Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaklehone:

Er det noen som har nummeret til hjelpemiddelsentralen lett tilgjengelig? :klo:

:fnise:

Skrevet

Kan du ikke få en hjelpsom kollega til å ta deg på sekketralle og lempe deg inn i bilen? :rulle:

Skrevet

Lempe meg inn i bilen? :jolie: Som en potetsekk? Hmpf! Dessuten kommer jeg nesten greit INN i bilen, men ut derimot... :plystre:

Føtter stelt, legger og armhuler epilert og :veslejenta: inntatt. Ingen tv-signaler og ingen internett i heimen (men 3G finnes jo :lur: ) så ganske stille her. Hørt litt musikk :romeo:

Skrevet (endret)

Har både nett og tv foreløpig, men stoler ikke på noe som helst, så telefonen ligger til lading og det står en bøtte vann på badet i tilfelle :fnise: Greit å kunne få skylt ned i do hvis strømmen går, har jo ikke sånn fancy kommunalt vann jeg :ler:

Endret av vimse
Skrevet

Det er klart, sånne nymotens greier er ikke for hvem som helst :ler:

Skrevet (endret)

Pssst!

:rope: DET ER FREDAG! :hoppendeglad:

Endret av Daria
Skrevet

:hoppendeglad:

FREDAG! :bolledeig:

Julebord, finvær og helg! Herlig!

Gått i ett så langt i dag, men satser på at det går seg til etter lunsj.

Hjem og slappe av litt og stelle seg til julebord, og så ha en fin kveld med gode kollegaer i kveld. Gleder meg!

Skrevet

:natti:

Ikke hverdagskost for fuggel'n å finne senga rett før kl 02,og det merkes i dag... Litt ved siden av meg selv ja... Skal snart komme meg avsted til butikken en tur og forberede kveldens besøk.

Men altså - hadde en veldig koselig kveld i går! Gode kolleger, god mat og god stemning :hoppendeglad: Fuggel i høye hæler (noen vil protestere - men alt er relativt og de er høye for MEG! :opplyser: ) og skjørt - en liten sensasjon i seg selv :ler:

Skrevet

Høye hæler Og skjørt :daane: Finnes det bilde? :fnise:

Skrevet

Bilde? :daane:

Tviler jeg på gitt, ble ikke tatt stort med bilder. Og de som ble tatt viser nok evt en Fuggel som sitter ved bordet, hvor både skjørt og sko er godt skjult... Nei, skal det sees må man være tilstede :opplyser:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

*skulle også gjerne sett bilde*

Skrevet

Nei, skal det sees må man være tilstede :opplyser:

Så var det dette med berget og Muhammed og hvem som er enklest å flytte på... Konklusjon: Du kan pynte deg til konserten på fredag :lur:

Skrevet

Så var det dette med berget og Muhammed og hvem som er enklest å flytte på... Konklusjon: Du kan pynte deg til konserten på fredag :lur:

Og Daria kan ta bilde, slik at vi andre også får se. :lur:

Skrevet

:hoho:

Du snakker om og til ei som fremdeles har ømme føtter etter fredagen :opplyser: Blir nok gode vintersko og fornuftige klær til helga - beklager...

Skrevet

:kaffekopp:

Mandag, to uker til lille julaften, østlandstur til helga og fullstendig isholke utenfor. Sluddet og snødde natt til i går, frøs så på, og kom litt regn på toppen. Resultatet er 4 cm vanvittig glatt is, og en kamp på liv og død for å komme seg ned til bilen. Fy søren! Men jeg er trygt inne på jobb, bilen står utenfor (satser på at den ikke sklir sin vei...), og krysser fingrene for litt plussgrader i morgen (ser dårlig ut for dagen i dag), slik at at vi slipper lårhalsbrudd rett før jul. Skikkelig sørlandsvinter i dag med andre ord :sukk:

Trening er booket, både i dag og i morgen. En ganske rolig helg på treningsfronten, så skal bli godt å komme i gang igjen. :trene:

Men først er det mandag, jobb og :kaffekopp:

Skrevet

Jeg krsser fingrene for at de varslede plussgradene holder seg borte - her er det skikkelig vinter.

Skrevet

Da kan du få beholde vinteren, for jeg vil ha plussgrader. MANGE plussgrader. Så kan det tørke opp og så får det heller komme 6 minusgrader og ny runde snø. Men vil ikke ha denne isen i bunn! :opplyser:

Skrevet

Is er ikke like stas nei. Her snør og snør og snør det :hoppe: Glad det ikke er min bil som snør ned på parkeringsplassen og må feies og skrapes før hjemreise - eller min oppkjørsel som snør igjen og må måkes når jeg kommer hjem i ettermiddag :nigo:

*alltid vennlig og medlidende*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...