Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært ute og løpt i dag, 14 dager siden sist :flau: Men, nå er det på igjen, og det funket veldig fint å løpe med brodder :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er, vimse! :klem:

Her ble det spinning i dag (uten brodder :lur: ) og godt fornøyd med innsatsen. Deilig å fungere litt igjen!

Men brodder? Er det snø hos dere? Her er det helt bart, og så vidt jeg kan se tørt og fint. Men jeg fikk gode brodder til bursdagen i fjor, så er klar for ruskeføre jeg også (selv om løping nok ikke står høyt på positiv liste...).

:veslejenta:

Kindersjokolade fra kalenderen, Jul i Svingen på tv og fuggel'n snart på vei i dusjen.

Skrevet

Det var litt snø, og mye is... Og mer skal det vel bli av det i løpet av uka...

Deilig å få spinnet litt, selv om jeg ikke helt deler interessen for den typen trening, sykle uten mål og mening liksom :fnise: Ikke for det, jeg hadde aldri trodd jeg skulle like å løpe heller :sjenert:

Sjokolade ja, det har vi IKKE sett i kveld :sjenert::tunge1:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Nei, du sier noe vimse... Sykle på stedet - er kanskje for litt spesielt interesserte? Skal sies at det pleier å være mange på timene da, så er nok ikke bare meg *ler* Men løping? DER er jeg ikke altså... Henger nok sikkert litt sammen med at rygg og knær fort protesterer relativt heftig, så det stopper seg selv litt... Men moro er det jo ikke :sjenert:

En frustrerende liten Kinder-sjokolade til dessert i går, men trøstet meg med at den sikkert var mer enn stor nok :jepp:

Plutselig tid for julekonsert i kveld, noe sier meg at det blir sent.

Tung i beina i dag (ble litt ivrig på spinninga i går), men vurderer en ny økt i dag. Får se det ann litt og kanskje høre om ei vil være med? :lur:

Men først: :kaffekopp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Jeg pleier også å sykle uten å komme av flekken. Riktignok ikke noe spinning her. Men den gamle ergometersykkelen er et fint treningsalternativ når det er for glatt eller kaldt til å gå tur. :jepp:

Men julekonsert i kveld... Det er ikke pent å gjøre oss nysjerrig... Du bør jo avsløre hvem du skal høre på...

Skrevet

Ble plutselig julekonsert, da en kollega kom over et par gratisbilletter til Stille Natt Hellige Natt. Har sett den noen ganger tidligere, men litt julestemning er da aldri feil? :nigo:

Men gjesper allerede, så dette kan jo bli interessant...

Skrevet

Så generøs du er som ofrer deg for gratisbilletter som dukker opp :fnise: Her er faktisk ikke første julekonsert før den 13. i år, og bare 4 eller 5 totalt :daane:

Skrevet

Jeg er veldig snill sånn :opplyser:

Noen må jo ofre seg når det dukker opp gratisbilletter? :engel:

Hadde første julekonsert den 13. jeg også, og bare to stk totalt. Nå blir det første i dag i stedet, og 3 stk totalt (mistenker at Elton John ikke akkurat blir ren julekonsert, så den telles ikke med i den sammenheng).

Skrevet

Han er vel ikke mest kjent for å gjøre julekonserter, nei...

Skrevet

Noe veldig rart skjedde i dag gitt...

En liten telefon til en leverandør, og vips har jenta ny mobiltelefon :nigo:

(jada, det kommer regning også, men den tar jo bedriften :lur: ).

Min har hanglet litt en periode nå, og jeg begynte å bli LITT lei av å restarte den gitt...

Men nå satser jeg på bedre tider :hoppe:

Skrevet

:hoppe: Hvilken telefon har du bestilt?

Skrevet

Har fått meg en Samsung Galaxy S4 med 4G :bolledeig:

3,5 time etter bestilling lå den på pulten min - me like :nigo:

Skrevet

Herlig. :jepp: Har en mistanke om at det blir Samsung på meg også neste gang. Jeg er drittlei av å krangle med Sony Ericsson nå... :roll:

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Samsung, min andre telefon derfra nå :jepp: Så langt superfornøyd med gliset :hoppendeglad:

Trøtt fuggel i dag... Ikke optimalt å legge seg 2330 på en tirsdag gitt. Men god stemning og bra julekonsert!

Komme meg på jobb nå kanskje?

Skrevet

En svipp på vekta i morges (må jo vite status om jeg skal se at det går noe nedover) viste at det ikke var fullt så ille som fryktet - omtrent stillstand de siste ukene. Det er jeg godt fornøyd med, med tanke på at jeg nesten ikke har trent på to-tre uker, og ikke har vært veldig flink med kostholdet. Krysser fingrene for at det kan gå rette veien nå! :pls:

Har vært flink i tre dager i går (ute og spiste mellom trening og konsert i går - ble skalldyrsalat), men synes det er mye sultfølelse ute og går. :sukk: Og jeg sulter meg jo ikke! :opplyser: Kanskje det er :sjokolade: -abstinenser?

Trøtt, men fattet. Hjem og spise litt - så trening og venninnebesøk. Hektiske dager, men koselig! :nigo:

Skrevet

At det har stått stille når du ikke har trent og slurvet med kosten er jo kjempebra. :jepp:

Skrevet

:kaffekopp:

:kaklehone: Auuu! Styrketime i går, med uvante øvelser (har jo ikke vært på sånn time på EVIGHETER - et år?), og muskulaturen protesterer i dag gitt. *gangsperre*

Skrevet

Ut fra hva jeg har hørt om dine kollegaer, antar jeg at de lar ganglaget ditt forbigå i stillhet? :fnise:

Skrevet

Ut fra hva jeg har hørt om dine kollegaer, antar jeg at de lar ganglaget ditt forbigå i stillhet? :fnise:

Jaaaaadaaaaa.... Her forbigås alt sånt i stillhet :ironi:

Og det blir bare verre og verre (gangsperren primært, men kommentarene følger nok på kjenner jeg folk rett...).

En helt annen ting:

Kan noen snart få fjernet denne reklamen for "Comfyballs"??

Og hvem i allverden kaller en herreboxer for Comfyballs? :murvegg:

Skrevet

Comfyballs?! :hoho: Her går alt rett i reklamefilteret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...