Jerle Skrevet 5. desember 2013 #11121 Skrevet 5. desember 2013 Ja helt enig, få vekk den derre reklamen.
Roadrunner Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #11122 Skrevet 5. desember 2013 Er det noen som har nummeret til hjelpemiddelsentralen lett tilgjengelig?
Daria Skrevet 5. desember 2013 #11123 Skrevet 5. desember 2013 Kan du ikke få en hjelpsom kollega til å ta deg på sekketralle og lempe deg inn i bilen?
Roadrunner Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #11124 Skrevet 5. desember 2013 Lempe meg inn i bilen? Som en potetsekk? Hmpf! Dessuten kommer jeg nesten greit INN i bilen, men ut derimot... Føtter stelt, legger og armhuler epilert og inntatt. Ingen tv-signaler og ingen internett i heimen (men 3G finnes jo ) så ganske stille her. Hørt litt musikk
vimse Skrevet 5. desember 2013 #11125 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Har både nett og tv foreløpig, men stoler ikke på noe som helst, så telefonen ligger til lading og det står en bøtte vann på badet i tilfelle Greit å kunne få skylt ned i do hvis strømmen går, har jo ikke sånn fancy kommunalt vann jeg Endret 5. desember 2013 av vimse
Daria Skrevet 5. desember 2013 #11126 Skrevet 5. desember 2013 Det er klart, sånne nymotens greier er ikke for hvem som helst
Daria Skrevet 6. desember 2013 #11127 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Pssst! DET ER FREDAG! Endret 6. desember 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #11128 Skrevet 6. desember 2013 FREDAG! Julebord, finvær og helg! Herlig! Gått i ett så langt i dag, men satser på at det går seg til etter lunsj. Hjem og slappe av litt og stelle seg til julebord, og så ha en fin kveld med gode kollegaer i kveld. Gleder meg!
Roadrunner Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #11129 Skrevet 7. desember 2013 Ikke hverdagskost for fuggel'n å finne senga rett før kl 02,og det merkes i dag... Litt ved siden av meg selv ja... Skal snart komme meg avsted til butikken en tur og forberede kveldens besøk. Men altså - hadde en veldig koselig kveld i går! Gode kolleger, god mat og god stemning Fuggel i høye hæler (noen vil protestere - men alt er relativt og de er høye for MEG! ) og skjørt - en liten sensasjon i seg selv
Daria Skrevet 7. desember 2013 #11130 Skrevet 7. desember 2013 Høye hæler Og skjørt Finnes det bilde?
Roadrunner Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #11132 Skrevet 7. desember 2013 Bilde? Tviler jeg på gitt, ble ikke tatt stort med bilder. Og de som ble tatt viser nok evt en Fuggel som sitter ved bordet, hvor både skjørt og sko er godt skjult... Nei, skal det sees må man være tilstede
Sauen Shaun Skrevet 8. desember 2013 #11133 Skrevet 8. desember 2013 God morgen. *skulle også gjerne sett bilde*
Daria Skrevet 8. desember 2013 #11134 Skrevet 8. desember 2013 Nei, skal det sees må man være tilstede Så var det dette med berget og Muhammed og hvem som er enklest å flytte på... Konklusjon: Du kan pynte deg til konserten på fredag
Sauen Shaun Skrevet 8. desember 2013 #11135 Skrevet 8. desember 2013 Så var det dette med berget og Muhammed og hvem som er enklest å flytte på... Konklusjon: Du kan pynte deg til konserten på fredag Og Daria kan ta bilde, slik at vi andre også får se.
Roadrunner Skrevet 8. desember 2013 Forfatter #11136 Skrevet 8. desember 2013 Du snakker om og til ei som fremdeles har ømme føtter etter fredagen Blir nok gode vintersko og fornuftige klær til helga - beklager...
Roadrunner Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #11137 Skrevet 9. desember 2013 Mandag, to uker til lille julaften, østlandstur til helga og fullstendig isholke utenfor. Sluddet og snødde natt til i går, frøs så på, og kom litt regn på toppen. Resultatet er 4 cm vanvittig glatt is, og en kamp på liv og død for å komme seg ned til bilen. Fy søren! Men jeg er trygt inne på jobb, bilen står utenfor (satser på at den ikke sklir sin vei...), og krysser fingrene for litt plussgrader i morgen (ser dårlig ut for dagen i dag), slik at at vi slipper lårhalsbrudd rett før jul. Skikkelig sørlandsvinter i dag med andre ord Trening er booket, både i dag og i morgen. En ganske rolig helg på treningsfronten, så skal bli godt å komme i gang igjen. Men først er det mandag, jobb og
Daria Skrevet 9. desember 2013 #11138 Skrevet 9. desember 2013 Jeg krsser fingrene for at de varslede plussgradene holder seg borte - her er det skikkelig vinter.
Roadrunner Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #11139 Skrevet 9. desember 2013 Da kan du få beholde vinteren, for jeg vil ha plussgrader. MANGE plussgrader. Så kan det tørke opp og så får det heller komme 6 minusgrader og ny runde snø. Men vil ikke ha denne isen i bunn!
Daria Skrevet 9. desember 2013 #11140 Skrevet 9. desember 2013 Is er ikke like stas nei. Her snør og snør og snør det Glad det ikke er min bil som snør ned på parkeringsplassen og må feies og skrapes før hjemreise - eller min oppkjørsel som snør igjen og må måkes når jeg kommer hjem i ettermiddag *alltid vennlig og medlidende*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå