Roadrunner Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #11141 Skrevet 9. desember 2013 Masse medfølelse og omtanke er bra (eller var det kanskje skadefryd det kaltes? )
Daria Skrevet 9. desember 2013 #11142 Skrevet 9. desember 2013 Skadefryd er sann fryd, for den kommer fra hjertet...
Roadrunner Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #11143 Skrevet 9. desember 2013 Trent og dusjet, sofaen inntatt og klar for håndballkamp. Skikkelig sjesken, så her går det i klementiner og appelsin... Godt!
vimse Skrevet 9. desember 2013 #11144 Skrevet 9. desember 2013 Kan du gi meg litt treningsmotivasjon???
Roadrunner Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #11145 Skrevet 9. desember 2013 Kan du gi meg litt treningsmotivasjon??? Klart det! *sender over en god dose treningsmotivasjon og -inspirasjon* 1
Roadrunner Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #11146 Skrevet 10. desember 2013 Mårnings! Trøtt tirsdag, fuggel'n vil sove... Islaget blir stadig litt tynnere etter at det kom på litt plussgrader, og jeg håper det er bart i løpet av dagen. Klar for ny spinningtime i ettermiddag, og har booket ny styrkeøkt i morgen. Må benytte sjansen!
vimse Skrevet 10. desember 2013 #11147 Skrevet 10. desember 2013 Klart det! *sender over en god dose treningsmotivasjon og -inspirasjon* Det hjalp! Takk!!
Roadrunner Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #11148 Skrevet 11. desember 2013 Det hjalp! Takk!! Så bra! Jeg har tunge bein i dag, men lader opp til ei solid styrkeøkt i ettermiddag. Bra time, så må bare benytte sjansen så lenge timen går og jeg har mulighet (mistenker at det er siste runden i 2013 nå...). God morgen, forresten! Halvveis i uka! Hump-day er hjertelig velkommen, og jeg er klar for å cruise inn mot helg igjen. Konserter, sosialt, byvims og hotell - lover bra!
Roadrunner Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #11149 Skrevet 11. desember 2013 Hodepine på gang og ganske solid plassert i venstre tinning. Det KAN bety forvarsel til migrene, så jeg tar ingen sjanser og skipper nok treninga i ettermiddag. Argh!
Daria Skrevet 11. desember 2013 #11150 Skrevet 11. desember 2013 Får håpe en rolig ettermiddag er det som skal til for å holde migrene borte
Roadrunner Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #11151 Skrevet 11. desember 2013 Det går seg gjerne til. Skippet trening, så blir sofaen og avslapning her, med litt huslige sysler. Foreløpig sofa og pledd
Roadrunner Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #11152 Skrevet 12. desember 2013 Tjobing! Har jeg helt glemt å svinge innom boka mi i dag? Ble en del å gjøre på jobb, så tida gikk visst litt fort... Kofferten er funnet frem, billetter er klare i veska, og GPS'n er programmert. Legge litt klær i kofferten også kanskje? Og sjekke værvarselet? lørdag? Vintersko? Joggesko? Begge deler? Spørs det gitt... Og vinterjakke, vanter, skjerf ++
Roadrunner Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #11153 Skrevet 13. desember 2013 Mårnings! Fredag! Ut på tur! Julekonsert! Treffe Daria og Skravla Jentetur med mams og fin konsert i morgen. Jo, tror dette blir en fin helg! Men litt trøtt fuggel, må innrømme det...
Daria Skrevet 13. desember 2013 #11154 Skrevet 13. desember 2013 Det blir en fagottastisk helg Kjøre pent, da.
Sauen Shaun Skrevet 16. desember 2013 #11155 Skrevet 16. desember 2013 God morgen. Hvordan har Fuggel'n det etter helga?
Roadrunner Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #11156 Skrevet 16. desember 2013 Fuggel'n har det veldig fint, bare litt trøtt. Vært en super helg! Veldig bra konsert på fredagen, med god musikk og mye humor. Koste oss! (men hvorfor skal sånne kirkebenker være så himla vonde å sitte på? Auu...). Lørdag ble det deilig hotellfrokost, før butikkvims i storbyen. Siden det regnet og sluddet ble det innendørs rusling, primært på Byporten og Oslo City. Men vi fikk kost oss, hadde "lunsj" (les: kake) på kafe og fikk også brukt litt penger. Tok en rolig ettermiddag på rommet, og ladet opp til kveldens høydepunkt. Hadde selvfølgelig litt forventninger til kvelden, men de var ikke skyhøye siden jeg har opplevd han en gang tidligere, og vet også at han ikke er den som shower mest fra scenen. Men lørdag var han i støtet, smilte og koste seg, kommuniserte med publikum og så ut til å ha en knall kveld. Publikum var også veldig bra, og det vi trodde kom til å bli en konsert på ca en og en halv time, endte med å bli en konsert på to og en halv time. 27 låter og kjempestemning! Gode plasser (og gode stoler!), masse hits og høy allsangfaktor - vi koste oss storveis! I går ble det hotellfrokost før tidlig retur hjemover (greit å kjøre mens føret var ok, sola skinte og vi var våkne og opplagte). Ble middag hos mine foreldre, før jeg dro hjemover og slappet av på sofaen.
Daria Skrevet 16. desember 2013 #11157 Skrevet 16. desember 2013 Også så triste billetter dere så ut til å ha...
Roadrunner Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #11159 Skrevet 17. desember 2013 Også så triste billetter dere så ut til å ha... Jepp, var det jeg tenkte også... Høres ut som en perfekt helg. Klager ikke Trøtt fuggel i dag. Og ble møtt av ny feilmelding på dashbordet i bilen... Lurer på om det er 13-tallet i 2013 som plager bilen? At den tror det er noe "fredag 13." hele året? I så fall vil jeg veldig gjerne skrive 2014 snart, for er rett og slett skikkelig lei nå! Har bedt verkstedet ringe meg opp igjen, og så får vi se hva som skjer. Er ganske sikker på at det ikke er noe kritisk, så enn så lenge kjører jeg med bilen og lar det stå til. Måtte det bare ikke bli så skrekkelig dyrt! Og kunne bare Norsk Tipping ringe i morra.... Litt blå-tirsdag med andre ord, men satser på at det går seg til. En plan om trening i ettermiddag, vasking av trappa i fellesgangen og støvsuging av leilighet. Trengs!
Roadrunner Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #11160 Skrevet 18. desember 2013 Oooohlala, trøttheten lenge leve. Jeg vil sove! Er fullstendig vraktrøtt... :kaffekopp:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå