Sauen Shaun Skrevet 25. september 2013 #10741 Skrevet 25. september 2013 Så flink du var i går. Både husmor og maler. Men så kjedelig at arbeidet på verandaen må gjøres om igjen da.
Roadrunner Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10742 Skrevet 25. september 2013 Dagens: Den følelsen når du kjenner at buksa har revnet på innsiden av lårene - litt mer enn bare småslitt... *nervøs* Sjekket med ei kollega, og hun sa hun ikke kunne se det (trolig nærmere 5 cm - så ganske spent på om det var synlig - neste blir vel shorts?), men jeg tror jeg skal ta en tur hjem og skifte ved anledning. Foreløpig vært nok å gjøre, men jeg MÅ bytte før jeg reiser til byen etter jobb. Og det blir en laaaaang dag om jeg skal gå med dette i hele dag (en tanke i hodet akkurat nå...). Mistenker at favorittbuksa er oppbrukt
Sauen Shaun Skrevet 25. september 2013 #10743 Skrevet 25. september 2013 Uffda! Stakkars favorittbuksa... Og sikkert lurt å stikke hjem for å skifte ja. Sånt klarer man ikke la være å tenke på...
Roadrunner Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10744 Skrevet 25. september 2013 Hel bukse og nye muligheter. Deilig! Favorittbuksa ligger i søpla...
Daria Skrevet 25. september 2013 #10745 Skrevet 25. september 2013 Slik er livet... Vi kan finne ny til deg når du kommer på storby-tur - vårt nærvær pleier jo å ha positiv effekt på shoppingen din
Roadrunner Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10746 Skrevet 25. september 2013 Har en ny og ubrukt jeans i skapet, som ble kjøpt i sommer. Veldig god, og hel og pen, men ikke heeeeelt superfavoritt. Men skal ikke klage så veldig, de buksene jeg har nå er jeg godt fornøyd med og jeg har funnet butikker, merker og snitt som jeg føler passer meg og som fungerer. Men denne var litt spesiell gitt (og da jeg gikk tilbake til butikken for å kjøpe flere, hadde den modellen selvfølgelig gått ut, var bare en begrenset periode.. ).
Daria Skrevet 25. september 2013 #10747 Skrevet 25. september 2013 Har en ny og ubrukt jeans i skapet, som ble kjøpt i sommer. Veldig god, og hel og pen, men ikke heeeeelt superfavoritt. Men skal ikke klage så veldig, de buksene jeg har nå er jeg godt fornøyd med og jeg har funnet butikker, merker og snitt som jeg føler passer meg og som fungerer. Men denne var litt spesiell gitt (og da jeg gikk tilbake til butikken for å kjøpe flere, hadde den modellen selvfølgelig gått ut, var bare en begrenset periode.. ). But of course, det er alltid sånn. Jeg fant et fantastisk skjørt en gang, tenkte jeg skulle være lur og skyndte meg tilbake og kjøpte et til i en annen farge. Siden jeg allerede hadde et som passet perfekt var det jo ikke nødvendig å prøve - dumme meg trodde jo at samme størrelse og samme modell = like
Roadrunner Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10748 Skrevet 25. september 2013 Basic knowledge, Daria - alltid prøve! Spesielt jeans er håpløst, fordi ulik farge i stor grad påvirker størrelsen. Mørke jeans kan fort være vesentlig mindre enn lysere jeans... Men hvorfor alle disse geniale plaggene (eller matvarene, eller hudpleieartiklene eller....) som virkelig fungerer skal byttes ut og erstattes av nyere ting og tang ergrer meg skikkelig! Endelig funnet en fantastisk parfyme/shampo/bukse/undertøy/sko/etc, men vips var det slutt på moroa...
Daria Skrevet 25. september 2013 #10749 Skrevet 25. september 2013 Her var det omvendt - svart var merkbart videre rundt livet enn beige. Men det kan jo være andre regler for cordfløyel... Forøvrig savner jeg fortsatt Herbal Essences. Teite reklamer, men god sjampo.
Roadrunner Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10750 Skrevet 25. september 2013 Jeg savner Aquafresh-tannbørsten... Gjorde det vel ikke strålende i ymse tester, men funka veldig bra for min del. Enkelte butikker har knapt tannbørst med soft-bust lengre, og jeg sliter med å finne noe som fungerer bra. Argh!
Jerle Skrevet 25. september 2013 #10751 Skrevet 25. september 2013 Slik skjedde med favorittbuksen min også. De endret modellen til en med mye smalere ben.(samme merke og navn) Det hjelper ikke at jeg hadde buksen i fire farger når jeg aldri får tak i den igjen. Dessuten hadde jeg akkurat gått ned en størrelse også, så lageret mitt av favorittbuksen er alle en str for stor.
Roadrunner Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10752 Skrevet 25. september 2013 Favorittbuksen er det lite å gjøre med, men en ny topp/genser er i hus - superfornøyd! Prøvde en strikkegenser på B Young, mem den var mye finere på hengeren enn på meg. Så kom venninna med en topp og lurte på om det kunne være noe. Falt pladask gitt! Passet fint, så vips var det en pose i hånda til fuggel'n Sofasløvings nå, før ny lang dag i morgen
Roadrunner Skrevet 26. september 2013 Forfatter #10753 Skrevet 26. september 2013 Slik skjedde med favorittbuksen min også. De endret modellen til en med mye smalere ben.(samme merke og navn) Det hjelper ikke at jeg hadde buksen i fire farger når jeg aldri får tak i den igjen. Dessuten hadde jeg akkurat gått ned en størrelse også, så lageret mitt av favorittbuksen er alle en str for stor. Kjenner jeg blir rent provosert og oppgitt her... De kan da ikke gjøre sånt! Jeg vil ikke ha smalere ben i buksa (har så mye bein fra før, at selv rette bein blir jo "smale" på meg.). Kan de ikke la favorittbuksa være? Føler med deg, Jerle!
Roadrunner Skrevet 26. september 2013 Forfatter #10754 Skrevet 26. september 2013 Mårnings! Torsdag, er på vei og fuggel'n gråter ikke. Bare en snartur innom hjemme i ettermiddag før det bærer avsted til restaurantmiddag (andre dagen på rad - tredje siden lørdag ) og kulturell input. Gleder meg!
Daria Skrevet 26. september 2013 #10755 Skrevet 26. september 2013 Som Skravla og jeg pleier å si når vi nok en gang lider valgets kval over en restaurantmeny - "Det er et hard liv, men noen må jo..." Godt du også er av den oppofrende sorten Kulturell input her også i dag, men ingen restaurant først. Til gjengjeld begynner stykket så tidlig og varer så lenge at det er lagt inn matpauser med servering underveis...
Roadrunner Skrevet 26. september 2013 Forfatter #10756 Skrevet 26. september 2013 Som Skravla og jeg pleier å si når vi nok en gang lider valgets kval over en restaurantmeny - "Det er et hard liv, men noen må jo..." Godt du også er av den oppofrende sorten Kulturell input her også i dag, men ingen restaurant først. Til gjengjeld begynner stykket så tidlig og varer så lenge at det er lagt inn matpauser med servering underveis... MatpausER? Da snakker vi solide greier gitt. Imponert!
Daria Skrevet 26. september 2013 #10757 Skrevet 26. september 2013 Fra nettsidene: Vi gjør oppmerksom på at forestillingen varer ca. 5 timer med to pauser underveis. Det serveres varm mat og enkel bevertning med kaffe i de to pausene.
Roadrunner Skrevet 26. september 2013 Forfatter #10758 Skrevet 26. september 2013 Det må da være galskap? Bittelitt galskap i det minste? Jeg synes jo selv at en konsert på nærmere 4 timer er svært nær grensen til galskap (dog herlig galskap - og der er det tross alt ingen pauser - sjelden at man har sitteplass så blir noen timer på føttene), men teater i FEM timer?
Daria Skrevet 26. september 2013 #10759 Skrevet 26. september 2013 Bibelen på Det Norske teatret varte i 6 timer...
Roadrunner Skrevet 26. september 2013 Forfatter #10760 Skrevet 26. september 2013 Det er det jeg sier: Galskap
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå