Daria Skrevet 20. november 2013 #11021 Skrevet 20. november 2013 Så bra Får håpe det ikke går altfor hardt ut over lommeboka. er aldri feil Takk for at du vekket den lysta, forresten..
Roadrunner Skrevet 20. november 2013 Forfatter #11022 Skrevet 20. november 2013 *tygg tygg* Lommeboka får seg en trøkk (en ca. 6500 kr trøkk), men satser på at den skal komme fra det uten altfor store varige skader... Akkurat det jeg hadde lyst til å bruke penger på nå
Daria Skrevet 20. november 2013 #11023 Skrevet 20. november 2013 Au, den svir. Men det kunne vel vært verre, tross alt... Det er alltid surt å måtte bruke penger på nyttige ting man ikke får velge selv.
Roadrunner Skrevet 20. november 2013 Forfatter #11024 Skrevet 20. november 2013 Veldig sant. Vil jo gjerne ha bil, og kjenner jeg blir litt "handicappet" når den ikke sviver (selv om det går buss, det er bare så tungvindt når man er vant til bil...). Så må jo bare betale det det koster. Sjokoladen var forøvrig god... Bare tomt så altfor fort...
Daria Skrevet 20. november 2013 #11025 Skrevet 20. november 2013 Jeg tror det er et eller annet synsbedrag involvert når det gjelder sjokolade - den er egentlig mye mindre enn det ser ut til...
Roadrunner Skrevet 20. november 2013 Forfatter #11026 Skrevet 20. november 2013 (endret) Leiligheten er støvsugd og så smått ryddet. Burde vasket badet også, men kan ta det i morra. Trøtt... Endret 20. november 2013 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 21. november 2013 Forfatter #11027 Skrevet 21. november 2013 Mårnings! Krysser fingrene hardt og lenge for at jeg blir gjenforent med bilen i dag, hvis så skjer skal jeg få ordnet litt av hvert etter jobb. Hvis ikke blir det nok en ganske rolig ettermiddag i dag også, med litt pakking og forberedelser mot helga. Men si meg, hvordan er det mulig å være skikkelig sulten halvannen time etter frokost? Skjedd to ganger denne uka, en times tid etter frokost før jeg meg nærmest hol.... Går gjerne over etter litt tid (og noen desiliter vann), men veldig snålt... Suuuulten!
Roadrunner Skrevet 21. november 2013 Forfatter #11029 Skrevet 21. november 2013 Et kjapt blikk i speilet burde være nok til å overbevise systemet om at økedøgn er fullstendig unødvendig...
Daria Skrevet 21. november 2013 #11030 Skrevet 21. november 2013 (endret) Det er det jeg prøver å fortelle kroppen min også, men sånne dager dukker opp fra tid til annen - og særlig når det er kaldt. Da forbrenner man jo mer, må vite... Kanskje det er det som er gårsdagens unnskyldning her også? Skravla og jeg var på Dollys og spiste før vi skulle på konsert. Oi, den var stor! var min umiddelbare tanke da pizzaen kom på bordet. Den forsvant imponerende raskt... Endret 21. november 2013 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 21. november 2013 #11031 Skrevet 21. november 2013 God morgen. Jeg fikk meg ukas store overraskelse da jeg veide meg i dag tidlig. Den siste uka har jeg spist mengder med sjokolade, drukket brus, vært på seminar og fråtset i koldtbord, desserter og kaker - og jeg har gått ned 300gram. Jeg var sikker på at jeg hadde økt... Håper virkelig at du får tilbake bilen i dag.
Roadrunner Skrevet 21. november 2013 Forfatter #11032 Skrevet 21. november 2013 Det er det jeg prøver å fortelle kroppen min også, men sånne dager dukker opp fra tid til annen - og særlig når det er kaldt. Da forbrenner man jo mer, må vite... Kanskje det er det som er gårsdagens unnskyldning her også? Skravla og jeg var på Dollys og spiste før vi skulle på konsert. Oi, den var stor! var min umiddelbare tanke da pizzaen kom på bordet. Den forsvant imponerende raskt... Det må garantert være kulda, var skikkelig kaldt i morges, og jeg var litt vel tynnkledd. Vinterjakketid nå kanskje? I alle fall om man skal gå noe lengre enn 5 meter? Andre alternativet er at jeg faktisk spiste litt lite går ettermiddag/kveld. 1 Pitapizza til middag og et rundstykke til kvelds. Hmmm... Men trodde den Peanøttkubben på jobb hadde bidratt? Eller så er jeg rett og slett bare sulten (nå er jeg sultevrak, godt det bare er 12-14 min til mat!) God morgen. Jeg fikk meg ukas store overraskelse da jeg veide meg i dag tidlig. Den siste uka har jeg spist mengder med sjokolade, drukket brus, vært på seminar og fråtset i koldtbord, desserter og kaker - og jeg har gått ned 300gram. Jeg var sikker på at jeg hadde økt... Håper virkelig at du får tilbake bilen i dag. Så flink du er! Imponert jeg altså! Kanskje teste vekta i morgen jeg også? Ikke så veldig lyst men... Krysser fremdeles fingrene jeg også, ikke hørt noe ennå...
Roadrunner Skrevet 21. november 2013 Forfatter #11033 Skrevet 21. november 2013 Billykke i dag? Nope De hadde problemer, og vi skulle snakkes i morra for å se hva som skjer. De ventet visst noe spesialverktøy i morra, håper bare de får det før jeg MÅ dra i morra. Hvis ikke blir jeg uten bil i helga og plan B må iverksettes...
Roadrunner Skrevet 22. november 2013 Forfatter #11035 Skrevet 22. november 2013 God FREDAG! Krysser fingrene for gode bilnyheter i dag ( =gjenforening) samt at tannlegetimen går enkelt og greit. Foretrekker null hull og ønske om god helg
Sauen Shaun Skrevet 22. november 2013 #11036 Skrevet 22. november 2013 Lykke til både med bil og tenner i dag.
Roadrunner Skrevet 22. november 2013 Forfatter #11037 Skrevet 22. november 2013 Tusen takk, Sauen! Skal bli godt om alt kunne gå seg til i dag
Roadrunner Skrevet 22. november 2013 Forfatter #11038 Skrevet 22. november 2013 Bil? Jeg? I dag? Nope... De sliter fremdeles med å få fjernet en del som skal skiftes ut, og har bestilt nytt verktøy til formålet. Som kommer til tirsdag... Men jeg har visst fått låne en varebil (eneste de hadde inne i formiddag, de andre fikk de ikke inn før i ettermiddag, ellers kunne jeg visst fått låne en mer "normal" bil). Men jeg skal fint kunne råne i varebil i helga jeg - er ikke kravstor Men oppgitt? Litt lei? Jau... Måtte tannlegen bli en svært hyggelig sak!
Skravla Skrevet 22. november 2013 #11039 Skrevet 22. november 2013 Håper tannlegen er greiere enn bilverkstedet.
Roadrunner Skrevet 23. november 2013 Forfatter #11040 Skrevet 23. november 2013 (endret) Tannlegen var meget hyggelig. 2 bilder og 7 minutter tok seansen, inkludert generell skravling. Masse skryt og ingenting gale (jeg er visst skrekkelig fotogen på disse bildene, de er visst så fine ). Ellers min første natt i "nyhuset" og blir rart å tømme gamlehuset for siste rest i dag... Endret 23. november 2013 av Roadrunner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå