Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vaffel trumfer selvfølgelig søvn, jeg trekker herved forslaget :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Hvordan er det med Fuggel'n i dag?

Skrevet

Fuggel'n lå våken litt i morgentimene, mensovnet litt igjen. Fremdeles litt trøtt, men har kledd meg og spist, og skal komme meg i bilen etterhvert.

Skrevet

Mårnings!

Mandag, småtrøtt fuggel.

Fredagskvelden var helt knall, nydelig mat, koselig selskap og hysterisk morsomt show. Har fremdeles heller interessante bilder på netthinna :fnise:

Lørdag dro jeg avsted til mine foreldre, og vi fikk vasket, ryddet og skrudd møbler, og fortsatte i går. Mer vasking, rydding og fylling av tilhenger for å klargjøre slik at paps kan kjøre på fyllinga i dag. Ikke så store ting igjen nå, mer småplukk, men det må gjøres det også. Litt usikker på hva jeg skal gjøre til helga, men mulig det blir en liten date med ei god venninne fra hjemtraktene og da går vel kanskje turen dit da også. Mer jobbing og mer flytting... Trenger ferie! :opplyser:

Skrevet

God mandag! Her er man en smule trøtt, men er heldigvis på den rolige jobben på mandager, så da er alt bare fryd ;)

Skjønner godt at du trenger ferie jeg(jeg er også veldig opptatt av mye ferie, så jeg er lett å lede), du har vel stått litt på og hjelpt foreldrene dine en stund nå? Driver de og flytter?

Skrevet

Alltid klar for ferie, Jerle! :opplyser:

:ler:

Ja, har blitt mye i høst, masse turer til hjemtraktene (har kommet ut av tellinga..).

Mine foreldre har overtatt et hus etter mine besteforeldre, og har brukt et drøyt år på oppussing/renovering. Nå er det i sluttfasen, og det gjenstår endel rydding og klargjøring, samt å pakke ned barndomshjemmet for flytting. Barndomshjemmet er solgt, og datoen nærmer seg, så er bare å stå på. Litt vemodig at huset er solgt kjenner jeg, men nå skal det egentlig bare bli godt når de blir ferdige. Klar for litt frihelger og litt andre ting kjenner jeg! :jepp:
Samtidig er det jo godt å hjelpe til og stille opp når man tross alt har helsa og muligheten. Jeg er bare født sånn, og burde nok i perioder være litt flinkere til å tenke på meg selv... :sukk:

Skrevet

Mårnings!

Tirsdag, småtrøtt fuggel (foreløpig ikke vrak faktisk!), møte etter lunsj og så har jeg i utgangspunktet planer om å få handlet, ryddet, vasket klær, kjørt oppvaskmaskin, vannet blomster og småpuslet litt i ettermiddag. Er jeg ekstra heldig ramler jeg over en drop-in-time hos en eller annen frisør etter jobb, men vi får se. Burde trent også, men tar det litt som det kommer. Klarer jeg å få gjort alt på planen i løpet av ettermiddagen så skal jeg være veldig fornøyd, og kan heller lade opp til ei god treningsøkt i morgen.

I går gikk det skikkelig i ett! Var hjemme ca 40 minutter, fikk spist litt og pakket treningsbagen før jeg dro avsted til spinning. Småstressa i toppen, så pulsen var nok stort sett for høy (slet med å stresse ned), men fikk da kjørt gjennom timen. Styrtet i dusjen, fikk på meg noen filler og et strøk maskara, før ferden gikk til ei venninne av ei venninne. Tid for Baby Shower :opplyser: Konseptet er skrekkelig amerikansk, men kvelden ble veldig hyggelig! 11 skravlesjuke jenter gjør susen! :hoppe: Hjemme igjen rundt 21:30, trøtt og fornøyd (og mett.... :sjenert: ). Fine mandagen!

Ja, også fikk jeg pakke i posten i går! :bolledeig: Veldig uventet og skrekkelig stas! En "fremmed" jeg har blitt "kjent" med på Twitter sendte meg ei bok om historien til Rock i Danmark (vi har noen store fellestrekk i musikksmaken - og møtes nok på konsert etterhvert). Moro!

Skrevet

Uventede pakker er gøy :jepp: Får håpe boka lever opp til forventningene :hoppe:

Skrevet

:hoppe: Så moro med uventet post. :bolledeig:

Og glad Fuggel som hadde en god dag i går liker jeg. :klem:

Skrevet

Uventede pakker er gøy :jepp: Får håpe boka lever opp til forventningene :hoppe:

Jepp, satser på det! Har allerede smuglest et par avsnitt midt inni - et par kapitler som er ekstra interessante :nigo:

Fikk en privat melding på Twitter før helga, om han kunne få adressen min, stusset fælt men fikk beskjed om "no questions" :lur: Hadde aldri trodd det vanket bok! :daane:

:hoppe: Så moro med uventet post. :bolledeig:

Og glad Fuggel som hadde en god dag i går liker jeg. :klem:

Fornøyd fuggel etter hektisk mandag ja :hoppendeglad:

Skrevet (endret)

Jepp, satser på det! Har allerede smuglest et par avsnitt midt inni - et par kapitler som er ekstra interessante :nigo:

Fikk en privat melding på Twitter før helga, om han kunne få adressen min, stusset fælt men fikk beskjed om "no questions" :lur: Hadde aldri trodd det vanket bok! :daane:

Lurer på hvem som er omtalt i de kapitlene... :ler:

Burde jeg uttrykke bekymring over at du uten spørsmål deler ut adressen din til fremmede mann på nettet, forresten? :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Lurer på hvem som er omtalt i de kapitlene... :ler:

Burde jeg uttrykke bekymring over at du uten spørsmål deler ut adressen din til fremmede mann på nettet, forresten? :fnise:

:fnise:

Tanken har vel slått meg også, at det å dele ut adressen sin sånn kanskje ikke er like lurt alltid. Men viste seg jo å være veldig lurt denne gang :nigo:

Dessuten har han fått adressen min en gang tidligere, da jeg har kjøpt noe han har laget. Så heeeeelt galt var det kanskje ikke? Eller?

:sjenert:

Skrevet

Du twitrer jo under fult navn, så det er egentlig bare å google deg...

Skrevet

Du twitrer jo under fult navn, så det er egentlig bare å google deg...

:jepp:

Skrevet

Mårnings!

Tirsdagstrøtt på en onsdag, litt mye som sviver i toppen (men jeg prøver å få landet et par ting, slik at jeg slipper å holde tak i det hele tiden), men store planer om trening i ettermiddag. Enten spinning intervall eller en tur i helsestudio. Bør klare 3-4 økter denne uka! :jepp:

Fikk gjort litt av hvert hjemme i går, samt slappet av litt. Godt! Vasket og hengte opp to maskiner tøy, oppvaskmaskinen jobbet, blomster ble vannet, jenta fikk klippet håret, bilen ble vasket, mat ble handlet, kjaset litt i telefonen og småryddet litt. Ikke verst på en tirsdag det?

Mistenker at det blir endel å gjøre på jobb i dag, så er vel bare å hive seg rundt :bond:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Høres ut som du hadde en veldig grei tirsdag. Håper onsdagen blir like bra, selv om du er trøtt og har mye å gjøre på jobb. :klem:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Høres ut som du hadde en veldig grei tirsdag. Håper onsdagen blir like bra, selv om du er trøtt og har mye å gjøre på jobb. :klem:

Den blir sikkert fin! :jepp:

God Morgen! :goodbye:

:velkommen:

Nytt fjes innom jo, så koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...