det tid for restaurantmiddag, kulturell input og hyggelig lag. Ikke dumt!
Roadrunner Skrevet 8. november 2013 Forfatter #10956 Skrevet 8. november 2013 :kaffekopp: Hvorfor må alltid sånn tordenvær komme nattestid? JEG VIL SOVE! Var trøtt før gjestene kom i går, var trøtt da gjestene dro, og er enda trøttere nå. Men det går seg gjerne til, og plutselig er det helg Ut og spise i ettermiddag, så humorshow. Gleder meg!
Roadrunner Skrevet 8. november 2013 Forfatter #10958 Skrevet 8. november 2013 Takk, Sauen, det trengs! Fikk kommentar fra en kollega om at jeg kanskje ikke burde blunke så mye i dag, så ut til at det var problemer med å få opp øynene igjen etterpå Men ikke så sent show i dag, så da satser jeg på at jeg kommer i seng i høvelig tid rett og slett.
Daria Skrevet 8. november 2013 #10959 Skrevet 8. november 2013 (endret) Power nap i lunsjen? Endret 8. november 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 8. november 2013 Forfatter #10960 Skrevet 8. november 2013 I lunsjen? Er du gal? Da er det jo mat! Og vaffel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå